UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Innowator
11 4 0

Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

Upc bez informacji dla użytkownika zmienia samodzielnie kwotę za MyPrime. Ja wiem, że okrez zobowiązania jest 12 mcy, ale o każdej zmianie w płatnościach należy informować uzytkownika.

W jaki sposób rozwiązać świadczenie tej usługi?

40 ODPOW. 40
Innowator
74 50 8

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

Niech zgadne, podpisałeś umowe na myprime za 4.99 na 12 miesięcy i zgodnie z zapisami umowy od 13 miesiąca masz 5 zł drożej ?

Rezygnacje możesz złożyć w serwisie moim upc po kontakcie z DUK.

 

Albo wysłac  listownie na:

Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów UPC

ul. Murckowska 14c

40-265 Katowice

 

Z czego ta 1 opcja znacznie korzystniejsza, bo może akturat znajdą dla Ciebie jakąś promocje

Bez informowania na pewno upc nic nie robi, bo mieli by same kary

Wykładowca
849 214 36

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

@Maraon Już kolega @Informatyg mnie uprzedził. Dorzucę tylko:

 

  1. Tutaj masz informację jak złożyć wypowiedzenie: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006882
  2. Tutaj masz dodatkowo opisane to o czym wspominał @Informatyg , czyli możliwość złożenia wypowiedzenia przez Moje UPC: https://forum.upc.eu/t5/moja-umowa-z-upc/niepotrzebnie-utrudnione-wypowiedzenie/m-p/15902#M401

 

Moderator
1013 657 163

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

Koledzy zapomnieli wyżej dodać, że wbrew temu co napisałeś - nikt tutaj niczego sam i bez Twojej wiedzy nie zmienił, bo o fakcie podwyżki zostałeś poinformowany (stosowny zapis jest w regulaminie promocji). Jeśli tego nie przeczytałeś możesz winić jedynie siebie. Czytamy co podpisujemy i śpimy spokojnie.

Wykładowca
849 214 36

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika


@GMateusznapisał(a):

[...] o fakcie podwyżki zostałeś poinformowany (stosowny zapis jest w regulaminie promocji). Jeśli tego nie przeczytałeś możesz winić jedynie siebie. Czytamy co podpisujemy i śpimy spokojnie.


Było by łatwiej czytać gdyby UPC udostępniało dokumenty przed zawarciem umowy, a nie dopiero po fakcie. Ponoć nie ma możliwości w systemie by dokumenty wysłać zanim się zrealizuje zlecenie. Troszkę słabe jeśli nie nielegalne. 

GDA
Pan Abonent ;-)
1362 682 107

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika


@zylxnapisał(a):

Było by łatwiej czytać gdyby UPC udostępniało dokumenty przed zawarciem umowy, a nie dopiero po fakcie.

Regulaminy są podłączone do kazdej promocji widocznej na stronie, wystarczy przezd złożeniem zamówienia się z nimi zapoznać aby po dwóch latach nie było takiej niespodzianki

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Nauczyciel
643 439 59

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

Masz 14 dni na zapoznanie się z dokumentami i na decyzję co robisz, pozotajesz bierny umowa trwa, składasz rezygnacje nie ponosisz konsekwencji.

 

W czym widzisz problem ?

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Wykładowca
849 214 36

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

@GDA Sytuacja dotyczy zgody na aneksowanie umowy przez telefon. Nawet jeśli poprosimy konsultanta o przesłanie nam dokumentów przed aneksowaniem umowy, odmówi. 

Aneksując na stronie zazwyczaj mamy dostęp do wszystkich dokumentów, ale w tym kanale nie wszystkie promocje są dostępne. 

 

@Pablo Te 14 dni ratuje trochę sprawę, ale po prostu nie tak to powinno wyglądać że klient ma wyrazić zgodę na aneks bez możliwości wgladu w dokumenty, nawet jeśli o to poprosi. Jest też kilka problemów. Po pierwsze UPC mogłoby naliczyć opłatę proporcjonalną za te 14 dni. Po drugie, jako że sprawa dotyczy przedłużania umów, z powodu tych 14 dni nie tkwi może minąć termin złożenia wypowiedzenia przez co będzie zmuszony jeszcze przez miesiąc czy nawet dwa opłacać usługi. 

