UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Nauczyciel
666 167 6

Re: Problem z moje upc


@Rafał77napisał(a):

 

 

Wzór wypowiedzenia już pobrałem i w pn wyślę w tradycyjny komunistyczny sposób skoro taka polityka tej firmy.

 

 

 

 


Taka jest właśnie polityka.

.....................................................................................................
Max, Eleven, HBO GO, C+ Prestige, Netflix 4K, Amazon Prime Video
Konto zbanowane
441 160 29

Re: Problem z moje upc

Niestety ktoś nie przewidział, że z moje upc mogą być problemy.

 

To samo co mają powiedzieć osoby które w ogóle nie mają internetu ?

 

Do salonu mają 5 min piechotką, ale nie, muszą iść na pocztę i tam wysyłać wypowiedzenie, jeszcze później się okaże, że czegoś w wypowiedzeniu zabrakło i od nowa zabawa w wysyłanie listów.

W salonie gdybyśmy się pomylili to pracownik od razu by nam pomógł, w końcu weźmy pod uwagę to, że do salonów młodsze osoby raczej nie zaglądają, a dla starszej osoby skorzystanie z mojego upc które na każdym kroku posiada jakieś błędy może być dużym problemem.

A listy w XXI wieku ? No kurka, aż nie wypada.

 

A co do najpoważniejszych moim zdaniem błędów wizualnych w moim upc jest pole do wpisania loginu w któym nas informują, aby podać albo adres e-mail, albo nazwa użytkownika, to samo jest przy przywracaniu hasła.

Niestety adres e-mail w żadnym razie nie zadziała i konieczne jest podanie nazwy użytkownika (a jeśli ktoś ma jako nazwę użytkownika adres e-mail, to wtedy e-mail staje się nazwą użytkownika i tylko powinna być informacja o podaniu tej nazwy). A nie później zgodnie z instrukcjami na ekranie podajesz e-maila i masz informacje o błędzie :|

Kto to wymyślił ?

 

 

Tak samo jak nie ma informacji o tym, że posiadamy już konto i jak próbujemy się zarejestrować 2 raz to może być sytuacja, że utworzymy sobie bez problemu konto ale nieprzypisane do nikogo, więc nic nie będzie działać, a próbując dodać nr kl po prostu będzie info o błędzie i chyba info o tym, aby spróbować później, tyle, że nie uda się to nigdy , bo posiadamy już stare konto i dopiero pracownik może nas o tym poinformować

Nauczyciel
666 167 6

Re: Problem z moje upc

@Informatyg 

Fakt, że sytuacja jest szczególna bo nie działa Moje UPC.

Ale to wskazuje niestety , że niekoniecznie interes klienta idzie w parze z interesem firmy...

A to na dłuższą metę może działać odwrotnie wbrew zamierzeniom operatora.

.....................................................................................................
Max, Eleven, HBO GO, C+ Prestige, Netflix 4K, Amazon Prime Video
Konto zbanowane
441 160 29

Re: Problem z moje upc

Jak dla mnie powinien być ogólnodostępny formularz lub jak już bardzo chcą to po kontakcie z działem utrzymania wysyłany na meila, chociaż 1 opcja zdecydowanie lepsza.

 

I w formularzu po prostu podawałoby się wszystkie swoje dane, załączało skan / zdjęcie pisemnej rezygnacji i tyle, bez udziału mojego upc i problem z głowy.

 

Ewentualnie rezygnacja przez e-mail ale tutaj już znacząco wzrosła by liczba błędnych rezygnacji, spamu i po prostu ludzie za często by te rezygnacje składali bez kontaktu z działem utrzymania, a ten nie raz na prawdę posiada dobre oferty

 

A ten formularz przez moje upc nie działa prawidłowo i nie za każdym razem przesyła rezygnacje! Teraz jak zmieniałem umowę to napisałem rezygnację (błędną), kazali poprawić, przesyłam poprawioną i ? ? I nawet potwierdzenia na e-mail nie dostałem, że coś było, przez co musiałem ponownie się kontaktować, ponownie musieli formularz udostępnić i ponownie musiałem przesłać i dopiero wtedy dostałem potwierdzenie na email, także jeśli kiedykolwiek składacie rezygnacje, a w ciągu kilkunastu / kilkudziesięciu min nie dostajecie e-mail z potwierdzeniem i nie ma go w spam to koniecznie skontaktujcie się z upc i sprawdźcie czy rezygnacja dotarła.

