UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Reklamacja

 

Szanowni :

 

od 24.4 2020 r., nie mogę korzystać z Internetu, usługa upc powiedziała, że to problem z kablami, kazano mi czekać, usługa powiedziała, że nie wiedział, kiedy problem ten można naprawić, a ja wciąż potrzebuję zapłaty za rachunek. serwis powiedział, że sam mogę zakończyć umowę, ale muszę zapłacić za kary umowne (1400 pln), UPC to duża firma, która znęcać się klientom?

Mam nadzieję, że możesz mi powiedzieć, o której godzinie problem można naprawić. Zanim problem zostanie rozwiązany, czy mogę zaoferować inną opcję, i czy nadal muszę płacić za rachunek co miesiąc.

 

//edit wykasowałem ID z posta

6 ODPOW. 6
Highlighted
Moderator
38 2 5

Re: Reklamacja

Cześć @hgcz2019 

 

W Twoim nowym mieszkaniu jest uszkodzony kabel sygnałowy.

 

25.04.2020 napisaliśmy do administratora budynku z wnioskiem o zgodę na wymianę kabla.

 

Dopiero po otrzymaniu takiej zgody podłączenie będzie możliwe.

 

Ile to może potrwać? To zależy od administracji, kiedy udzielą zgody na wymianę kabla. Wtedy się z Tobą skontaktujemy w celu umówienia podłączenia.

 

Informację o naliczeniach za usługi dostaniesz w odpowiedzi na Twoją reklamację (jest złożona).

 

Pozdrawiam Michał

Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Re: Reklamacja

nie odpowiedziałeś mi na wszystkie pytania. moje kolejne pytanie brzmi
że z powodu problemów technicznych nie mogę korzystać z Internetu.
czy potrzebuje zapłaty za rachunek?

UPC wysłał mi czek !!!

Highlighted
Moderator
15 5 5

Re: Reklamacja

@hgcz2019 wstrzymałem naliczenia opłat za Internet do czasu rozwiązania usterki. 

 

Po rozpatrzeniu wniosku reklamacyjnego, Twój rachunek zostanie odpowiednio skorygowany za cały okres trwania awarii.

 

Pozdrawiam
Daniello
Moderator Forum UPC

 

 

Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Re: Reklamacja

upc powiedział mi, że dzisiaj naprawią kabel sieciowy między 18:00 a 21:00 (08.05.2020), ale nie przyszli i nie zadzwonili, upc ponownie mnie zwolnił.

Highlighted
Moderator
46 19 14

Re: Reklamacja

Przepraszamy za brak wizyty technicznej i poinformowania o tym fakcie.

Niestety musimy ponownie nawiązać kontakt z Administracją budynku. Liczę na to, że następnym razem wszystko zakończy się pozytywnie.

Proszę o jeszcze trochę cierpliwości.

Pozdrawiam,
Adam

Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Re: Reklamacja

1111111111111111111111111111.jpg22222222222222.jpg     

budynek administratora powiedział mi, że zezwolił upc na naprawę kabla sieciowego w zeszłym tygodniu, ale upc powiedział mi, że upc nie otrzymał pozwolenia od budynku administratora.