UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Specjalista
49 16 1

spadek jakości obsługi upc

Kolejny etap upadającego UPC. W marcu wzięty multiroom. Przy zamaiwaniu prośba o kabel euroscart(starszy telewizor w drugim pokoju) Przychodzi technik zziajany, info o kablu nie widział...szybko montuje dekoder..mówię, że stary kabel. doprowadzający sygnał w drugim pokoju..bierze kabel euro z dvd...jutro przyniesie nowy..nie czeka aż zacznie wszystko działać ...guide nie działa ...kabel musiałem załatwić sobie sam...gratis zmianiają wbrew mojej woli fakturę na efakrurę,mimo że od października dodatkowo za  nią płacę...dziś dzwonię wkurzony jak mi efaktura przychodzi na maile, dlaczego czego się nie dotkną to spie..rzą. Konsultant z krzykiem na mnie, bym się nie unosił, on tego nie robił i za to nie odpowiada,,,,czyli całe upc to zespół działających każdy za siebiie niezależnie od firmy pracowników... ręce opadają. Niech ta umowa z tymi bez kompetencji ludźmi się kończy.

7 ODPOWIEDZI
Nauczyciel
468 124 20

Re: spadek jakości obsługi upc

@Aleks, jakoś nie widać, ani nie słychać by UPC padało. Kabelek pewnie wziął co był w zestawie.

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Specjalista
49 16 1

Re: spadek jakości obsługi upc

Upadek jako firmy którą gdzieś ma klientów, a o kablu mówiłem pare razy jak zamawialem. To jest właśnie solidność obsługi. Pan się spieszyl więc tylko chciał odbebnic kolejnego klienta. Mówiłem że instalacja w drugim pokoju jest Stara, mowil że nie ma znaczenia.  A widać ma...

Moderator
840 551 142

Re: spadek jakości obsługi upc

Sprawie mogę się przyjrzeć jeśli masz życzenie to wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko).

Specjalista
49 16 1

Re: spadek jakości obsługi upc

Wyslałem wiadomość na priv

Moderator
840 551 142

Re: spadek jakości obsługi upc

Odpisałem. Miłego wieczoru.

Specjalista
49 16 1

Re: spadek jakości obsługi upc

Serdecznie dziękuję Panu i osobie z Działu obslugi za załatwienie reklamacji. Jednak widać macie klasę a wypadki zdarzają się najlepszym. Pozdrawiam miłego dnia 

Moderator
840 551 142

Re: spadek jakości obsługi upc

@Aleks dziękuje za dobre słowo. Tak się składa, że osoba, z którą Pan rozmawiał to właśnie ja także raz jeszcze dziękuje za rozmowę. Również pozdrawiam.