anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Highlighted
Użytkownik
2 1 0

Złamanie zgody marketingowej + Brak odpowiedzi na reklamację po 30 dniach

Napisałem reklamację w dniu 17.10.2019 ponieważ kilkunastokrotnie dobijał się telefonicznie do mnie ktoś z Państwa działu utrzymania klienta pomimo braku wyrażonych zgód marketingowych. Raz odebrałem telefon i konsultant spytał czy pomimo braku wyrażonej zgody marketingowej może mi przedstawić ofertę... A za brak możliwości kontaktu z Państwa strony płacę dodatkowo kwotę do rachunku...  

 

Dzisiaj minął termin na odpowiedź na reklamację ale dowiedziałem się tylko na infolinii, że nie mogę skontaktować się telefonicznie z nikim z działu reklamacji ponieważ oni udzielają odpowedzi mailowo... Jak widać nie za bardzo ponieważ jak takiej nie otrzymałem. Co jest kolejnym złamaniem regulaminu, ustawy itd... 

3 ODPOW. 3
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Złamanie zgody marketingowej + Brak odpowiedzi na reklamację po 30 dniach

Z tym brakiem odpowiedzi do 30 dni może być tak jak miało to miejsce w moim przypadku:

 

pracownik był na L4 a na jego konto wpadła wiadomość i nikt nie mógł w takim wypadku odpowiedzieć.

Highlighted
Użytkownik
2 1 0

Re: Złamanie zgody marketingowej + Brak odpowiedzi na reklamację po 30 dniach

Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Dodatkowo jeżeli mają taki system to po prostu osoba odpowiedzialna za UX tego systemu powinna przestać tam pracować. Za takie łamanie prawa powinni dostać wielomilionowe kary i podejrzewam, że pieniądze na zmiany w systemie by się znalazły. A tak to czuję się jak klient drugiej kategorii...

Highlighted
Moderator
79 9 16

Re: Złamanie zgody marketingowej + Brak odpowiedzi na reklamację po 30 dniach

Cześć @marcinimartyna 

 

napisałem do Ciebie w wiadomości prywatnej w celu wyjaśnienia sprawy.

Pozdrawiam,
Miłosz
Moderator Społeczności UPC