UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
2 3 1

UPC wstępna diagnoza: uszkodzony kabel w ziemi

Dobry, 
od początku, Gdańsk, domek jednorodzinny, jakieś 15m od skrzynki UPC - kabel w ziemi poprowadzony około 13lat temu do domku, modem Ubee, jest też horizon pod TV. Teściowa ma jeszcze analoga na piętrze 

Korzystałem normalnie z neta aż około miesiąc czasu temu w przeglądarce ujrzałem "brak dostępu do internetu". Doszedłem sam do tego że są wysokie piki na Upstream do 57dB albo więcej, bo skala chyba jest do 57 tylko. Restart modemu nic nie daje, loguje się tylko na jeden kanał zwrotny i wskazuje 57dB. Down jest wszystko zalogowane od -2 do -5, SNR 36-37. 
Po pewnym czasie sygnał wraca do normy i upstream wskazuje wtedy w okolicy 41-42dB i Ubek loguje się na 4 kanały. I tak w kółko randomowo całkiem, czasami dzień i noc jest ok, czasami 2 dni jest ok, a czasem wali kilka razy dziennie. 

Co do tej pory zostało zdiagnozowane? (były 4 wizyty Techników) 
- sprawdzone połączenia w skrzynce UPC i w domu, podmiana splittera, zmiany tłumików itd. 
- sprawdzone przyłącze do domu wszystko poprawione przez Techników 
- teraz do tego piątku jest założony 5-dniowy monitoring 
- Technicy rozkładają już ręce, finalnie nie mają już pomysłu i wskazują na kabel w ziemi. 

I teraz moje pytania, bo domyślam się z czym to się wiąże. Zapewne Kosztorys od firmy zewn., wysyłka do UPC itd. 

Czy może ktoś z Załogi UPC pokierować tym tematem? ew. jakie są szanse że kabel zostanie wymieniony na nowy?

Nie ukrywam jestem trochę w "D". Osiedle Wzgórze Mickiewicza w Gdańsku a mam tylko 1 Operatora którym jest UPC, więc sytuacja podbramkowa.

Może macie jakieś ew. sugestie, prośba o wsparcie, będę zobowiązany.

1.JPG2.JPG

Tagi (3)
3 ODPOW. 3
Moderator
54 31 15

Re: UPC wstępna diagnoza: uszkodzony kabel w ziemi

@sequence  Witamy w Społeczności UPC 

 

Napisałem do Ciebie na priv w tej sprawie.

Użytkownik
2 3 1

Re: UPC wstępna diagnoza: uszkodzony kabel w ziemi

Adrian, dziękuję za pokierowanie tematem i zaangażowanie.

Firma z Gdańska MyService ta ekipa to rewelacja, pełny profesjonalizm - walka trwała od 12:00 do 23:00.

Jest nowy kabel, sygnał rewelacja.

Jeszcze raz Big Thanks UPC!

Tytan
1436 818 568

Re: UPC wstępna diagnoza: uszkodzony kabel w ziemi

Miło nam to słyszeć. Przekażemy podziękowania również do firmy podwykonawczej. 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.