 

Czy naprawdę uważacie że możliwość zapoznania się z nowymi warunkami umowy przed jej aneksowanie to za wiele?

GDA
Pan Abonent ;-)
1362 682 107

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika


@zylxnapisał(a):

@GDA Sytuacja dotyczy zgody na aneksowanie umowy przez telefon. Nawet jeśli poprosimy konsultanta o przesłanie nam dokumentów przed aneksowaniem umowy, odmówi. 

Aneksując na stronie zazwyczaj mamy dostęp do wszystkich dokumentów, ale w tym kanale nie wszystkie promocje są dostępne.


a gdzie to wyczytales tutaj? bo przyznam sie dwa razy czytam post @Maraon i nie widze

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Wykładowca
849 214 36

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

@GDA odnosiłem się to wypowiedzi @GMateusz, ktory sugerował ze warto czytać co podpisujeamy (a co w UPC nie zawsze jest możliwe), nie OPa. 

Nie wiem dlaczego starasz się atakować każdą moja wypowiedź. 

Innowator
11 4 0

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

Tak zgadza się, ale w dobrym tonie byłoby poinformowanie o zbliżającym się terminie i np. o nowej propozycji tak jak to ma miejsce obecnie. Wiele osób zostawia ta podwyzkę i nic z tym nie robi, a mówmy szczerze UPC na tym korzysta. Zreszta taka praktyka jest nagminna, tak jak lepsze traktowanie nowego klienta niż starego

 

GDA
Pan Abonent ;-)
1362 682 107

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika


@zylxnapisał(a):

Nie wiem dlaczego starasz się atakować każdą moja wypowiedź. 


bo nie wypowiadasz sie na temat 

tyle i az tyle

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Profesor
1669 425 87

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

@zylx 

A tak trudno dopytać się konsultanta o szczegóły dotyczące oferty (np. kiedy nam mija okres zobowiązania itp)? Potem jak te dokumenty do Ciebie trafiają to przeglądasz je i patrzysz czy wszystko się zgadza z tym co konsultant mówił (najczęściej się wszystko zgadza)

https://zanimnapiszesz.info
Innowator
11 4 0

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

Szanowni Państwo patrzcie na to co podsyłają konsultanci tj. na warunki ofert i usług. Przykład konsulatant zaoferował mi Pakiet My Prime po promocyjnej cenie 4.99 zł i potwierdził, że będzie on obowiązywać do końca mojej umowy. Zgodziłem sie na to i na maila miało przyjść potwierdzenie tych warunków. Potwierdzenie przyszło, ale na okres 24 mce. I tu jest haczyk, umowa kończy się na TV i Internet za 11 mcy, a oni oferują zobowiązanie na 24 mce. Gdyby to zdarzyło się po raz pierwszy może bym to potraktował jako wypadek przy pracy. Dzwonię do UPC do działu rezygnacji a kolejny konsultant oferuje mi tą usługę na 12 mcy. Na moje słowa, że umowa sie kończy za 11 mcy - zamilkł. To jest naciąganie ludzi. Kolejny przykład - to ta sama sytuacja jakieś 14 mcy temu. Konsultant UPC pomimo pewnych uzgodnień ze mną w kontakcie telefonicznym zmienił  warunki umowy na inne. Efekt - 3 miesiace wyjasniania, przesłuchiwania taśm z rozmowami, ale w końcu UPC przyznało mi rację.

Zauważyłem jeszcze jedno - UPC przysyła na maila informacje dotyczace zmiany warunków umowy i usług celem ich potwierdzenia. Dwukrotnie sie przekonałem, że pomimo braku akceptacji tych warunków (nie potwierdzenie ich poprzez maila) UPC wdraża te zmiany automatycznie. Pytam sie w takim razie po co coś takiego przesyłają.

Innowator
11 4 0

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

Widzę że bardzo bronisz UPC -jesteś podstawionym pracownikiem? 

Wyobraź sobie, że większość firm dbających o dobre relacje z klientem przypomina im o chociażby przytoczonym przegladzie samochodu.

Jestem klientem, płacę i wymagam czy komuś się to podoba czy nie.