UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

Menedżer Społeczności
232 306 77

Co to jest Elektroniczna Faktura

Elektroniczna Faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiony za usługi świadczone przez UPC i dostępny w serwisie Moje UPC:

 

  1. Od lipca 2014 roku elektroniczna faktura ma postać jednego pliku PDF z osadzonym w środku podpisem kwalifikowanym. Nie wpływa to na jej poprawność księgowo-podatkową. Autentyczność elektronicznej faktury oraz podpisu kwalifikowanego można sprawdzić za pomocą aplikacji „Szafir" dostępnej na stronach www.kir.pl.

  2. Faktury elektroniczne wystawione przed lipcem 2014 roku składają się z dwóch plików: podpisu elektronicznego (w formacie *.sig) oraz danych faktury (w formacie *.xml). Sposób pobraniach tych dwóch plików opisany jest tutaj.

 

Informacja o wystawieniu faktury elektronicznej jest wysyłana pocztą e-mail na adres nadany przez UPC oraz inny wskazany przez Klienta. Sama faktura dostępna jest w Moim UPC w zakładce Rachunki i płatności - Moje rachunki.

 

Żeby zacząć korzystać z Elektronicznej Faktury:

  • zaloguj się do Mojego UPC, przejdź do zakładki Rachunki i płatności i kliknij przycisk Aktywuj e-Fakturę

lub

  • wypełnij dokument i prześlij go na adres UPC Polska Sp. z o.o., Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów, ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice lub zanieś do Salonu UPC.

 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. z 2011 r. nr 177, poz. 1054, ze zmianami).

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą