UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Zawodowiec
168 36 9

Przedłużenie umowy- cały pakiet i perypetie z tym związane

Za kilka dni kończy się umowa na usługi działające u mnie w mieszkaniu. Wszystko fajnie trzeba przedłużyć i po sprawie. Jak przez 2 ostatnie przedłużenia nie było problemu, to w tym roku upc znowu dało popalić, ale do rzeczy. Od początku października wydzwaniają telefony od konsultantów, niestety dopiero w piątek można było rozmawiać. Konsultant podał ofertę barto zbliżoną, tylko internet się różnił bo tej prędkości co teraz posiadam nie ma w ofercie i za tą samą cene. Osoba co z nim rozmawiała odparła, że wolimy przedłuzyć w salonie ze względu na problemy jakie nam stworzyły nie raz konsultanci przez telefon (np. nie poinformowanie że cena jest netto jak raz zadzwonili z ofretą na firme oraz podżeganie do oszustwa aby zrobić cesję na panieńskie nazwisko osoby z rodziny). Na tą wiadomość konsultant odparł, że dobrze, ale nie dostaniemy takiej oferty nigdzie indziej. Dziś byłem razem z osobą na którą jest umowa w salonie UPC w Katowicach w celu przedłużenia umowy. Na głowne pytanie co oczekujemy odpierając niezmienność ceny i ew usprawnienia oferty otrzymaliśmy odpowiedź, że "nie ma takiej oferty", jedyna zbliżona oferta jaką nam zaoferowali była o 5zł droższa i z wybujanym internetem, który nam jest niepotrzebny. Odpowiedzieliśmy że w piątek zaoferowaną nam ofertę ww. Odpowiedź była że taka oferta była w piątek i że już jej nie dostaniemy, bo dziś już jest nowa i że mamy się zastanowić bo jutro będzie znowu inna. To my podziękowaliśmy, że mamy płacić 5zł więcej i wciskać nam czegoś więcej, z czego i tak więcej nie skorzystamy (chociaż teraz i tak teraz jest 5zł więcej bo umowa przeszła na czas nieokreślony). To ja teraz mam zasadnicze pytania. Jakim sposobem można tak traktować obecnych klientów (staż z usługami od początku istnienia firmy czyli ponad 20 lat) takim wciskaniem na siłę większych ofert i to jeszcze płacić 5zł więcej kiedy nowi klienci mogą normalnie tą prędkość brać co ja chcę? Od kiedy w UPC istnieje metoda typu "gorąca oferta dnia"? Do tego wyczuwam tutaj pewną nieścisłość. Jak wyżej pisałem konsultant powiedział, że nigdzie indziej nie dostaniemy tej oferty, a w salonie powiedzieli, że jest już inna oferta bo tamta była w piątek. Jakaś zmowa? Zagrywka specjalna? Nie wiem, ja tylko podejrzewam, nie mogę osądzać. 

Connect Box 250/20 Mb/s || Horizon select TV DVR + multiroom TV mediaobox || minuty do wszystkich MAX
1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted
Moderator
75 7 13

Re: Przedłużenie umowy- cały pakiet i perypetie z tym związane

Cześć @krupniok200 , witaj na Społeczności UPC!

Skontaktowałem się z Tobą w wiadomości prywatnej.

 

Natomiast tłumacząc kwestie innych ofert. Każdy kanał kontaktu czy Dział Firmy ma przygotowane swoje promocje czy progi cenowe. Dodatkowo te również są określone czasowo. 


Pozdrawiam,
Miłosz
Moderator Społeczności UPC