UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Problem z instalacją internetu z telewizją w domku jednorodzinnym

Witam wszystkich

Od października próbuję załatwić instalację internetu wraz z telewizją w swoim domu, jako że w moim mieście niedawno został rozprowadzony światłowód uznałam że warto się tym zainteresować i może w końcu będę miała normalny internet.

Niestety to co się wyprawia przez te kilka miesięcy można nazwać tylko jednym słowem: cyrk.

Ekipa przyjechała do mnie tylko raz po pierwszym kontakcie z infolinią, byli na miejscu godzinę wcześniej i robili wstępne rozpoznanie krążąc po okolicy, ostatecznie stwierdzając, że nie założą mi internetu, ponieważ nie mam na swoim słupie skrzynki, również na drodze słup-dom mam drzewo, które mogłoby zerwać ich delikatny kabelek i łatwo doszłoby do awarii, porobili zdjęcia do zgłoszenia o założenie skrzynki, po czym pożegnali się i odjechali. Po tygodniu oczekiwania bez żadnych nowych informacji zaczęłam kontaktować się z infolinią. Przy pierwszej rozmowie dowiedziałam się, że żadne zgłoszenie nie zostało założone, również nie mieli informacji o nieudanej próbie instalacji od strony techników. Założyli zgłoszenie, mialam czekać na odpowiedź. Po kolejnym tygodniu zadzwoniłam ponownie 'nie mozemy nic zrobić, zlecenie przyjęło status indywidualnej wyceny i możemy jedynie napisać prośbę o szybszą realizację'. Na trzeci telefon czekałam tym razem 3 dni, tym razem Pani powiedziala jedynie, że jest zgłoszenie  i już była wysłana informacja i kolejnej nie wyśle po czym się rozłączyła...Bardzo zdenerwowało mnie to podejście do sprawy. Ostatni raz połączyłam się z infolinią kolejne 3 dni później, tym razem przekierowano mnie do działu inwestycyjnego, gdzie nie dowiedziałam się niczego nowego (przynajmniej moja rozmowa nie została rozłączona przez pracownika). Najbardziej denerwował fakt, że ta nieszczęsna skrzynka była wcześniej zainstalowana na słupie, ale najprawdopodobniej podczas jakiś prac zdjęto ją i nie wróciła już na swoje miejsce, zostaly jedynie metalowe zaczepy. Udało mi się zdobyć numer do pracownika UPC z rejonu, który zostawił numer na ulotce, opowiedziałam mu o mojej sytuacji i batalii z infolinią, zapewnił mnie, że od tej pory on będzie się zajmował moją sprawą jako opiekun. Zaproponował świąteczną ofertę promocyjną Internet + telewizja z nagrywarką, ustaliliśmy termin instalacji na poniedziałek - miał przyjechać Pan technik z wieloletnim doświadczeniem, również zaufany człowiek. Nie pojawił się, po niecałej godzinie czekania dostałam telefon, gdzie pewna Pani poinformowała mnie, że Pan jest chory i nie przyjedzie do mnie na instalację, również nie może dać nikogo na zastępstwo - w rejonie pracuje jedynie dwóch techników, zaproponowała zmianę terminu i kolejny raz miał pojawić się w czwartek. Potem zadzwonił 'opiekun' z zapytaniem czy instalacja przebiegła bez problemów, był bardzo zdziwiony że technik się nie pojawił, poinformowałam go o przesunięciu terminu. Jak można się domyślić nikt w czwartek się nie pojawił, telefonu również żadnego nie dostałam - sama zadzwoniłam do mojego opiekuna, aby ustalił co się dzieje. Po 20 minutach oddzwonił mówiąc nie wiem jak to Pani wytłumaczyć, ale nie możemy założyć internetu. Nie ma u Pani żyły zasięgu i skończył nam się limit na instalacje w domkach na ten rok, niestety nie wiem kiedy to będzie załatwione - podejrzewam, że w okolicy końca stycznia. Kontaktowałem się w tej sprawie i nie ma u Pani nawet skrzynki, nie wiem skąd wynikła ta dezinformacja, myślałem że wszystko przebiegnie pomyślnie, jak tylko będę cos wiedział skontaktuję się z Panią. Bardzo przepraszam za zamieszanie. Ta ostatnia rozmowa była na początku grudnia, od tej pory nikt do mnie nie dzwonił. Aktualnie zostałam bez internetu (oprócz limitowanego mobilnego), pomimo informowania o braku skrzynki, która była i ktoś ją zdjął, pomimo sprawdzania w danych UPC czy instalacja będzie możliwa nadal nie zrobiono u mnie nic. Czy ktoś miał podobne doświadczenia do moich? Czuję się oszukana i wielokrotnie zbagatelizowana przez Obsługę Klienta. Sama pracuję w takim dziale innej firmy i gdy jest taka potrzeba staję na głowie, aby Klient był zadowolony i w miarę możliwości spełniam jego prośbę. Nie ma to w ogóle porównania z UPC.

