UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Użytkownik
6 0 0

PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA

Witam wszystkich Nie wiedziałem gdzie umieścić ten temat, więc wrzuciłem go do "pozostałych".

 

Czy jest tu ktoś, kto miał styczność z podobną sytuacją, pracuje w UPC, bądź jest na tyle kompetentny, aby wskazać mi sensowne rozwiązanie problemu z "umową bez zobowiązania"? Konsultant, który dzwonił dziś do mnie polecił mi udanie się do placówki, ponieważ nie zna innego rozwiązania problemu niż wciśnięcie mi umowy na 24 miesiące. Nie mam czasu pojawić się w ciągu dnia w placówce, więc narazie skorzystam z forum.

 

Jestem wieloletnim klientem i posiadam umowę bez zobowiązania na 120mb/s w starej cenie 75,99zł. Nowy klient na taką umowę -120mb/s płaci mniej o 6zł (69,99zł)i ma nowy modem, a za 250mb/s i nowy modem płaci 79,99zł... Czyli tylko 4zł więcej niż ja obecnie... Jeśli chce mieć taką ofertę jak nowy klient 250mb/s, to wciskają mi umowe na 24 miesiące. Nie chce takiej umowy z różnych względów, a jako stały stary klient nie chce być oszukiwany w taki sposób. Jakiś czas temu z 60mb/s automatycznie za darmo wyrównali mi ofertę do 120mb/s z rachunkiem droższym o pare zł. Czyli tak jak wtedy mieli nowi klienci, ale bez wymiany na nowy modem. Mój stary Thomson ledwo zipie, czasem zrywa wifi i prędkości mocno spadają ale wymiana na nowy to dla UPC tak wielki problem, że trzeba czekać aż się spali lub oczywiście zapłacić. Szkoda mi czasu na takie ominięcie problemu jak: zerwanie umowy, a po miesiącu podpisanie na ten sam adres nowej umowy na inną osobę (np. właścicielkę mieszkania).

 

Jakieś sensowne rozwiązanie?

Z góry dziękuję za odpowiedzi Tomasz T.

13 ODPOW. 13
Nauczyciel
534 137 22

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA

@TTDESIGNGSz oferta może być rożnie spróbuj jeszcze raz zadzwonić inny konsultant może i inna oferta próbuj. Co do modemu to musisz zgłosić te problemy do upc to Ci powinni wymienić modem jeśli z nim jest cos nie tak to myślę, ze nie bedzie problemu.

.......................................................................................................................................................................................Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
GDA
Pan Abonent ;-)
1259 646 103

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA

Niestety ale chcesz mieć taniej podpisz lojalke na 24 m-c

 

Przecież nowy klient również to robi stąd ma tańszą i lepszą ofertę

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Użytkownik
6 0 0

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA

Widzę, że Pan Abonent GDA nie zrozumiał  treści.

 

Ceny które podałem są dla nowego klienta "na umowę bez zobowiązań". Taką jak mam ja jako stary klient od wielu lat, a nie na lojalkę na 24 miesiące (taka jest jeszcze tańsza). Chce mieć tak samo jak nowy klient "na umowę bez zobowiązań" z aktualną ceną i prędkością. Dla starych klientów praktycznie zawsze są lepsze warunki niż dla nowych, a tutaj jest odwrotnie... Poza tym jest to dla mnie wygoda ze względu na to, że jak zdecyduje się wyjechać za kilka miesięcy na dłużej w świat, to bez problemu zrezygnuje z usług UPC z miesięcznym wyowiedzeniem. Po to jest właśnie taki rodzaj umowy.

GDA
Pan Abonent ;-)
1259 646 103

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA

Problem póki co masz ty

 

Pokaż mi ta oferte w tej cenie bez zobowiązania?

 

Po drugie to co jest wygodne dla ciebie nie oznacza interesu dla operatora 

 

Chcesz wygodę płacisz więcej za mniej, chcesz zaoszczędzić musisz dac coś od siebie czyli zobowiązać się do opłat min 24 mc

 

Jeżeli w dalszym ciągu tego nie rozumiesz to masz problem 

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Użytkownik
6 0 0

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA

Ponownie napisze, że nieczyta Pan ze zrozumieniem i szok, że ma pan takie statystyki na tym forum i jest z tym taki problem

 

Ciężko kliknąć na stronę UPC >internet bez zobowiązań? Aż link podeślę...

https://www.upc.pl/internet/kup-internet-bez-zobowiazania/

 

Są tam obecne ceny i tak mam problem Ja. Bo jeśli nowy klient może mieć na umowe bez zobowiązań 250mb/s w cenie 79,99zł a ja jako stary klient nie mogę i płacę za moją obecną umowę bez zobowiązań 75,99zł za 120mb/s to jest to chyba nie fair prawda? 

Profesor
1380 608 54

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA


@TTDESIGNGSnapisał(a):

Są tam obecne ceny i tak mam problem Ja. Bo jeśli nowy klient może mieć na umowe bez zobowiązań 250mb/s w cenie 79,99zł a ja jako stary klient nie mogę i płacę za moją obecną umowę bez zobowiązań 75,99zł za 120mb/s to jest to chyba nie fair prawda? 


Co tam jest nie fair?

Kto powiedział, że komukolwiek cokolwiek się taniej należy, bo...?

