UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Adept
1 0 0

Brak dostępu w Moim UPC

Dzisiaj się zarejestrowałem do Mojego UPC, jednak po zalogowaniu, nie działają zakładki, wyświetla się komunikat: ,,Brak dostępu. Nie masz uprawnień do wyświetlania tej strony. Skontaktuj się z właścicielem lub administratorem konta.''

Potrzebuję w miarę szybkiego rozwiązania, chcę się zarejestrować w HBO GO.

Próbowałem zarejestrować się bezpośrednio w HBO Go, ale tam z kolei wyświetla się komunikat:

,,Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane.(4,21)''

2 ODPOW. 2
Highlighted
Tytan
1188 618 112

Re: Brak dostępu w Moim UPC

813813813

-------------------------------------------
Highlighted
Tytan
1441 824 567

Re: Brak dostępu w Moim UPC

@Michal1 witamy w Społeczności UPC!

 

Powodów może być przynajmniej kilka. Proponuję tak jak zasugerował @Pablo kontakt z Działem Technicznym naszej firmy pod numer 813 813 813 lub poprzez Czat na naszej stronie www.

---------------------------------------


Przestrzegaj tak jak ja, Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.


Od 01.09.2019r. nie pracuję w UPC Polska i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Proszę o kierowanie swoich zgłoszeń do aktualnej moderacji forum.