UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Innowator
12 7 0

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika


@Informatygnapisał(a):

KAŻDA umowa zawierana z Upc jest na czas bezterminowy - do momentu aż 1 ze stron wypowie umowę.

Inna sprawą jest zoobowiązanie dzięki któremu mamy niższe ceny, a za wcześniejsze zerwanie umowy naliczana jest kara.

 

Czymś normalnym jest sprzedawanie usług dodatkowych, bo umowa się nigdy nie kończy, kończy się okres zoobowiązania (umowa się kończy tylko po rezygnazji).


No tak tak wlasnie jest zazwyczaj.

Tylko co w przypadku kiedy ktoś po 2latach bedzie chciał taka umowe rozwiązać a pakiet ma jeszcze na siłe wcisniety na np 12m-cy?

Bedzie musiał zaplacić za okres nie wykorzystany? Czy bedzie płacil jakąś karę umowną? Z tego co wiem nie ma kar za usługi dodatkowe po ukonczeniu umowy na usługi.

 

Dlatego błedem jest wciskanie usług dodatkowych z czasem dłuszym niz zakladany termin zobowiazania na usługi głowne!!!

====================================
Proste sa dla szybkich samochodów, zakręty sa dla szybkich kierowców, Pozdr
CI+ TAK - Dekodery NIE!
1080p TAK - 1080i NIE!
4K w Orange TAK - w UPC NIE! :-)
GDA
Pan Abonent ;-)
1362 681 107

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

Tak jak bedzie chcial rozwiazac umowe na uslugi glowne po.okresie zobowiazania a wciaz będą aktywne uslugi dodatkowe w cenach promocyjnych to za nie bedzie musial zwrocic udzielone ulgi do konca ich obowiazania

 

dlaczego nazywasz cos bledem co abonent swiadomie przyjmuje?

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Innowator
12 7 0

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika


@GDAnapisał(a):

Tak jak bedzie chcial rozwiazac umowe na uslugi glowne po.okresie zobowiazania a wciaz będą aktywne uslugi dodatkowe w cenach promocyjnych to za nie bedzie musial zwrocic udzielone ulgi do konca ich obowiazania

 

dlaczego nazywasz cos bledem co abonent swiadomie przyjmuje?


Bo to jest zwykłe naciąganie mniej świadomych użytkowników/abonentów!!! Narażanie na dodatkowe koszty!

Chyba że przy zamawianiu usług dodatkowych jest wyraznie o tym informowany. wtedy nie ma problemu , sam sobie winien  

No ale w przypadku wyżej Maraon wiedział że zobowiazanie ma jeszcze na 11mc-y (być moze mial w planach rozwiązanie) a chcą mu wcisnac usługi dodatkowe na dłuzej... i nie poinformowali jak myśle o dodatkowych kosztach w przypadku rozwiazania usług głównych.

 

Nie widzicie tego absurdu Panowie??

====================================
Proste sa dla szybkich samochodów, zakręty sa dla szybkich kierowców, Pozdr
CI+ TAK - Dekodery NIE!
1080p TAK - 1080i NIE!
4K w Orange TAK - w UPC NIE! :-)
Innowator
74 50 8

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

@zylx  większosci klientów zależy na jak najszybszym aktywowaniu usługi, przykładowo dzwonią, chcą podłączenia polsat sport premium to pytają o to kiedy będzie aktywne na dekoderze i kiedy już będa oglądać mecz (zwykle kilkanaście/ kilkadziesiąt min po rozmowie).   Raczej mało komu zależy na jak najszybszym otrzymanu dokumentów.

Gdyby UPC najpierw wysyłało dokumenty, następnie trzeba by je podpisać / odesłać lub mailowo zaakceptować to z kilkadziesięciu minut robi się nam parę dni, zwłaszcza przy wersji papierowej.

