UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Użytkownik
2 0 0

Rozwiązanie umowy i mega problemy

Witam

Jestem klientem UPC od bardzo dawna. Zawsze przedłużałem umowę lecz tym razem nie doczekałem się, przy okazji kończącej się umowy, żadnej propozycji. Żadnej podkreślam. Patrząc na co najmniej dobre oferty w grudniu i styczniu 2018/19 dla nowych klientów - nie miałem innego wyboru, jak rozwiązać umowę.

W dniu 03.12.2018 złożyłem wypowiedzenie w punkcie UPC w swoim mieście. Z dniem 01.02.2019. Chciałem nastepnie podpisać umowę na telewizję i internet na nowych warunkach w lutym. Jakież było moje zdziwienie, gdy 19 lutego zamówiłem z oferty UPC w internecie usługi i otrzymałem zwrotna odpowiedź, że w ciągu 30 dni od zakończenia poprzedniej nie moge pod tym adresem zamówić usług.Jest marzec i dalej nic.

No ale to jeszcze nic w tych samych dniach otrzymałem powiadomienie na e-maila, że mam opłacić rachunek za luty, potem otrzymałem info że również za marzec, a usług jak nie mogę zamówić tak nie mogę. Dodam że jeszcze jestem zbywany info, że sprawa jest wyjaśniana. Od 3 grudnia 2018 wypowiedzenie nie dotarło? 4 miesiąc ...to dla Was do przemyślenia.Pozdro

2 ODPOW. 2
Tytan
857 552 72

Re: Rozwiązanie umowy i mega problemy

Jako człowiek rozsądny na pewno posiadasz swoja kopię wypowiedzenia wraz z podpisem osoby ktora je przyjęła. Przy takiej dokumentacji to powinna byc formalnosc

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Użytkownik
2 0 0

Re: Rozwiązanie umowy i mega problemy

Od 3 grudnia 2018 roku mam ten dokument i jak widać nie jest to formalność dla UPC.

Dodam tylko dla osób podchodzących  z ograniczonym zaufaniem do takich sytuacji :

sprzęt wysłany 3 lutego 2019 r. o godz. 18.37 odebrany przez UPC w dn. 05.lutego 2019 roku o godz. 9.57.