anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Użytkownik
16 0 0

Rozwiązanie umowy.

Czy jest możliwość przedwczesnego zakończenia umowy, gdy internet nie działa jak należy? Mam problemy z utratą pakietów, nie występuje on często, ale na tyle często, że jest to problem. Były dwie wizyty techników, w tym wymiana modemu i niestety nie rozwiązało to problemu. Wykluczyłem też, iż problem mógłby być po mojej stronie. Nie dostaję tego, za co płacę i najchętniej bym się pożegnał. Czy UPC umożliwia w takich wyjątkowych sytuacjach rozwiązanie umowy bez kary? Podpisałem umowę w październiku ostatniego roku na dwa lata, więc kara byłaby bardzo wysoka.

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted
Moderator
34 17 14

Re: Rozwiązanie umowy.

Witaj

Warunki rezygnacji z usług dostępne są poniższej podpowiedzi: https://pytania.upc.pl/?q=rezygnacja

Jeśli w dalszym ciągu ma miejsce ta sytuacja zachęcam do zgłoszenia tematu do naszego Działu Technicznego - jest wiele możliwości by przywrócić stabilne działanie usługi internetowej.

Najlepiej wówczas przekaż szczegółowe informacje związane z tym zdarzeniem – czyli stan pracy diod(y) w modemie, czy dokładne godziny takiej sytuacji. Im otrzymamy bardziej drobiazgowy komentarz w tym temacie tym łatwiej będzie znaleźć przyczynę tych nieprawidłowości.

Przekaż proszę zgłoszenie poprzez Asystenta kontaktu: https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/pomoc-techniczna/nieprawidlowe-dzialanie-uslu...

 

Pozdrawiam,

Adam

Zespół UPC