 

 

Ale oczywiście wszystko należy czytać, sam ostatnio przedłużałem umowę, elegancko na czacie wszystko się dowiedziałem, jak poprosiłem o dodatkowe info to wszystko konsultant podał i wszystko się zgadzało z potwierdzeniem, które dostałem chwilę po rozmowie. A gdyby było inaczej zawsze jest te 14 dni na odstąpienie. 

 

 

A co do informowania klienta o tym, że kończy się zoobowiązanie, patrząc oczami operatora to co ma zadzwonić i poinformować "
Dzień dobry, za miesiąc kończy się Panu zoobowiązanie na pakiet myprime i cena wzrośnie o 5 zł/ miesięcznie. Może chciałby Pan zrezygnować ? Albo podpisać kolejną umowę, aby uniknąc podwyżki ?"

 

GDA
Pan Abonent ;-)
1362 681 107

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

Gdzie tu absurd skoro zgodzil sie na takie warunki?

 

a jezeli dopiero teraz do tego doszedl ze jednak nie chce sie wiazac na 24 mc umowa na usluge dodatkowa to moze w ciagu 14 dni od niej odstapic 

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Innowator
74 50 8

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

Zawsze możesz kupić usługi zgodnie z cennikiem, bez zoobowiżania, tylko cena ODROBINKĘ będzie się różnić

Innowator
12 7 0

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

NA NIC sie ostatecznie NIE Zgodził!

przeczytaj raz jeszcze z uwagą jego posty!

 

Zamawiał tel z konsultantem usługe dodatkową do konca czasu zobowiazania umowy głownej (czyli na 11m-cy), po weryfikacji wysłanej na e-mail zobaczył błedy i zadzwonił z reklamacją i tyle - zrezygnował. 

 

Nie powinni w ogole jemu tego proponowac bo usługi dodatkowe zazwyczaj sa na min. 12m-cy , a tym bardziej na 24 jesli ma zobowizanie na 11!! Jeśli juz tak robią co jest błędem - jak napisałem wczesniej powinni go poinformowac o dodatkowych kosztach przy rozwiązywaniu umowy.

 

Prościej tego wytłumaczyc nie umiem.

Dobranoc

 

 

====================================
Proste sa dla szybkich samochodów, zakręty sa dla szybkich kierowców, Pozdr
CI+ TAK - Dekodery NIE!
1080p TAK - 1080i NIE!
4K w Orange TAK - w UPC NIE! :-)
Nauczyciel
643 439 59

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

Wybacz kolego ale jestes w bledzie. To ze warunki promocyjne na uslugi it+tv (przypuszczam ze takie byly) konczyly sie zalozmy za 11 miesiecy nie oznacza zerwania umowy na swiadczenie uslug. Na okresie bezterminowym badz na zobowiazaniu promocyjnym mozna dokupowac pakiety dodatkowe na kolejne 12 badz 24 miesiace (w warunkach promocyjnych z ulga badz nie).

To ze jupici wlaczylo pakiety pomimo braku akceptacji to tu mamy problem.

Ja tu widze poplatanie dwoch niezaleznych spraw.

Jak bylo napisane powyzej cale szczescie udalo sie wszystko odkrecic.

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Innowator
11 4 0

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika


@GDAnapisał(a):

Gdzie tu absurd skoro zgodzil sie na takie warunki?

 

a jezeli dopiero teraz do tego doszedl ze jednak nie chce sie wiazac na 24 mc umowa na usluge dodatkowa to moze w ciagu 14 dni od niej odstapic 


I znowu @GDA wie lepiej niż ja. Ja z rozmowie z konsultantką stanowczo powiedziałem, że chciałbym tą usługę promocyjną do końca mojej głównej umowy i ta Pani to potwierdziła. Niestety na maila dostałem warunki, ale zgoła inne  niż to co uzgodniliśmy - okres 24 mce i co najciekawsze mimo że tych warunków nie zaakceptowałem, one już zostały aktywowane. Cała rozmowa jest dostępna w UPC bowiem oni to rejestrują. W rozmowie z innym konsultantem, aby wybrnąć z tej zagwostki kazał mi napisać 2 wypowiedzenia, jedno formularz odstąpienia od umowy i drugi rezygnacja z usługi My Prime.

