UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

Wykładowca
754 175 32

Dwa formaty adresów w systemie, brak możliwości zamówienia usług przez moje UPC!

Chciałem pomóc babci podpisać nowe zobowiazanie z UPC korzystając z oferty przedstawionej w "Moim UPC". Niestety w wystemie jest błąd który uniemożliwa złożenie zamówienia. 

Problem dotyczy adresów osiedlowych, gdzie zamiast ulicy jest osiedle. Poles adres instalacji w moim UPC podaje wartość: Kazimierzoszkie XX XX

Po kliknięciu w moim UPC przyisku zamów zostaje się przekierowanym na stronę zamóeinia a dane zostają automatycznie uzupełnione danymi z mojego UPC. Niestety adresy w moim UPC nie posiadają dopisku osiedle, przez co są nierozpoznane przez system do składania zamówień:

4ql8Zna

Po kliknięciu w pole ulica system od razu podpowiada "Kazimierzowskie osiedle" i komunikat o braku możliwośći zainstalowania usług znika:

MjEpzG6

Jednak ciagle nie można złożyć zamówiania gdyż system w następnym kroku twierdzi, iż podany adres nie jest nasz:

nxHan7l

 

Problem nie dotyczy tego jednego adresu. Sprawdziłem również na soim koncie (również adres z dopiskiem osiedle) i jest dokładnie tak samo. Poprosiłem również sąsiadów by zobaczyli jak jest u nich i efekt jest dokładnie taki sam: W moim UPC maja adres bez dopisku osiedle, a system zamawiania wymaga adresu w formacie z takim suffixem. W efekcie nie da się złożyć zamówienia. 

8 ODPOW. 8
Moderator
932 600 151

Re: Dwa formaty adresów w systemie, brak możliwości zamówienia usług przez moje UPC!

@zylx wyjaśniam właśnie tą sprawę i potrzebuję dodatkowych informacji. Wysłałem PW.

Moderator
932 600 151

Re: Dwa formaty adresów w systemie, brak możliwości zamówienia usług przez moje UPC!

Udało mi się odtworzyć opisaną przez Ciebie sytuację, która jest nietypowa i raczej nigdy nikt jeszcze tego nie zauważył. Zobaczymy czy uda się to poprawić. Dzięki za przesłane dane.

Wykładowca
754 175 32

Re: Dwa formaty adresów w systemie, brak możliwości zamówienia usług przez moje UPC!

Dobrze wiedzieć. Ktoś pewnie zauważył, ale jak nie udało się online to zadzwonił na infolinię i w ten sposób zamowił usługi. Mało kto jest na tyle dociekliwy by w takiej sytuacji zgłosić, że coś jest nie tak z formularzem. Oba osiedla na których udało mi się potwierdzić występowanie problemu to co najmniej kilka tysięcy klientów UPC. 

Wykładowca
754 175 32

Re: Dwa formaty adresów w systemie, brak możliwości zamówienia usług przez moje UPC!

Minęły prawie 2 miesiące, @GMateusz, jak wygląda sprawa?

Menedżer Społeczności
232 306 77

Re: Dwa formaty adresów w systemie, brak możliwości zamówienia usług przez moje UPC!

@zylx Serdeczna prośba o jeszcze chwilę cierpliwości - weryfikujemy temat i wrócimy do Ciebie z info.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Wykładowca
754 175 32

Re: Dwa formaty adresów w systemie, brak możliwości zamówienia usług przez moje UPC!

@Kamil, Ok, w takim razie czekam na info. Pozdrawiam!

 

PS: Szkoda, że posty kolegów poniżej wyleciały. Może przynajmniej była by jakaś motywacja, by udowodnić im, że się mylą!

Menedżer Społeczności
232 306 77

Re: Dwa formaty adresów w systemie, brak możliwości zamówienia usług przez moje UPC!

@zylx Posty kolegów wyleciały bo były nie na temat. Tego typu motywacja nie jest potrzebna.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Highlighted
Moderator
932 600 151

Re: Dwa formaty adresów w systemie, brak możliwości zamówienia usług przez moje UPC!

@zylx sprawa wygląda tak, że formularz zamówienia pobiera dane z innej bazy danych, która nie współgra z bazą danych, na podstawie której weryfikowany jest adres w portalu Moje UPC. Konieczne jest ujednolicenie formatu wprowadzania danych dla adresów oraz konsolidacja tych danych w naszych bazach danych. Mówiąc wprost są rozbieżności pomiędzy formatem wprowadzania danych na stronie www, a naszymi wewnętrznymi bazami danych, na których są oparte aplikacje i systemy w firmie. 

 

Usunięcie tego "mankamentu" to ogromne nakłady finansowe, czasowe i wysoki poziom skomplikowania całego procesu. Na tą chwilę szansy na poprawę nie widzę, tym bardziej, że skala problemu nie istnieje - Twoje zgłoszenie jest pierwsze i jedyne w tym temacie. Niemniej jednak dzięki za zgłoszenie trafiło do odpowiednich osób i będziemy o Tym pamiętać.