UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Inspirator
8 6 0

Podejście UPC do klienta.

Witam. Proszę o podanie informacji gdzie mogę złożyć skargę na obsługę UPC. Od kilku tygodni próbuję zamówić usługę UPC jednak pracownicy UPC w Bydgoszczy skutecznie mi to utrudniają. Zacząłem od pozostawienia swojego numeru kontaktowego aby konsultant UPC zadzwonił do mnie z ofertą. Zadzwoniła do mnie pani, która stwierdziła, że nie może przedstawić mi oferty ponieważ jestem tzw. klientem migrującym. Postanowiłem udać się do siedziby UPC. Pan przedstawiciel nie znał dobrze Waszej oferty za to dobrze znał ceny. Próbował zrobić ze mnie idiotę twierdząc, że UPC nie oferuje i nigdy nie oferowało publicznego adresu IP twierdził, że chyba mi się coś pomyliło. Na czacie udało mi się potwierdzić, że UPC jednak standardowo daje publiczny adres IP. Skontaktowałem się więc z jednym z panów przedstawicieli w Bydgoszczy podanych na Waszej stronie. Na stronie piszecie, że taki człowiek umawia się w dogodnym miejscu i czasie i przedstawia ofertę. Ten Pan niestety nie chciał się spotkać, nie chciał przesłać oferty e-mailem i miał dla mnie tylko jedną propozycję. Zrezygnowany zgodziłem się na tą propozycję i umówiłem się na instalację wczoraj między 19.00 a 21.00. Niestety nikt z UPC nie przyszedł ani nawet nie zadzwonił. Macie wspaniałe podejście do klienta. Chciałbym zgłosić tą sprawę gdzieś wyżej bo na pewno kogoś z kierownictwa zainteresuje fakt jak Wasi pracownicy skutecznie odstraszają klientów.

 

9 ODPOW. 9
Nauczyciel
815 181 29

Re: Podejście UPC do klienta.

Tak to właśnie działa w UPC, coraz częściej serwis nie pokazuje się. Jak chcesz dalej brnąć w tą firmę to zamów przez internet.


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Inspirator
8 6 0

Re: Podejście UPC do klienta.

Problem polega na tym, że jestem klientem migrującym. (mam w internet w firmie przejętej przez UPC) wiec nie mogę zamówić tego jako nowy klient przez internet. Nie mogę się też zidentyfikować jako obecny klient bo nie mam numeru klienta UPC.

Nauczyciel
815 181 29

Re: Podejście UPC do klienta.

Wszystko Ok, tylko jezeli UPC przejeła inna kablowkę w twojej lokalizacji to teoretycznie jesteś w zasęgu i przez ich stronę możesz zamówić. Niestety moją kablówkę też wykupiło UPC i nie stety od tej pory poznałem co to problemy z internetem.


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Menedżer Społeczności
455 411 137

Re: Podejście UPC do klienta.

@t__d podeślij na priva jakieś namiary na siebie. Zweryfikuję temat.

 

[EDIT] Dziękuję za namiary. Pamiętasz może kto Cię obsługiwał w Salonie? Jeśli masz imię i nazwisko - podeślij na priv, jeśli masz tylko opis - też podeślij. Chcę wyjaśnić tę sprawę do końca.

Zapewniam Cię, że taka obsługa Klientów nie jest naszym standardem. Przepraszam Cię za wszystkie niedogodności jakie Cię spotkały.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Inspirator
15 2 0

Re: Podejście UPC do klienta.


Zapewniam Cię, że taka obsługa Klientów nie jest naszym standardem.

 


xD


Olej upc jeśli nie chcesz tracić nerwów. Ich obsługa klienta wygląda dokładnie tak: https://forum.upc.eu/t5/internet/czas-na-naprawienie-awarii-przez-upc/m-p/856#M271

Inspirator
8 6 0

Re: Podejście UPC do klienta.

Dziękuję wszystkim za pomoc. Po interwencji z centrali technicy zostali umówieni po raz drugi. Zabaczymy tym razem

Nauczyciel
815 181 29

Re: Podejście UPC do klienta.

Powodzenia. @Kamil nie przychodzenie umowionego serwisu nie jest standartem? Ja na swojej skórze sprawdziłem i wiem, że nie jest kolorowo 4x nikt się nie pojawił, no ale jest poprawa za 4 razem zadzwoniła dyspozytorka na 5 minut przed końcem widełek czasowych, że supermen mnie dzisiaj nie odwiedzi. Rozumiem, że jestem wybrańcem? Wystarczy odwiedzić wasz FB i niestety zdarza się wam to nagminnie


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Omnibus
390 171 14

Re: Podejście UPC do klienta.

Ta obsługa klienta zależy pewnie od miasta i ilości instalatorów których ma do dyspozycji UPC, jestem z Katowic, byli u mnie juz 3 czy 4 razy , ostatnio nawet po dwóch , ani razu nie zdażyło mi się żeby olali termin.

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Menedżer Społeczności
455 411 137

Re: Podejście UPC do klienta.

Udało się nam ustalić pracownika, o którym mowa. Podjęliśmy stosowne działania, aby uniknąć tego typu przypadków w przyszłości.
--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą