UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Inspirator
10 1 1

przedłużenie umowy

Hej. Mam do tej pory SELECT EXTRA HD za 40 zł, chciałbym ją przedłużyc z tym samym pakietem tv i dołożyc do tego internet fiber power 150 . Z tego co się orientowałem to tv móglbym miec za 38,99 + internet za 21,02 , a po znizce na ulge w wysokości 10,02zł płaciłbym 49,99. Problem w tym ze konsultanci uparcie chcą mi to wcisnac za 65 zł. Ja rozumiem 55 ale nie 65. Prosiłbym o pomoc w przedluzeniu umowy. Dziękuję.

13 ODPOW. 13
Highlighted
Tytan
Tytan
2344 1041 193

Re: przedłużenie umowy


@uobu3 napisał(a):

Prosiłbym o pomoc w przedluzeniu umowy.


ale kogo?

 

nikt ze spolecznosci ktora skupia abonentow UPC nie jest w stanie ci w tym pomoc

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: przedłużenie umowy

To chociaż odpowiedź czy da się taką umowę podpisać czy rezygnować (niechętnie) i isc do konkurencji?

Highlighted
Tytan
Tytan
2344 1041 193

Re: przedłużenie umowy

Tylko z DUK (Dzial utrzymania klienta) takie sprawy zalatwisz, dzwon i próbuj- dokladnie posłuż się tym argumentem ktory napisales teraz

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: przedłużenie umowy

dziekuje lecz nigdzie nie moge znalezc numeru do DUK

Highlighted
Ekspert
80 21 4

Re: przedłużenie umowy

813-813-813 na infolinię, i poproś o przełączenie na dział utrzymania klienta.

Jeśli kończy Ci się obecna umowa, i jescze nikt się z Tobą nie kontaktował, to dzwoń i możesz próbować - niczym Jedi, negocjować  

Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: przedłużenie umowy

Dzięki. Pozdro.

Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: przedłużenie umowy

Niestety, nawet DUK chce 65 zeta, pewnie dlatego ze umowa do wrzesnia, trudno przezyje bez neta do wrzesnia, i przechodzę do orange.

Highlighted
Ekspert
80 21 4

Re: przedłużenie umowy


@uobu3napisał(a):

Niestety, nawet DUK chce 65 zeta, pewnie dlatego ze umowa do wrzesnia, trudno przezyje bez neta do wrzesnia, i przechodzę do orange.


No, jeśli do września aktualna umowa, to trochę za wcześnie na negocjacje 

Z drugiej strony, jeśli zrezygnowałbyś z pakietu bezpieczeństwa UPC, to obniżasz rachunek o te 9 złotych miesięcznie, o i le oferta, która Cię interesuje, zawiera domyślnie ten pakiet.

Plan B. natomiast, to poczekanie do końcówki lipca, i wtedy dzwonisz na DUK, że umowa zaraz wygasa, i co oni na to ? 

A przy okazji rozglądasz się po ofertach konkurencji  

Highlighted
Ekspert
80 21 4

Re: przedłużenie umowy

Btw., z DUKiem to jest tak, że czasami choćby i chcieli - to nie mogą, bo aktualnie nia mają w systemie korzystniejszych ofert. 

Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: przedłużenie umowy

Moglbym zostac z tym co mam, zeby tylko mi tego neta dolozyli za 15 złociszków.

Highlighted
Ekspert
80 21 4

Re: przedłużenie umowy

Hmm, skoro nie mieli  takiej oferty, to powinieneś poprosić, by zaznaczyli w systemie Twoje zgłoszenie, i oddzwonili, jeśli coś znajdą. 

Skoro obwiązuje Cię do września aktualna umowa, to jest spora szansa na to, że coś się jeszcze trafi.

Ewentualnie poczekaj, może na forum ktoś odpisze coś bardziej sensownego, ode mnie 

Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: przedłużenie umowy

Udało się to co chciałem za 50 zł, bez dodatkowych oplat za technika itp. zadzwonilem pod 813813813 do dzialu "rezygnacja z uslug " i poinformowalem o checi zlozenia rezygnacji. dzieki za pomoc.

Highlighted
Użytkownik
1 2 0

Re: przedłużenie umowy

Gratuluję. U mnie niestety skończyło się wypowiedzeniem umowy. Przy czym ciekawostka - w ogóle nie rozmawialiśmy o rachunkach a moim jedynym wymogiem było przejście na wyższy pakiet internetowy (mam ciągle jeszcze horizon max + fiber power 150 Mb/s za 145 PLN miesięcznie) przy zachowaniu umowy na czas nieokreślony.  Dzwoniłem na infolinię, rozmawiałem z biurem utrzymania klienta ale jedyne co usłyszałem to, że jakiekolwiek zmiany w usługach wymagają podpisania zobowiązania na 24 miesiące.

Nie miałem ochoty na zmianę operatora, ale uznałem, że w tej sytuacji nie ma sensu dłużej okazywać lojalności firmie, która widocznie lojalności po swoich klientach nie oczekuje. Na szczęście tu gdzie mieszkam mam dobry wybór alternatywnych ofert.