08-07-2019 11:35
Kończy mi się umowa i wchodzę w zakładkę przedłuż umowę. Oferty raptem dwie, w tej samej kwocie z jedną różnicą... w jednej internet 300 w drugiej 500.
Cena dość wysoka.
Wchodzę na stronę główną w zakładkę tv+internet i ZONK - kwota o jakieś 40% niższa oraz różnice w instalacji... Dla nowych 1zł dla mnie 29,90zł
Zastanawia mnie jak to jest, że o starego klienta się nie dba choć w chwili obecnej konkurencja jest dość duża. Czyżby nowi klienci tak się pchali z podpisywaniem umów, że Ci którzy są, są już mniej ważni i nie trzeba o nich dbać?
pakiet standardowy
przedłużenie umowy
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
08-07-2019 11:41
To nie jest zadna niespodzianka tylko tak dzialaja wszyscy operatorzy telekomow
aby przyciagnac nowego klienta trzeba mu zaproponować bardzo dobre warunki bo jak inaczej chcesz go zachecic do wybrania wlasnie nowego operatora?
08-07-2019 12:28
08-07-2019 12:42 — edytowano 08-07-2019 12:46
Kiedy kończy Ci się okres zobowiązania dotyczący Twojej umowy?
Złóż wypowiedzenie, to nie zaszkodzi a wręcz pomoże przy negocjowaniu warunków aneksu do umowy.
* Wcześniej warto się przygotować pod kątem obowiązujących promocji.