UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Inspirator
3 0 0

Ponowna umowa

Witam.

 

Rozwiązałem umową z UPC i z dniem 01.06.2019 wyłączono świadczone wcześniej usługi. Dzisiaj  (po ponad 30 dniach) rozmawiam z konsultantem celem podpisania nowej umowy zgodnie z tym co jest napisane w regulaminie obecnej promocji:

 

"VII. Dla kogo - 3. Usługi objęte niniejszą Promocją mogą być świadczone wyłącznie w lokalach, w których w okresie 30 (słownie: trzydziestu) dni przed Przystąpieniem Uczestnika do Promocji nie było świadczonej Usługi Internetowej lub Telewizyjnej Organizatora Promocji."

 

Od 01.06.2019 usługodawaca nie świadczył mi żadnych usług... i dowiaduje się, że "w skrzynce odłączyli usługi" dnia 28.06.2019 i od tego czasu liczy się wypowiedzienie... czyli dopiero za kolejny miesiąc można podpisać nową umowę... ja chyba czegoś nie rozumiem. Może mi jeszcze rachunek wystawią bo "w skrzynce było podpięte"?

9 ODPOW. 9
Zawodowiec
405 154 30

Re: Ponowna umowa

Próbowałeś przez strone zamówić ?

Naukowiec
1213 363 52

Re: Ponowna umowa

@michal890203 Czegoś tutaj nie rozumiem. Skoro chcesz nadal kontynuować współpracę z UPC, dlaczego odłączyleś usługi?

 

 

 

Zawodowiec
405 154 30

Re: Ponowna umowa

@zylx  pewnie uznał, że jako nowy kl będzie miał coś taniej   A tak na prawdę to jedynie dział utrzymania daje lepsze oferty 

Inspirator
3 0 0

Re: Ponowna umowa

Bo się rozmyśliłem... a jakie ma to znaczenie?

 

Ja naprawdę niechce być nie grzeczny, ale macie panowie od powiedzenia coś co wnosi cokolwiek do tematu? Jakieś argumenty, które uzasadnia moje wątpiliwości co do czasu po jakim można podpisać nową umowę?

Tytan
Tytan
1898 951 148

Re: Ponowna umowa


@michal890203napisał(a):

 

Ja naprawdę niechce być nie grzeczny, ale macie panowie od powiedzenia coś co wnosi cokolwiek do tematu?


nie wiem czego oczekujesz?

 

skoro UPC powiedzialo ze nie mozesz podpisac nowej umowy to co my zwykli abonenci mamy ci jeszcze podpowiedziec?

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
Inspirator
3 0 0

Re: Ponowna umowa

Chyba już niczego nie oczekuje tak samo jak od UPC

Zawodowiec
405 154 30

Re: Ponowna umowa

Jak chcesz oficjalnej odpowiedzi UPC to najlepiej pisać od razu na PW do @GMateusz  czy innego pracownika upc. Możesz też chwile poczekać, pewnie za jakiś czas któryś z moderatorów tutaj odpisze

 

W teorii powinineś móc podłączyć usługi jako nowy kl

Moderator
1426 825 566

Re: Ponowna umowa

@michal890203 wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko).

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Moderator
1426 825 566

Re: Ponowna umowa

@michal890203 jak pisałem na priv - sytuacja wynika z błędu naszego systemu. Oczywiście umożliwimy Tobie skorzystanie z promocji, na która się zdecydowałeś.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.