 

Nauczyciel
643 439 59

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

Jest jeszcze jeden aspekt tej calej sprawy, Ty autorze nie rozumiesz pojec i tego jak to funkcjonuje.

Twoja glowna umowa jest bezterminowa wiec konsultant dokładnie zrobil to co mu kazales tyle ze na 24 miesiace bo wiecej nie mogl.

 

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Highlighted
Moderator
1013 657 163

Re: Zmiana kwoty za MyPrime bez uprzedzenia użytkownika

@Maraon nie zakładaj w przyszłości dwóch tematów o tej samej tematyce bo robisz z naszego forum zwykły śmietnik. Wątki zostały połączone. Skoro już Cię wywołałem to dalej do Ciebie. 

 

Chcesz pakiet MyPrime na dowolną ilość miesięcy zgodną z końcem Twojej umowy? To zgodnie z tym co napisał @Informatyg zapraszam do skorzystania z oferty cennikowej, która jest oczywiście dużo droższa. Zgodnie z aktualną bazą promocji pakiet MyPrime można zakupić jedynie w zobowiązaniu 12/24 miesięcznym. Jeśli Twoja umowa kończy się za 11 miesięcy to przykro mi, ale pozostaje tylko oferta cennikowa bez zobowiązania.

 

Jeśli konsultant zapewnił Ciebie, że pakiet będziesz miał do końca umowy (stosując język uproszczony chodziło oczywiście zarówno Tobie jak i jemu o koniec zobowiązania promocyjnego/umowy terminowej) to celowo wprowadził Ciebie w błąd, co jest sprzeczne z polityką naszej firmy. Piszesz chaotycznie więc nie wiem czy ta kwestia została już rozwiązana i wyjaśniona jeśli nie to zapraszam do wysłania PW do mnie. 

 

Oczywiście to co pisało tutaj wiele osób to prawda - każda umowa z UPC jest zawarta na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia i tutaj opcją DODATKOWĄ jest zobowiązanie promocyjne, które trwa przez jakiś określony czas np. 12 lub 24 miesiące. 

 

Zgodnie z Regulaminem większości promocji zawieranych na czas określony, w zamian za ulgi w opłatach za usługi, które w ten sposób są niższe od stawek wynikających z Cennika usług, abonament zobowiązuje się do korzystania z nich w konkretnie wskazanym w zawartej Umowie lokalu, nie krócej niż przez kolejne 12/24 miesięcy. W przypadku gdy podczas trwania okresu zobowiązania, klient zrezygnuje ze świadczonych usług, organizatorowi promocji, z której skorzystał klient, przysługuje roszczenie o zapłatę kary umownej, której wysokość została wskazana w Regulaminie Promocji. 

 

Podsumowując -  podpisujesz jakieś dokumenty lub potwierdzasz mailowo, że zapoznałeś się z ich treścią to NAPRAWDĘ TO RÓB. Nie klikaj, nie podpisuj i nie akceptuj czegoś, czego nie czytałeś. 

 

I jeszcze na koniec proponuję zapoznać się z Zasadami Społeczności UPC bo najwidoczniej konto na naszej Społeczności utworzyłeś ale zasad już nie chciało Ci się przeczytać. 

 

@CezaR83 i @KOCUREK1970 grzeczniej proszę. Wasze posty zostały częściowo edytowane lub usunięte zgodnie z pkt. 2 Zasad Społeczności UPC.

 

 @GDA@MrPepka Was to też się tyczy - grzeczniej. Ostrzegam ostatni raz, Ciebie w szczególności @MrPepka następnym razem leci ban.

 

Temat uważam za zamknięty i tak też czynię.