UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

ROZWIĄZANE
Użytkownik
4 0 0

Awaria "Moje UPC"

Cześć Wszystkim

 

Czy coś może wiadomo na temat awarii usługi Moje UPC?

 

Od paru dni nie mogę się zalogować i jestem informowany, że wystąpił błąd. Co za tym idzie nie mogę sobie nawet sprawdzić faktury.

 

 

Pozdrawiam,
Marek
81 ODPOWIEDZI
Highlighted
Naukowiec
949 501 66

Znowu nie działa "Moje UPC"

Hej UPC wiecie, że znowu nie działa "Moje UPC" ?

Przy próbie logowania komunikat "We seem to be having some technical difficulties."

Pozdrawiam
Tagi (2)
Naukowiec
949 501 66

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

Dobra, póki co działa...ale dziwne, że wasz dział IT w środku dnia zabawy sobie urządza...od tego są środowiska testowe. 

Pozdrawiam
Specjalista
46 11 1

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

Niestety nie można się zalogować do Mojego UPC, czy znowu jakaś awaria?

Moderator
11 4 4

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

Potwierdzam, wczoraj odnotowaliśmy utrudnienia w dostępie do serwisu Moje UPC. Aktualnie logowanie powinno przebieć prawidłowo.

Omnibus
345 144 14

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

Dzisiaj znowu nie działa

26.05.2018. - 9.30h

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
ex-Moderator
142 128 20

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"


@Mario napisał(a):

Dzisiaj znowu nie działa

26.05.2018. - 9.30h


Sprawdziłem i działa, owszem proces logowania trwa znacznie dłużej niż zawsze jednak finalnie kończy się sukcesem. 

 

Edit:

 

Problem aktualny, logowanie działa wybiórczo. Przesłałem zgłoszenie do IT odpowiedzialnego za serwis.

 

Omnibus
345 144 14

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

no ja nie mogę nadal (11.15h) , czekam do oporu i po jakimś czasie dostaje białą stronę z informacją: "We seem to be having some technical difficulties."

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
ex-Moderator
142 128 20

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"


@Mario napisał(a):

no ja nie mogę nadal (11.15h) , czekam do oporu i po jakimś czasie dostaje białą stronę z informacją: "We seem to be having some technical difficulties."


Potwierdzam, występują problemu. Logowanie działa wybiórczo. Nasze IT pracuje nad przywróceniem pełnej sprawności serwisu. 

 

Zawodowiec
155 31 7

Re: Awaria "Moje UPC"

@Marek-Sajmbor Jeśli wpisujesz poprawne dane, a mimo to nie możesz się, zalogować, zalecam wyczyszczenie plików cookie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Założyłeś temat i Ci pomogłem ? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. Dla mnie to najlepsza motywacja
-----------------
Internet T-mobile
60/10Mb
Użytkownik
4 0 0

Re: Awaria "Moje UPC"

@vdsl2 problem występuje na dwóch różnych komputerach i - w sumie - trzech różnych przeglądarkach. Dane przeglądania i cookie były czyszczone, stąd też myślałem, że może jest to problem globalny. No nic, będę myśleć co dalej. Dzięki za odpowiedź!

Pozdrawiam,
Marek
GDA
Pan Abonent ;-)
1214 669 92

Re: Awaria "Moje UPC"

Moje UPC działa poprawnie

pytanie jaki komunikat otrzymujesz? może to kwestia danych do logowania? coś źle wpisujesz albo zapomniałeś swojego hasła może spróbuj je sobie zmienić

Screenshot_20180811-102914_Opera.jpg

 

---
UPC MediaModuł CI+ | Horizon HD H/S | Connect Box
Fiber Power 250 Mb/s | Pakiet Select | HorizonGO | Mega Sport | Canal+ Select
Naukowiec
1340 420 71

Re: Awaria "Moje UPC"

@Marek-Sajmbor

Jak się logujesz do Moje UPC to musisz odczekać aż strona z logowaniem skończy się załadować i wtedy dopiero się logujesz. Wiem co mówię, miałem to samo

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
4 0 0

Re: Awaria "Moje UPC"

@GDA dane do logowania są na pewno poprawne.

Komunikat to "Wystąpił błąd. Prosimy spróbować później."

 

Próbowałem oczywiście jeszcze na wszelki wypadek przeprowadzić resetowanie hasła natomiast, gdy podawałem nowe hasło i je potwierdzałem, otrzymywałem dokładnie taki sam komnikat "Wystąpił błąd. Prosimy spróbować później."

 

@MrPepka za każdym razem czekałem do całkowitego załadowania strony.

 

Bardzo dziwna sytuacja

Pozdrawiam,
Marek
GDA
Pan Abonent ;-)
1214 669 92

Re: Awaria "Moje UPC"

z jakiej przeglądarki korzystasz?

dziwna sprawa o tyle że jak widzisz ja się zalogowalem

---
UPC MediaModuł CI+ | Horizon HD H/S | Connect Box
Fiber Power 250 Mb/s | Pakiet Select | HorizonGO | Mega Sport | Canal+ Select