UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Użytkownik
1 0 0

Rozwiązanie umowy

Witam,

Jestem klientką UPC już od wielu lat. W tym czasie kilka razy zmieniałam adres zamieszkania i bez problemu zmieniałam również adres usługi, bo jak mi zawsze tłumaczono, umowa jest przypisywana do osoby, a nie do adresu zamieszkania, co było dla mnie dużym plusem. 

 

W marcu tego roku podpisałam nową umowę na 24 miesiące, a pod koniec czerwca przeprowadziłam się do nowego mieszkania deweloperskiego. W aktach notarialnych mojej umowy kupna mieszkania jest napisane, że UPC jest właścicielem okablowania i będzie dostarczać usługi. Pod koniec czerwca dzwoniłam od Państwa na infolinię i zgłaszałam opuszczenie mojego poprzedniego mieszkania oraz prośbę przeniesienia usługi na inny adres. Pan z infolinii poinformował mnie, że pod danym adresem jeszcze nie ma Państwa usług oraz że w przypadku gdyby to nie Państwo byli dostawcami usługi, umowę mogę wypowiedzieć z racji braku świadczonym usług pod nowym adresem zamieszkania. Po utwierdzeniu się u dewelopera, że to UPC będzie świadczyć usługi, czekałam cierpliwie, aż to nastąpi, opłacając przy tym comiesięczne rachunki. Pomimo tego, iż budynek został oddany do użytkowania pod koniec czerwca, do tej pory nie ma sygnału UPC, a ja wydałam już 400zł na usługi, których nie mam. Dzwoniąc dzisiaj ponownie na infolinię otrzymałam informację, że jeśli chcę rozwiązać umowę, zostanie mi naliczona kara umowna. Zostałam zatem wprowadzona w błąd, ponieważ wiedząc, że tak to się potoczy, zrobiłabym cesję umowy na nowego najemcę mojego poprzedniego mieszkania i nie byłabym narażona na dodatkowe koszty.

 

Proszę o pomoc w powyższej sprawie.

2 ODPOW. 2
Tytan
861 556 73

Re: Rozwiązanie umowy

Witaj, zebysmy mogli sprecyzowac, w akcie notarialnym upc jest wpisany jako właściciel okablowania czy wpisana jest sluzebnosc przesyłu ? 

 

Nie zwazajac na powyzsze to ze jakas firma jest wlascicielem okablowania albo ma służebność przesylu nie jest obligatoryjne do tego ze musi w danym momencie swiadczyc tam usługę. 

 

Operator może lecz nie musi przenosic usluge za klientem, w tym przypadku gdzie nie swiadcza usług (stan na chwile obecną) moga postapic na dwa sposoby, 1 za porozumieniem stron rozwiązać umowe ,2 zarzadac zwrotu udzielonych rabatow za zerwanie umowy przez klienta. Nie ma tutaj zasady co do dzialania firmy, wszystkie sprawy sa rozpatrywane indywidualnie . Proponuje wziac kartke w dłoń (ewentualnie e-mail) i napisac do nich prosbe o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron ujmujac oczywiscie brak możliwości odbioru usługi pod obecnym adresem. Polecam dolaczyc jakis dokument który poświadcza przebywanie pod obecnym adresem.

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting

Moderator
32 29 15

Re: Rozwiązanie umowy

@kasia_kaczmarek  UPC Polska w każdym przypadku, gdy istnieją ku temu techniczne możliwości, spełnia wnioski Abonentów o zmianę miejsca świadczenia usług. Warunkiem jest jednak, by lokal, do którego Abonent chciałby przenieść usługi był objęty siecią telekomunikacyjną UPC i w lokalu tym UPC świadczy usługi. Z Twojego opisu wynika, że takiej możliwości jeszcze nie ma.

Zgodnie z informajcą od @Pablo należałoby wysłać do nas rezygnacę z usług wraz z przedstawieniem sprawy. Rezygnacja z powodów losowych (zmiana miejsca zamieszkania, wyjazd, sprzedaż lokalu, itd.), nie zapewnia odstąpienia od naliczenia kosztów tytułem rozwiązania umowy. Możemy natomiast rozpatrzeć sprawę indywidualnie biorąc pod uwagę wszelkie okoliczności sprawy. W razie wysłania pisma, naturalnie otrzymasz stosowną odpowiedź. Rezygnacja powinna zostać wysłana pisemnie lub złożona w najbliższej siedzibie naszego biura.