UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Inspirator
6 0 1

Podkowa Leśna - awaria światłowodu i TV (Nplay)

W kwietniu podłączyłem do dom do sieci UPC (świałowód Podkowa Leśna). Internet i i TV działały prawidłowo przez dwa i pół miesiąca. 14 czerwca zanikł sygnał internetu, kilka dni później sygnał TV. Dwukrotnie odwiedziali mnie serwisanci, którzy stwierdzali, że awaria jest poza budynkiem. Mimo wielkrotnych telefonów na inofolinię nikt nie potrafił mi powiedzieć, kiedy zostanie przywrócone świadczenie usług. 

Regulamin świadczenia usług UPC stwierdza (paragraf. 36), że jeżeli dostawca nie może naprawić awarii w ciągu dwóch dni, to powinien poinformować kiedy zostanie przywrócone świadczenie usług. 

W moim przypadku trwa to niemal trzy tygodnie ...

Serwisem liniowym w Podkowie Leśnej zajmuje sie podobna firma Nplay, czy ktoś ma telefon do tej firmy?

Infolinia UPC kontaktuje sie z nimi przez system i nie wie (po prostu NIE WIE) kiedy zostanie przywrócone swiadczenie usług.

 

Ktoś ma jakiś pomysł, albo podobne doświadczenia?

 

9 ODPOW. 9
Tytan
1439 822 568

Re: Podkowa Leśna - awaria światłowodu i TV (Nplay)

@wsyp wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko).

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Inspirator
6 0 1

Re: Podkowa Leśna - awaria światłowodu i TV (Nplay)

Awaria mojego światłowodu (Interent i TV) trwa już od ponad trzech tygodni (od 14.06). Niestety UPC twierdzi, że nie może ustalić kiedy firma podkwykonawcza (NPlay) przywróci świadczenie usług....

Czy ktoś ma jakiś pomysł co można zrobić?

Konto zbanowane
441 160 27

Re: Podkowa Leśna - awaria światłowodu i TV (Nplay)

W takim razie pozostaje czekać i złożyć reklamacje, nic innego nie zdziałasz. Podejrzewam, że to nie firma się ociąga tylko pewnie gdzieś jakiś kabel lub coś trzeba wymienić i albo czekają na zgody, albo zgody nie dostali. Ale to tutaj lepiej jakbyś uzyskał info od jakiegoś pracownika upc.

 

A zawsze można poszukać innego operatora

Tytan
999 587 81

Re: Podkowa Leśna - awaria światłowodu i TV (Nplay)


@wsypnapisał(a):

Awaria mojego światłowodu (Interent i TV) trwa już od ponad trzech tygodni (od 14.06). Niestety UPC twierdzi, że nie może ustalić kiedy firma podkwykonawcza (NPlay) przywróci świadczenie usług....

Czy ktoś ma jakiś pomysł co można zrobić?


Wysłałeś do @GMateusz informacje o które Cie prosił ?

-------------------------------------------

hosting
Inspirator
6 0 1

Re: Podkowa Leśna - awaria światłowodu i TV (Nplay)

Tak wysłałem. Niestety nie mam żadnej odpowiedzi.

Inspirator
6 0 1

Re: Podkowa Leśna - awaria światłowodu i TV (Nplay)

Odświeżam temat. MIESIĄC temu (14 czerwca) zgłosiłem awarię internetu i TV. UPC do dziś nie potrafi okreslić terminu naprawy, pomimo, że zgodnie z regulaminem świadczenia usług mają na to 48 godzin. Na infolinii  - co tydzień - otwarcie mówią, że nie mają informacji o terminie usunięcia awarii.

 

Niestety nic nie przyniosły deklaracje pomocy ze strony Pana Adriana i Pana Mateusza (moderatorzy) - za które jestem bardzo wdzięczny - mimo upływu czasu jestem dokładnie w tej samej sytuacji co miesiąc temu. 

 

Niezrozumiałe są dla mnie zasady współpracy UPC z firmą podwykonawczą NPlay, która obsługuje serwis liniowy w Podkowie Leśnej koło Warszawy. Jak to jest możliwe, że UPC nie może wyegzekwować od podwykonawcy terminowego świadczenia usług serwisowych? 

 

Mój przypadek nie jest awarią wymagającą przekopania ulicy (uzyskania zgód czy decyzji administracyjnych, itp.). Świadczą o tym dwa fakty:

(1) awaria nie dotyczy moich sąsiadów - na telefonie z domu widzę dwie działające sieci UPC (WIFI) z dostępem do internetu;

(2) tydzień temu spotkałem przy moim "słupie"  (na którym jest światłowód) pracownika firmy Nplay, który powiedział, że następnego dnia (6 lipca) przełączy mnie na inny dmr(? - nazwę urządzenia mogę mylić) i potwierdzi telefonicznie, że urządzenie się zalogowało. 

Niestety nic takiego nie nastąpiło, a kontakt z nim się urwał - moje smsy pozostały bez odpowiedzi. 

 

W Podkowie Leśnej (ponad 4 tys. mieszkańców) UPC założyło na początku roku światłowód tuż po tym jak zrobił to Orange. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z konkurencją?

Będę musiał popytać na forum Podkowy Leśnej (facebook) czy moje doświadczenia z UPC są unikalne i jak inni sobie radzą w tej sytuacji.

Tytan
1439 822 568

Re: Podkowa Leśna - awaria światłowodu i TV (Nplay)

@wsyp rozmawiałem właśnie z @Seba - nasz podwykonawca usunął utrudnienia, które były zgłaszane, rozumiem że to potwierdzasz? 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Inspirator
6 0 1

Re: Podkowa Leśna - awaria światłowodu i TV (Nplay)

Potwierdzam. Wszystkie usługi działają. Dziękuję wszystkim, którzy starali się pomóc.

Tytan
1439 822 568

Re: Podkowa Leśna - awaria światłowodu i TV (Nplay)

Miło to słyszeć. Zamykam w takim razie.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.