UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Debiutant
1 0 0

Wymiana starego sprzętu prowadząca do rezygnacji z usług

Posiadamy w firmie stare/wadliwe urządzenia (dekoder->czaserm pauza, czasem pixeloza, router ->zrywa wifi, znika syngał). Chcieliśmy wymienić sprzęt na nowy. Brak możliwości komunikacji telefonicznej/internetowej (czas oczekiwania powyżej 10 minut. W obu przypadkach zakończony niepowodzeniem). Wizyta w salonie i zgłoszenie problemu nie zmieniła nic. Złożyliśmy rezygnację z usług (umowa czas nieokreślony) cały czas zwracając uwagę, że chcemy zostać, ale nic to dało.

1 ODPOWIEDŹ 1
Tytan
1439 822 568

Re: Wymiana starego sprzętu prowadząca do rezygnacji z usług

@laserdent witam w Społeczności UPC! Przykro mi ze napotkałaś się na taka jakość obsługi z naszej strony. Chętnie zajmę się Twoja sprawa, proszę o PW z danymi, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko). No i pozwolę sobie jeszcze coś wyjaśnić.

 

1. Salony Obsługi nie pomagają w kwestiach technicznych.

2. 10 minut oczekiwania na połączenie z Czatem lub Infolinią UPC może okazać się niewystraszającym czasem.

3. Złożenie rezygnacji nic tutaj nie zmienia - dział utrzymania klienta nie zajmuje się kwestiami technicznymi.

 

 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.