Jak już e-mail przyszedł to możecie być pewnie, że wszystko ok i nie trzeba dzwonić.

 

Jako, że z opcji rezygnacji za często się nie korzysta, więc nie wiem czy był to jednorazowy incydent czy częsciej takie coś się dzieje, o tyle, dobrze, że o swoje dbam i wszystko dobrze się skończyło, mój też błąd przy nieprawidłowym załączniku z 1 rezygnacją, ale 2 nie przeszła już z winy upc.

 

PS: Dodam, że to nie chodziło tylko o brak potwierdzenia email, tylko pracownicy potwierdzili brak poprawionej rezygnacji w systemie.

Tytan
1436 818 568

Re: Problem z moje upc


@Informatyg napisał(a):

A co do najpoważniejszych moim zdaniem błędów wizualnych w moim upc jest pole do wpisania loginu w któym nas informują, aby podać albo adres e-mail, albo nazwa użytkownika, to samo jest przy przywracaniu hasła.

Niestety adres e-mail w żadnym razie nie zadziała i konieczne jest podanie nazwy użytkownika (a jeśli ktoś ma jako nazwę użytkownika adres e-mail, to wtedy e-mail staje się nazwą użytkownika i tylko powinna być informacja o podaniu tej nazwy). A nie później zgodnie z instrukcjami na ekranie podajesz e-maila i masz informacje o błędzie :|

Kto to wymyślił ?


Bzdura. Przed zmianami poczynionymi ponad 2 lata temu możliwa była rejestracja konta w Moje UPC, gdzie logowanie odbywało się za pomocą wybranego loginu i hasła, a adres mailowy był osobną kwestią. Obecnie rejestracja nowych kont możliwa jest jedynie przy użyciu adresu mailowego, który potem należy traktować jako login do konta. Stąd widnieje informacja o podaniu loginu lub maila, bo rozróżniamy obecnie 2 typy kont w portalu Moje UPC. Jeśli konto nie ma przypisanego adresu mailowego do odzyskiwania hasła i jest kontem starego typu tj. logowanie poprzez login i hasło to jest przypadek, w którym kontakt z infolinią jest wymagany celem odzyskania dostępu do konta.

 


@Informatyg napisał(a):

Tak samo jak nie ma informacji o tym, że posiadamy już konto i jak próbujemy się zarejestrować 2 raz to może być sytuacja, że utworzymy sobie bez problemu konto ale nieprzypisane do nikogo, więc nic nie będzie działać, a próbując dodać nr kl po prostu będzie info o błędzie i chyba info o tym, aby spróbować później, tyle, że nie uda się to nigdy , bo posiadamy już stare konto i dopiero pracownik może nas o tym poinformować


I dokładnie tak ma to działać. Bo konto rejestrowane jest na podstawie unikatowego maila i unikatowego hasła. Jeśli tworzysz 2 różne konta w Moje UPC na dwóch odrębnych adresach mailowych to nie dziw się, że przypisanie ID możliwe jest jedynie do jednego z nich.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Konto zbanowane
441 160 29

Re: Problem z moje upc

@GMateusz  wiem jak to działa, ale rejestrując nowe konto wprowadzamy adres email i to on jest naszą nazwą użytkownika.

Więc wystarczyłaby informacja o nazwie użytkownika i nowi klienci mający po emailu by wiedzieli o co chodzi i starsi, którzy mają po nazwie użyszkodnika jak ja miałem też by wiedzieli, że chodzi o login.

Ewentualnie gdzieś powinno byś wyjaśnienie, bo teraz weźmy pod lupę sytuację w której mam stare konto, na moim własnym loginu, następnie zapominam hasła. No to sobie wchodzę w "Nie pamiętasz hasła" i mam info aby podać adres e-mail lub login, jako że mam podać albo to albo (tak mi się wydaje, bo tak jest napisane)  to, że email używam na codzień i go pamiętam to wpisuje e-mail i mam komunikat o błędzie.

Ale jaki komunikat ?

 

A no taki: "Wystąpił błąd. Prosimy spróbować później."

 

I skąd ja mam się domyśleć, że konieczny jest w moim wypadku login jeśli wyraźnie w okienku jest napisany ADRES EMAIL LUB NAZWA UŻYTKOWNIKA.

Ok ja wiem jak to działa, Ty też wiesz, ale czy ktoś kto zapomniał hasła i nie korzysta z mojego upc za często będzie to wiedział ?

 

 

 

 

A jeśli chodzi o 2 sprawę to chodziło mi o treść komunikatu, zamiast np wprost "Konto zostało już zarejestrowane na podany nr kl" to nie, obecnie jest  komunikat spróbuj później. No tak na pewno po takiej informacji będę wiedział, że 3 lata temu założyłem sobie konto tylko o tym zapomniałem :|

 

PS: Wcześniej jak miałem po loginie to miałem metodę odzyskiwania hasła więc normalnie bez kontaktu mógłbym hasło sobie zresetować gdyby to było konieczne

PS2: Obecnie już sobie zaktualizowałem na meila, bo wygodniej i każdemu polecam

Tytan
1436 818 568

Re: Problem z moje upc

@Informatyg szukasz problemu tam gdzie go nie ma tyle mam do powiedzenia. Skoro pisze wyraźnie podaj login/nazwę użytkownika lub adres mailowy, podajesz jedno i nie działa, to każdy zdrowo myślący spróbuje podać drugie. Zgodzę się jedynie z tym, ze treść komunikatu jest nieprawidłowa. 

 


@Informatyg napisał(a):

Ok ja wiem jak to działa, Ty też wiesz, ale czy ktoś kto zapomniał hasła i nie korzysta z mojego upc za często będzie to wiedział ?


Właśnie na tych ludzi codziennie od 7 do 23 przez cały rok czekają konsultanci DWT, którzy chętnie udzielą im wsparcia.

 

Nie będziemy implementować na stronie zmian, które będą pomocne dla mniej jak promila abonentów, a dla reszty będą zbędną informacją.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Konto zbanowane
441 160 29

Re: Problem z moje upc

@GMateusz  w takim wypadku powinno być tam napisane

E-mail ALBO nazwa użytkownika, wtedy byłoby jasne, że albo jedno albo drugie.

 

 

Jeśli jest podane LUB, to podajemy jedno, albo drugie i oba powinny zadziałać.

 

Ale znasz mnie, ja zawsze szukam problemu tam gdzie go nie ma 

Tytan
1436 818 568

Re: Problem z moje upc

Wybacz jestem tylko inżynierem i różnicę tutaj widzę na prawdę niewielką, myślę, że przydałoby się dopytać profesora Miodka.

 

Znalazłem w necie:

 

„Lub” to tzw. funktor alternatywy nierozłącznej. W języku zwykłych śmiertelników zasadę jego działania możemy zilustrować następująco: jeśli reklama obiecuje nam, że dostaniemy „rabat lub nagrodę niespodziankę”, to mamy zagwarantowane, że dostaniemy przynajmniej jedną z tych rzeczy a niewykluczone, że obie.

 

„Albo” wyraża alternatywę rozłączna: jeśli reklama stwierdza (a wszyscy wiemy, że nie należy ufać reklamom), że dostaniemy „ rabat albo nagrodę niespodziankę” to nie ma co szaleć z radości, gdyż dostaniemy tylko jedną z tych rzeczy, prosto mówiąc, albo jedną, albo drugą.

 

Chyba w odniesieniu do Moje UPC zarówno jeden jak i drugi zapis będzie ok - a może zamiast słów użyć "/"?

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Konto zbanowane
441 160 29

Re: Problem z moje upc

@GMateusz  tak, "/" zdecydowanie będzie najlepszy.

 

Zwróciłem tylko na to uwagę, ponieważ każdy chociażby po początkach programowania zna operatory logiczne i tutaj już różnica jest znacząca

 

Jakoś tak zostało to wpojone, że LUB = 1 lub 2 lub 1 i 2

 

Albo to albo 1 albo 2 i nigdy obie nie będą

 

Ale w żadnym razie programistom nie jestem :(