UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
4 0 0

Awaria "Moje UPC"

Cześć Wszystkim

 

Czy coś może wiadomo na temat awarii usługi Moje UPC?

 

Od paru dni nie mogę się zalogować i jestem informowany, że wystąpił błąd. Co za tym idzie nie mogę sobie nawet sprawdzić faktury.

 

 

Pozdrawiam,
Marek
81 ODPOWIEDZI
-
Nie dotyczy
1060 0 59

Znowu nie działa "Moje UPC"

Hej UPC wiecie, że znowu nie działa "Moje UPC" ?

Przy próbie logowania komunikat "We seem to be having some technical difficulties."

Tagi (2)
-
Nie dotyczy
1060 0 59

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

Dobra, póki co działa...ale dziwne, że wasz dział IT w środku dnia zabawy sobie urządza...od tego są środowiska testowe. 

Specjalista
49 16 1

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

Niestety nie można się zalogować do Mojego UPC, czy znowu jakaś awaria?

Moderator
14 11 5

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

Potwierdzam, wczoraj odnotowaliśmy utrudnienia w dostępie do serwisu Moje UPC. Aktualnie logowanie powinno przebieć prawidłowo.

Omnibus
299 124 12

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

Dzisiaj znowu nie działa

26.05.2018. - 9.30h

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
ex-Moderator
138 132 20

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"


@Mario napisał(a):

Dzisiaj znowu nie działa

26.05.2018. - 9.30h


Sprawdziłem i działa, owszem proces logowania trwa znacznie dłużej niż zawsze jednak finalnie kończy się sukcesem. 

 

Edit:

 

Problem aktualny, logowanie działa wybiórczo. Przesłałem zgłoszenie do IT odpowiedzialnego za serwis.

 

Omnibus
299 124 12

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

no ja nie mogę nadal (11.15h) , czekam do oporu i po jakimś czasie dostaje białą stronę z informacją: "We seem to be having some technical difficulties."

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
ex-Moderator
138 132 20

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"


@Mario napisał(a):

no ja nie mogę nadal (11.15h) , czekam do oporu i po jakimś czasie dostaje białą stronę z informacją: "We seem to be having some technical difficulties."


Potwierdzam, występują problemu. Logowanie działa wybiórczo. Nasze IT pracuje nad przywróceniem pełnej sprawności serwisu. 

 

Zawodowiec
148 31 6

Re: Awaria "Moje UPC"

@Marek-Sajmbor Jeśli wpisujesz poprawne dane, a mimo to nie możesz się, zalogować, zalecam wyczyszczenie plików cookie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Założyłeś temat i Ci pomogłem ? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. Dla mnie to najlepsza motywacja
-----------------
Internet T-mobile
60/10Mb
Użytkownik
4 0 0

Re: Awaria "Moje UPC"

@vdsl2 problem występuje na dwóch różnych komputerach i - w sumie - trzech różnych przeglądarkach. Dane przeglądania i cookie były czyszczone, stąd też myślałem, że może jest to problem globalny. No nic, będę myśleć co dalej. Dzięki za odpowiedź!

Pozdrawiam,
Marek
GDA
Pan Abonent ;-)
1217 637 96

Re: Awaria "Moje UPC"

Moje UPC działa poprawnie

pytanie jaki komunikat otrzymujesz? może to kwestia danych do logowania? coś źle wpisujesz albo zapomniałeś swojego hasła może spróbuj je sobie zmienić

Screenshot_20180811-102914_Opera.jpg

 

Profesor
1514 407 78

Re: Awaria "Moje UPC"

@Marek-Sajmbor

Jak się logujesz do Moje UPC to musisz odczekać aż strona z logowaniem skończy się załadować i wtedy dopiero się logujesz. Wiem co mówię, miałem to samo

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
4 0 0

Re: Awaria "Moje UPC"

@GDA dane do logowania są na pewno poprawne.

Komunikat to "Wystąpił błąd. Prosimy spróbować później."

 

Próbowałem oczywiście jeszcze na wszelki wypadek przeprowadzić resetowanie hasła natomiast, gdy podawałem nowe hasło i je potwierdzałem, otrzymywałem dokładnie taki sam komnikat "Wystąpił błąd. Prosimy spróbować później."

 

@MrPepka za każdym razem czekałem do całkowitego załadowania strony.

 

Bardzo dziwna sytuacja

Pozdrawiam,
Marek
GDA
Pan Abonent ;-)
1217 637 96

Re: Awaria "Moje UPC"

z jakiej przeglądarki korzystasz?

dziwna sprawa o tyle że jak widzisz ja się zalogowalem