anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Highlighted
Innowator
14 3 1

Przedłużenie umowy - Twój Happy Home V

Witam. Może ktoś zarządzający w BOK UPC jest na tym forum:

 

Skończyła mi się umowa dwuletnia. Chciałem przedłużyć umowę na kolejne dwa lata, wybrałem sobie usługi, które mnie interesują i tu zaczeły się schody. Na portalu oczywiście widzę propozycje, ale nie takie jakie mnie interesują. Obecnie aktualna jest promocja Twój Happy Home V (2019-1). 

Jak się okazuje nie mogę dowolnie, w ramach tych tabel zawartych w tym regulaminie, dobierać sobie usługi, które mnie interesują. Taką informację otrzymałem na czacie. Na pytanie, w którym punkcie regulaminu pisze, że nie mogę tych usług dobrać wg uznania, Pani zakończyła rozmowę, nie udzielając mi odpowiedzi, nie pytając mnie jakie są moje oczekiwania co do kształtu umowy, przedstwiając jedną ofertę, droższą niż mam obecnie, w dodatku kanałów premium, których tematyka mnie nie interesuje.

Tak dziś wygląda nowoczesny marketing sprzedażowy w UPC. Po raz pierwszy zostałem potraktowany w UPC nie jak rzetelny, długoletni klient. A reklama mylnie witająca mnie w Moje UPC, brzmiała: "...doceniamy że jesteś z nami". 

 

Chciałbym, aby przeczytał mój wpis ktoś z liderów z Biura obsługi i potraktował mnie bardziej serio, niż te dwie panie, z którymi rozmawiałem na czacie (podczas tej samej sesji). 

 

2 ODPOW. 2
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Przedłużenie umowy - Twój Happy Home V

@yrkom75 najlepiej zadzwoń 813 813 813 tam Cię dalej pokierują.

Highlighted
Moderator
79 9 16

Re: Przedłużenie umowy - Twój Happy Home V

Cześć @yrkom75,
jeśli sprawa aktualna, wyślij mi wiadomość prywatną wraz z numerem identyfikacyjnym, imieniem i nazwiskem osoby na którą jest zawarta umowa. Zobaczymy potem co da się zrobić.

 

Pozdrawiam,
Miłosz
Moderator Społeczności UPC