UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Debiutant
1 0 0

Wymiana starego sprzętu prowadząca do rezygnacji z usług

Posiadamy w firmie stare/wadliwe urządzenia (dekoder->czaserm pauza, czasem pixeloza, router ->zrywa wifi, znika syngał). Chcieliśmy wymienić sprzęt na nowy. Brak możliwości komunikacji telefonicznej/internetowej (czas oczekiwania powyżej 10 minut. W obu przypadkach zakończony niepowodzeniem). Wizyta w salonie i zgłoszenie problemu nie zmieniła nic. Złożyliśmy rezygnację z usług (umowa czas nieokreślony) cały czas zwracając uwagę, że chcemy zostać, ale nic to dało.

2 ODPOW. 2
Zawodowiec
405 154 30

Re: Wymiana starego sprzętu prowadząca do rezygnacji z usług

Niestety dzwoniąc do upc (jak i do innych firm) trzeba się uzbroić w cierpliwość, 10 min to bardzo mało jak na czekanie niestety, sam w przeciągu 2 dni kontaktowałem się 2 krotnie z upc i za 1 razem 35 min czekania na czacie, a za 2 20 min, ale załatwiłem to chciałem, a na czacie o tyle fajnie że można sobie robić w tym czasie coś innego :/

 

Nie wiem jaki sprzęt posiadasz, ale najlepiej zacząć od przywrócenia ustawień fabrycznych w każdym ze sprzętów.

Podałeś na tyle mało info, że ciężko tutaj przez forum pomóc, chyba, że czekasz jak któryś z Moderatorów Ci pomoże, ale to wtedy dane potrzebne do identyfikacji będzie trzeba podesłać na PW np do @GMateusz 

 

A do salonu nie ma sensu iść w sprawie technicznej, bo co Ci sprzedawca powie w sprawach technicznych ? Oni się natym nie znają (i nie muszą, to nie ich praca) więc w sprawie technicznej i tak zadzwonią na infolinie.

Moderator
1426 825 566

Re: Wymiana starego sprzętu prowadząca do rezygnacji z usług

@laserdent witam w Społeczności UPC! Przykro mi ze napotkałaś się na taka jakość obsługi z naszej strony. Chętnie zajmę się Twoja sprawa, proszę o PW z danymi, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko). No i pozwolę sobie jeszcze coś wyjaśnić.

 

1. Salony Obsługi nie pomagają w kwestiach technicznych.

2. 10 minut oczekiwania na połączenie z Czatem lub Infolinią UPC może okazać się niewystraszającym czasem.

3. Złożenie rezygnacji nic tutaj nie zmienia - dział utrzymania klienta nie zajmuje się kwestiami technicznymi.

 

 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.