UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Inspirator
5 2 0

Zmiana oryginalnego gniazdka tv data

W zwiazku z remontem planuje zmiane oryginalnego gnazdka na nowe podtynkowe. Mam pytanie co do parametrow. W oryginalnym gniazdku jest takie cos :

IMG_20190310_170034.jpg

Chcialbym zastąpić to takim gniazdkiem:

https://www.kontakt-simon.com.pl/pl/Katalog/786/625/7116,DAD1-01-11.html#product

Parametry jednak sa minimalnie rozne. 

Czy bedzie to mialo wplyw na internet i tv, ewentualnie na jakies zakłócenia? 

9 ODPOW. 9
Nauczyciel
517 377 46

Re: Zmiana oryginalnego gniazdka tv data

Jeżeli do tego gniazda bedzie podłączony tylko dekoder albo tylko modem to jest ok. Natomiast nie nadaje sie do konfiguracji w której bedziesz chciał podlaczyc dekoder oraz modem jednoczesnie poniewaz tylko na gnizdzie data jest aktywny kanał zwrotny

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Inspirator
5 2 0

Dzis jest tylko internet ale moze kiedys dojdzie tv. Wniosek z tego, ze rozsadniejszym rozwiazaniem bedzie zostawic ta zwrotnice w puszcze a krotkimi przewodami polaczyc z ta wersja gniazdka https://www.kontakt-simon.com.pl/pl/Katalog/786/1294/12167,DASF2-01-11.html#product

Nauczyciel
517 377 46

W teorii tak a w praktyce to widze problem w upchnieciu wszystkiego w standardowej puszce koncentryki nie lubia jak sie je mocno zagina

Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Inspirator
5 2 0