6 ODPOW. 6
Inspirator
8 3 0

Re: Problem z instalacją internetu z telewizją w domku jednorodzinnym

Użytkownik
2 0 0

Re: Problem z instalacją internetu z telewizją w domku jednorodzinnym

Witam,

bardzo dziękuję za podesłanie wątku.

Szczęście w nieszczęściu podłączyli u Pana ten światłowód. U mnie nikt nie jest w stanie określić co się stało z tą nieszczęsną skrzynką i bujam się z tematem od kilku miesięcy..

3 awarie w tak krótkim czasie od podłączenia są bardzo niepokojące, jednak zostałam obecnie bez internetu, a nie mam już innego pomysłu na dobrze działający Internet w mojej okolicy - przetestowane praktycznie wszystkie możliwości.

Infolinia jest na poziomie co najmniej żenującym, dopiero Pan Mirosław próbował mi naprawdę pomóc, ale wystąpiła kolejna porcja dezinformacji. Mam nadzieję, że w przyszłości poziom obsługi sie poprawi!

Jak obecnie wygląda u Pana sytuacja z internetem? Czy wystąpił Pan o rezygnację z usług?

Inspirator
8 3 0

Re: Problem z instalacją internetu z telewizją w domku jednorodzinnym

@zylx  Faktycznie znalazłem podobnie brzmiący zapis o 30 dniach w pozycji "dodatkowe korzyści"

Ale jako załącznik dostałem Formularz odstapienia od umowy w Ciągu 14 dni.

Jak to w końcu jest? W regulaminie czytanym na szybko nic takiego nie znalazłem

Brałem w promocji świątecznej 500Mb + 163 kanały + HBO + Multiroom

Ktoś może potwierdzić, że mogę dobrowolnie zrezygnować w ciągu 30 dni od podpisania umowy bez toczenia wojen i walk z upc o kary?

Wykładowca
754 175 32

Re: Problem z instalacją internetu z telewizją w domku jednorodzinnym

14 dni to ustawowy przywilej konsumenta na odstąpienie, UPC musi o tym poinformować i zamieścić stosowny formularz. 30 dni na rezygnację, to jak jest napisane, dodatkowa korzyść. Ktoś w UPC pomyślał i dal konsumentom aż 30 dni na testy, wszak nie u każdego problem wystąpi w ciągu pierwszych dni. Możesz zrezygnować, UPC naliczy tylko opłatę za czas kiedy miałeś dostępne usługi. 

Nauczyciel
444 87 3

Re: Problem z instalacją internetu z telewizją w domku jednorodzinnym

Za HBO może operator naliczyć karę jeśli pakiet został aktywowany w promocyjnej cenie np. na całą umowę.

Pisze na własnym przykładzie gdy minął 14 dniowy termin dotyczyło to dodatkowych pakietów.

Z resztą już o tym wcześniej pisałem.

...................................................................................................................................................
C+>HBO GO>NETFLIX UHD>AMAZON PRIME VIDEO
"Przyszłość to serwisy internetowe, gdzie zapłacisz i obejrzysz w dowolnym momencie oraz bez reklam."
Moderator
939 601 152

Re: Problem z instalacją internetu z telewizją w domku jednorodzinnym

@RóżowyPasek tak jak informowałem na privie, na tą chwilę podłączenie nie jest możliwe, gdyż w ramach obecnej infrastruktury nie ma w rejonie posesji zakończenia sieci potrzebnego do zbudowania przyłącza do domu.

 

W Twoim akurat przypadku można do sprawy wrócić w marcu/kwietniu, gdy miną przymrozki i będzie można realizować prace ziemne. Wtedy sprawa zostanie skierowana jako indywidualna instalacja niestandardowa. Należy w takim przypadku skontaktować się z naszą infolinią i poprosić Dział Wsparcia Technicznego o utworzenie takiego zgłoszenia. Na miejsce podjedzie ekipa techników i oceni szanse na podłączenie w ramach kosztorysu (w większości przypadków opłaty są po stronie naszej firmy). Decyzję wydajemy w ciągu kilku dni.