UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Highlighted
Specjalista
58 11 2

Przedłużenie usług dodatkowych - problem

Witam w dniu wczorajszym wieczorem na czacie przedłużyłem umowę na pakiet Canal+ Prestige oraz Mega Sprot. Na czacie potwierdziłem cenę X a na e-mail w potwierdzeniu dostałem cenę Y. Od wczoraj nie mogę zalogować się na czat - duża ilość rozmów nom stop bo odświeżam stronę co kilka Minut. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu sytuacji. 

TV Max, HBO / HBO GO, Eleven Sports, Canal+ Prestige, Polsat Sport Premium + Horizon TV na Apple TV 4K
Internet 500 Mb/s
9 ODPOW. 9
Highlighted
Specjalista
73 18 2

Re: Przedłużenie usług dodatkowych - problem

Czat to loteria, od razu dzwoń 813 813 813 i poproś z miejsce o przełączenie na Dział Obsługi Klienta. No i nie daj się ! 

Highlighted
Tytan
Tytan
2309 1037 191

Re: Przedłużenie usług dodatkowych - problem


@gst napisał(a):

Proszę o pomoc w wyjaśnieniu sytuacji. 


nikt ci tutaj nie pomoze niestety 

nie wiemy co uslyszales, co otrzymales

 

telefon w dlon - 813 813 813 i dzwon wyjasnic sprawe 

 

i nie przejmuj sie ze masz juz aktywna opcje ktora nie chcesz w tych pieniądzach 

 

kazda umowe zawarta na odlegosc mozesz wypowiedziec w ciagu 14 dni

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Specjalista
58 11 2

Re: Przedłużenie usług dodatkowych - problem

Raczej myślałem na pomoc jakiegoś z pracowników UPC. Chyba warto się zainteresować problemem, jeśli pracownik przedstawia ofertę X a daje Y. 

 

Nie mówię, że ktoś zrobił to specjalnie, każdy się może pomylić. Ale jeśli zaszła pomyłka, to może warto ją wyjaśnić, daję kwotę inną, przesyłam inną, to dzwonię do abonenta (mają mój nr tel) i wyjaśniam sytuację i przesyłam poprawne dokumenty lub doradzam co zrobić. 

 

Teraz mam składać rezygnację z umowy zawartej na odległość czy reklamację? A może dwie na raz?

TV Max, HBO / HBO GO, Eleven Sports, Canal+ Prestige, Polsat Sport Premium + Horizon TV na Apple TV 4K
Internet 500 Mb/s
Highlighted
Tytan
Tytan
2309 1037 191

Re: Przedłużenie usług dodatkowych - problem


@gst napisał(a):

Raczej myślałem na pomoc jakiegoś z pracowników UPC.

 

(ciach)

 

Teraz mam składać rezygnację z umowy zawartej na odległość czy reklamację? A może dwie na raz?


Taka pomoc znajdziesz pod numerem ktory Ci podalem

 

zanim napiszesz reklamacje lub wypowiedzenie to najpierw zadzwon przedstaw jak sprawa sie ma, 

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Specjalista
73 18 2

Re: Przedłużenie usług dodatkowych - problem

Dokładnie tak, jak już kolega radził. Najpierw dzwoń na 813 813 813. 

W zależności gdzie się dodzwonisz , poproś o przełączenie na dział utrzymania klienta, gdzie być może od ręki rozwiążesz cały problem. 

 

Druga opcja, to złóż jedną rezygnację przez formularz odstąpienia od umowy. Napisz tam co i jak, wyślij, i na drugi dzień zadzwoń na infolinię z pytaniem, czy Twoja rezygnacja jest już odnotowana w systemie. Na pytanie konsultanta - w czym był problem, że trzeba było składać rezygnację, przedstaw rzeczowo co i jak. Zapewne zostaniesz przełączony do działu utrzymania klietna , no i jesteś już w domu - znaczy, we właściwym miejscu, by rozwiązać pozytywnie problem

Highlighted
Moderator
159 63 45

Re: Przedłużenie usług dodatkowych - problem

@gst abym mógł udzielić wsparcia w temacie, napisz do mnie w Priv.

 

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC

Highlighted
Specjalista
58 11 2

Re: Przedłużenie usług dodatkowych - problem

Brawo UPC, do dnia dzisiejszego nikt się nie odezwał  

 

Lekceważycie gospodarstwo domowe, które ma Wasze usługi od 2000 roku. 

TV Max, HBO / HBO GO, Eleven Sports, Canal+ Prestige, Polsat Sport Premium + Horizon TV na Apple TV 4K
Internet 500 Mb/s
Highlighted
Konto zbanowane
6 2 0

Re: Przedłużenie usług dodatkowych - problem

@gst  użytkownik @Jiuzer  wyjaśnił Tobie jaka drogę powinieneś obrać, ewentualnie reklamacja. Chat ma tą zaletę że można zapisać cała rozmowę i dołączyć do reklamacji w razie "W"

Highlighted
Moderator
159 63 45

Re: Przedłużenie usług dodatkowych - problem

@gst wysłałem do Ciebie wiadomość Priv. 

 

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC