UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
1 0 0

Przeniesienie Usługi UPC na nowy adres

Witam chciałbym zwrócić się z prośbą o rozwiązanie mojego problemu.Miesiąc temu zadzwoniłem na infolinię UPC z prośbą o przeniesie usługi,Pani ku mojemu zdziwieniu zaproponowała najbliższy termin 29 czerwca (wprowadziłem się do nowego mieszakania na początku maja) zgodziłem się bo innego wyjścia nie było,między czasie zadzwoniłem do technika bo przestała mi działa internetowa telewizja horaizon go,rozwiązaliśmy problem a Pan zainteresował się czemu tak odległy termin przeniesienia usługi mi zaproponowano. Od tamtej pory nie było żadnego kontaktu ze mną,zadzwoniłem więc we wtorek  26 czerwca z prośbą o zmianie przedziału czasowego w którym miał pojawić się instalator bo nie byłem pewny czy zdąże. Pan z infolini potwierdził jeszcze adres jak i godzinę miedzy 17-19 dnia 29 czerwca. Udało mi się dotrzeć do domu przewieść cały sprzęt i z uśmiechem na twarzy rozpocząłem przygotowania do wizyty instalatora.Godzina 19,04 wykonałem telefon na infolinię z zapytaniem czemu instalator się ze mną nie kontaktował(już wcześniej przenosiłem usługe i wiem że się kontaktują) i o której mogę się go spodziewać Pan z infolini równie był zdziwiony jak ja i wysłał prośbę o kontakt do mnie.Godzina 19.44 wykonuję kolejny telefon Pan z infolini otrzymał informację że w moim mieszkaniu nie ma sygnału i nie był wstanie stwierdzić czemu dostał tą informację dopiero teraz,powiedział że będzie ze mną się kontaktował jeszcze dziś no ale telefon miliczał i do teraz milczy. Podsumowjąc jak zostałem potraktowany jako klient od 2012 roku,nie dość że musiałem czekać na tak odległy termin,otrzymałem smsa jeszcze z potwierdzeniem o pojawieniu się technika i nikt nie raczył sprawdzić,poinformować że usługa nie zostanie przeniesiona a w dniu przeniesia usługi dostaje informacje że to jest nie możliwe. Człowiek zasuwa cały dzień żeby zdążyć,pożycza auto,spieszy się,czeka miesiąc i jak jest na końcu potraktowany? gdybym nie zadzwonił do teraz bym czekał na wizytę instalatora ? zostałem strasznie potraktowany i bez jakiegokolwiek szacunku do klineta.

1 ODPOWIEDŹ 1
Moderator
30 22 14

Re: Przeniesienie Usługi UPC na nowy adres

@AdamusASR wyślij mi proszę w wiadomości prywatnej dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta + imię i nazwisko) oraz dokładny adres, pod który mieliśmy przenieść usługi 29.06