UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Użytkownik
1 0 0

Umowa bezterminowa - zmiana

Dzień dobry,

 

jestem użytkownikiem internetu (tylko! bez tv i tel) od UPC od paru lat. Posiadam umowę bezterminową 250mb/64,49zł (+ jakieś podwyżki od lutego mają dojść). Rozpocząłem współpracę po walce o najprostszy modem Cisco .

Aktualnie chciałbym zmienić umowę na terminową żeby uzyskać korzystniejsze warunki.
Udałem się do stacjonarnego punktu w którym skwitowano ,że nie ma technicznej możliwości zostać przy aktualnym sprzęcie (podczas podpisywania umowy też tak twierdzono, a jednak dostałem). A oferta to 64,99 za 300mb na 24msc. Nowa umowa na stronie to 500mb / 69,99 .


Teraz pytania:

1. Czy komuś jednak udało się pozostać przy starym modemie?
2. Czy podczas składania wypowiedzenia oferują inne warunki niż podczas chęci jej zmiany na terminową?
3. Czy jest jakiś bezpośredni numer z działem utrzymiania klietna? 


Interesują mnie informacje od ludzi którzy mieli z tym styczność. 

2 ODPOW. 2
Wykładowca
754 175 32

Re: Umowa bezterminowa - zmiana

@Szwagier, witaj na forum. Na wstępie wspomnę, że poruszasz niemiłe tutaj widziane tematy.

 

Odpowiadając na twoje pytania:

1. Tak, są takie przypadki. Cisco bez problemu radzi sobie z prędkością 300mbs, jedyne o czym trzeba pamiętać to wyłączenie IPv6. Do 500mbs jestbjuz potrzebny ConnectBox.

 

2. Tak, wtedy rozmawiasz z działem utrzymania klienta, który ma znacznie większe pole manewru. Nie jest to jednak warunek konieczny.

 

3. Najlepiej zadzwonić na 813 813 813 i poprosić o przełączanie do DUK. Do rozmowy z DUK warto się przygotować. 

Moderator
932 600 151

Re: Umowa bezterminowa - zmiana

@Szwagier witam na forum i gratuluje założenia tematu w prawidłowym dziale, jestem w takim szoku, że chyba wezmę urlop. Chociaż jednego tematu nie muszę przenosić.

 

Na twoje pytania opowiedział już @zylx.