UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Użytkownik
1 0 0

Przygoda z UPC rozpoczęła się i zakończyła tylko na nadaniu numeru klienta

Doświadczyłem na sobie, że UPC to podła firma całkowicie lekceważąca klienta. Prawie rok w porozumieniu z przedstawicielami UPC czekałem na koniec umowy z Orange by przed terminem automatycznego jej odnowienia na kolejny okres przenieść usługi do oferującego więcej i lepiej UPC. Pani z UPC uprzejmie wyznaczyła termin instalacji, podczas niej miały być podpisane papiery - upoważnienie do przeniesienia numeru telefonicznego, przyszedł mail przypominający o terminie instalacji. Na ten dzień w domu dokonałem przemeblowania, popakowałem rzeczy by ułatwić pociągnięcie kabla i... instalator nie przyszedł. Na skutek mojej interwencji obiecali, że pojawi się w dzień następny - nic z tego, termin upływa, a w domu nadal na walizkach. Kolejna interwencja, głownie, że upływa termin wypowiedzenia umowy bez konsekwencji w Orange, i co słyszę - że zlecenie odwołane, przez kogo? - Pani nie wie. Kolejna prośba o pilne załatwienie papierów i znów obiecanka, po której mijają dni bez jakiegokolwiek odzewu.

Wychodzi na to, że pomimo wielomiesięcznych nadziei, uzgodnień i wydawałoby się oczekiwań od samego UPC, na kolejny długi okres pozostaję w Orange, a specjalnie zainstalowane w tym celu zakończenia światłowodowe w skrzynkach z napisem UPC, wiszących na dwóch słupach przed moim domem pozostaną na długo tylko martwą, bezużyteczną, wątpliwą ozdobą, w tej sytuacji niepotrzebną inwestycją UPC. Wściekłość i rozgoryczenie można sobie wyobrazić.

Jeśli UPC dopuszcza się tak chamskiego traktowania nowego klienta na samym początku, przy instalacji, to jak "sprawne" będzie załatwianie, a raczej olewanie wszystkich awarii i potrzeb klienta w trakcie eksploatacji łącza?

(Andrzej z Katowic)

2 ODPOW. 2
Moderator
932 600 151

Re: Przygoda z UPC rozpoczęła się i zakończyła tylko na nadaniu numeru klienta

@Seba rzucisz proszę okiem na tą sprawę? @AndrzejKMD wyślij w wiadomości prywatnej do @Seba dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko) + adres pod którym miało dojść do instalacji.

Inspirator
4 1 1

Re: Przygoda z UPC rozpoczęła się i zakończyła tylko na nadaniu numeru klienta

Czesc.

 

Jestem nowym klientem od 8 grudnia i mialem juz 3 awarie a ta ostatnia trwa od 27 grudnia , teraz w sobote wreście pojawił sie konkretny technik który stwierdził ze instalotor który podłaczał innego klienta uszkodzil moj swiatlowód ponoć w dniu dzisiejszym ma być usunieta awaria - WĄTPIE .  Widze że aglomeracji Katowickiej UPC ma nas w głebokim poważaniu 

 

Darek ( Ruda Śląska)