 

Złóż wypowiedzenie tego co masz i negocjuj NOWE warunki - płacz na forum i utyskiwanie nie robią na nikim wrażenia!.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
6 0 0

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA

Następny się znalazł... Ja NIE CHCE MIEĆ TANIEJ, ja chce 250mb/s na umowę bez zobowiązań tak jak nowy klient...! Co wy pomęczeni tak życiowo jesteście że nie kumacie? NIe ma negocjowania nowych warunków po zerwaniu obecnej umowy, z choinki się Pan urwałeś? Mogę ominąć problem - zakończyć umowę i za miesiąc moja kobieta podpisze jako nowy klient nową umowę bez zobowiązań 250mb/s na ten sam adres.................. (jest okres chyba 3 miesięcy, przez który nie mogę ponownie zawierać NA SIEBIE umowy z UPC po zwerwaniu).

Nie chce tak kombinować, eh. 

 

Porozmawiam jednak jeszcze z konsultantami tak jak zasugerował Pan @ogromny - dzięki, bo inne odpowiedzi to jakaś porażka życiowa.

Nauczyciel
534 137 22

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA

@TTDESIGNGSnapisałem Tobie i @KOCUREK1970 też jaka masz ścieżkę do przejścia i nie ma co się unosić tylko próbować. Pytałeś o radę to dostałeś, a co z tym zrobisz ???

.......................................................................................................................................................................................Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Profesor
1380 608 54

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA


@TTDESIGNGSnapisał(a):

Następny się znalazł... Ja NIE CHCE MIEĆ TANIEJ, ja chce 250mb/s na umowę bez zobowiązań tak jak nowy klient...!


 

@TTDESIGNGSnapisał(a):

Porozmawiam jednak jeszcze z konsultantami tak jak zasugerował Pan @ogromny - dzięki, bo inne odpowiedzi to jakaś porażka życiowa.

 


Nie porażka - tylko tak to wyglada.

Bez złożenia wypowiedzenia NIE otrzyma Pan takiej oferty, bo Pańska obecna umowa TRWA nadal i obowiązują Pana ceny w niej zawarte.

Karencja wynosi 1 miesiąc a nie 3 miesiące.

 

I radzę nie ubliżać userom, którzy na tym zęby zjedli!

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
6 0 0

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA

@KOCUREK1970 Jeszcze nikomu nie ubliżam i nie mam zamiaru. Widocznie na tym temacie nie zjedli, ponieważ Pan konsultant sam do mnie zadzwonił i zaoferował mi nową ofertę/zamianę na 250mb/s na lojalkę na 24 miesiące od tak. A umowy bez zobowiązań na 250mb/s w taki sposób już nie mogę dostać i muszę być nowym klientem. Moja obecna umowa TRWA nadal ale jeśli chodzi o wciśnięcie mi lojalki na 24m to już nie trwa...

 

Poza tym napisałem na samym początku jak było z moja wcześniejszą umową bez zobowiązań na 60mb/s:

"Jakiś czas temu z 60mb/s automatycznie za darmo wyrównali mi ofertę do 120mb/s z rachunkiem droższym o pare zł. Czyli tak jak wtedy mieli nowi klienci, ale bez wymiany na nowy modem." 

Umowa trwała, bez problemu zamienili na nową/droższą/lepszą a teraz jest problem. 

Profesor
1380 608 54

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA

@TTDESIGNGS

Proszę czytać ze zrozumieniam to co już tu opisano do skutku - jeśli trzeba to i 20 razy!

 

Będzie szybciej na lojalce, Pan lojalki nie chce więc NIE będzie szybciej bez złożenia wypowiedzenia i nie będzie Pan traktowany jako NOWY klient.

 

To co Pan napisał dalej - otrzymał Pan przyspieszenie internetu z WOLI samego OPERATORA.

 

W TYM przypadku to PAN chce coś zmienić - a więc musi Pan przystać na propozycje operatora, albo swoją obecną umowę wypowiedzieć i NOWĄ umowę (bezterminową) brać na żonę jeśli nie może sobie Pan pozwolić na okres karencji co do Pańskiej osoby - innej możliwości uzyskania takiej oferty o którą się Pan ubiega (w cenie jak dla nowego klienta) bez wypowiedzenia nie ma.

Dzwonienie do konsultanta jest stratą czasu - nic Pan tam nie wskóra.

 

Co do (NIE) zjadania na tym zębów - moja osobista skuteczność w walce o nowe i lepsze promocje wynosi 100%, a to już trochę tych lat zleciało !

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
6 0 0

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA

 

Teraz ta odpowiedź częściowo mnie usatysfakcjonowała. Jutro ochraniacz na zęby, zajdę jeszcze do placówki i ostatecznie dopytam jak to załatwić. Dziękuję, przepraszam za nerwowość i dobranoc.

Profesor
1380 608 54

Re: PROBLEM - UMOWA BEZ ZOBOWIĄZANIA


@TTDESIGNGSnapisał(a):

 

Teraz ta odpowiedź częściowo mnie usatysfakcjonowała.


Widzę, że oczekiwał Pan innej - ale niestety innej być nie może (przykro mi).


@TTDESIGNGSnapisał(a):

 

Jutro ochraniacz na zęby, zajdę jeszcze do placówki i ostatecznie dopytam jak to załatwić.


- proszę do nich iść od razu z wypowiedzeniem - TO MOŻE ZDZIAŁAĆ WTEDY CUDA a i ochraniacz może być zbędny.

Jeszcze się Pan zdziwi ile taki "papierek" ma powera - z "nie da się" odrazu przechodzi Pan do "a co by pan chciał" .


@TTDESIGNGSnapisał(a):

 

Dziękuję, przepraszam za nerwowość i dobranoc.


Nic się nie stało!

Powodzenia!

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.