UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

ROZWIĄZANE
xx
Użytkownik
1 0 0

Czy ma sens ubiegac sie o zwrot naliczonej oplaty instalacyjnej

Jakis czas twmu zamowilem sobie pakiet uslug upc tv + internet przez stronke internetowa przyszedl technik zainstalowal wszyatko gra, z tym ze zamawiajac niedoczytalem wszystkiego dokladnie tzn chcialem horizona z nagrywarką a dostalem bez wiec zadzwonilem konsultant zamowil wymiane dekodera informujac ze bedzie 10zl wiecej do rach.dwa dni pozniej przyszedl nowy dekoder i super... Pierwsza faktura wygloda tak ze naliczono mi dwie oplaty za instalacje 1. za 1zl a 2. 49zl domyslam sie ze naliczyli ta druga inst.za wymiane ale nie dokonca uwazam zeby to bylo wporzadku chocby dlatego ze nikt nie wspomnial o tym jak rozmawiałem z konsultantem na temat wymiany tego dekodera

3 ODPOW. 3
Profesor
1475 644 61

Re: Czy ma sens ubiegac sie o zwrot naliczonej oplaty instalacyjnej

@xx

Witamy na naszym forum.

 

Pisz reklamację (jeśli uważasz to za słuszne) i tam zawrzyj co uważasz i prześlij to do UPC. Forum nie jest oficjalnym kanałem na załatwianie tego typu spraw.

 

//Część wypowiedzi usunięta decyzją moderacji forum.


Pozdrawiam,
Mateusz,
Moderator Społeczności UPC

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Wykładowca
851 220 36

Re: Czy ma sens ubiegac sie o zwrot naliczonej oplaty instalacyjnej

Moim zdaniem jak najbardziej może dochodzić swoich racji na drodze reklamacji. 

 

//Część wypowiedzi usunięta decyzją moderacji forum.


Pozdrawiam,
Mateusz,
Moderator Społeczności UPC

Moderator
1010 663 162

Re: Czy ma sens ubiegac sie o zwrot naliczonej oplaty instalacyjnej

@xx witamy w Społeczności UPC!

 

Twoja sprawa jest niezwykle prosta, jednakże z jakiegoś nieznanego mi powodu parę osób zrobiło z Twojego tematu zwykły śmietnik.

 

Tak jak wskazał @KOCUREK1970 i @zylx jeśli wydaje się to Tobie słuszne złóż oficjalną reklamację z prośbą o odsłuchanie rozmowy sprzedażowej. Jeśli nasz pracownik celowo nie poinformował Ciebie o opłacie poniesie stosowne konsekwencje, a sama opłata zostanie wyksięgowana z konta abonenckiego. Jest też oczywiście inna możliwość, w której to konsultant spełnił wszystkie procedury i potwierdził jaka opłata zostanie naliczona, lecz ty o tym nie pamiętasz - w tym przypadku nie wyksięgujemy opłaty. 

 

Na ten moment opcje są dwie, po odsłuchaniu rozmowy wszystko będzie jasne.