UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

am
Użytkownik
2 0 0

Proszę o info co zrobić w takiej sytuacji... przeniesienie usługi

Dzień dobry.

 

Sprawa zaczęła się około 1,5 roku temu gdy do budowanego domu (wówczas w stanie surowym) przyszedł przedstawiciel UPC i poinformował, że w związku z rozbudową sieci w Tychach jest możliwość podpięcia w tej lokalizacji światłowodu i korzystania z usług UPC. Jako, że mieszkaliśmy również w Tychach postanowiliśmy podpisać umowę na starym adresie (drugi koniec miasta) i przenieść usługę, gdy budowa będzie na ostatnim etapie.

 

Pomijając problemy jakie pojawiły się przy uruchamianiu usługi przejdę do chwili obecnej:

 

Pamiętając obietnice handlowca (przedstawiciela UPC), jako że budowa dobiega końca, postanowiłem przenieść usługę do nowej lokalizacji i:

 

podejście pierwsze: przy okazji zgłaszania problemu technicznego na starej lokalizacji uznałem, że może lepiej zamiast go rozwiązywać przenieść usługę do nowej lokalizacji. Konsultant pomocy technicznej przyjmując dyspozycję wpisał adres, który podałem jako najbliższy nowego domu. Jako, że nowy dom nie miał jeszcze numeru technik, który przyjechał odmówił podpięcia nowego budynku z przyczyn formalnych. Technik na moją prośbę zweryfikował stan techniczny i stwierdził, że poza formalnymi nie ma żadnych przeciwskazań do przeniesienia usługi. Pomimo nieudanego podejścia do przeniesienia usługa została wyłączona w starej lokalizacji i sprawę musiałem zgłosić na infolinii. Nie wiem jaki jest stan obecny ponieważ starą lokalizację już opuściłem.

 

podejście drugie: po nieudanej próbie jak najszybciej postanowiłem zlikwidować bariery formalne i wystąpiłem o nr dla nowobudowanego budynku (dom jednorodzinny), do którego chcę przenieść usługę. Po odebraniu decyzji z urzędu czym prędzej zadzwoniłem na infolinię, zeby tak jak poprzednio tylko z precyzyjnymi danymi zlecić przeniesienie usługi. No i się zaczęło. Pan na infolini technicznej stwierdził, że takiego adresu nie ma i nie może przyjąć zlecenia. Pani w dziale ogólnym stwierdziła, że może zlecić ale nie przeniesienie tylko wycenę rozbudowy sieci. Na nic się zdały tłumaczenia o bezpośrednim sąsiedztwie, o zapewnieniach technika itd. Ostatecznie pani z infolini 'ogólnej' poleciła mi wizytę w lokalnym BOK w Katowicach. Gdy zadzwoniłem do BOK w Katowicach dowiedziałem się z automatycznej sekretarki, że mam dzwonić na ogólną infolinię.

 

Proszę mi odpowiedzieć co mam zrobić w tej sytuacji? Stan obecny jest taki:

Nowy dom stoi w tym samym miejscu, w którym najpierw handlowiec, później technik zapewniali o możliwości podłączenia (ale jak mi to wyrzuciła pani z infolini ogólnej nie mam tego nagranego). Z usługi w starej lokalizacji nie mogę już korzystać. Przeszkody formalne (brak numeru domu) zostały zlikwidowane.

 

Czy jedynym rozwiązaniem jest przedwczesne rozwiązanie umowy i wrzucenie UPC na moją prywatną czarną listę?

 

Dodam tylko, że w międzyczasie kilkukrotnie odsyłąno mnie do mojego UPC lub strony - jest to irytujące gdy zgłasza się problem z korzystaniem min z internetu.

 

Pozdrawiam,

AM

3 ODPOW. 3
am
Użytkownik
2 0 0

Re: Proszę o info co zrobić w takiej sytuacji... przeniesienie usługi

Zgadzam się, że handlowcom nie można ufać, ale takie przedstawienie jest celowym wprowadzeniem w błąd w celu zawarcie umowy.

 

Technik ocenił stan faktyczny. Podłączeine jest możliwe w domu na tej samej działce, który notabene jest też naszą własnością - ale ma inny nr a usługa jest mi tam potrzebna jak zeszłoroczny śnieg. Pani z infolini nie chciała zgłaszać rozbudowy tylko wycenę rozbudowy a w tej sytuacji chyba wolę zapłacić karę za zerwanie umowy.

Tytan
Tytan
1939 965 152

Re: Proszę o info co zrobić w takiej sytuacji... przeniesienie usługi

Mysle ze spolecznosc nie jest w stanie Tobie pomoc w tej sytuacji

-----
Nie karm trolla. Zgłoś post moderacji!
Tytan
1436 818 568

Re: Proszę o info co zrobić w takiej sytuacji... przeniesienie usługi

@am witam w Społeczności UPC. Wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje w naszym systemie (w Twoim przypadku adres planowanego podłączenia/numer zgłoszenia jeśli było robione). Ze swojej strony zweryfikuję jak to wygląda.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.