UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

ROZWIĄZANE
Innowator
39 21 2

Formularz kontaktowy

Doświadczeni Forumowicze...

 

Czy istnieje coś takiego jak formularz kontaktowy w Moim UPC?

Czy tylko telefon i kontakt osobisty jest do dyspozycji?

A może znacie adresy gdzie można przesłać wiadomość bezpośrednio z poczty?

A czat z konsultantem? (jeszcze mi się nie udało nigdy skorzystać - a np z moim operatorem telefonii komórkowej większośc spraw tak załatwiam)

 

Kazimierz

 

17 ODPOW. 17
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Formularz kontaktowy

Witaj, 

oczywiście, że jest w Moje UPC w pasku masz zakładkę kontakt:
https://www.upc.pl/mojeupc/kontakt/#/klient-indywidualny/


Tak samo możesz znaleźć ją na stronie:
https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/

Czasami pokazuje kontakt z infolinią bo wszystko zależy od tematu rozmowy, jak np. wybierzesz rezygnacja/ zmiana usług to formularz będzie dostępny.

 

Można też napisać na kontakt@upc.pl 

Innowator
39 21 2

Re: Formularz kontaktowy

Dzięki Marcinosr - ale o co innego troszkę mi chodziło. Te rejony o których piszesz oczywiście odwiedzałem - ale tam albo infolinia albo czasem (nie działający) czat jest do wyboru. Miałem na myśli taką funkcję, gdzie wybierasz temat i wpisujesz w okienku problem, a potem jest "wyślij". Nie podają adresu tylko taką formę kontaktu - system sam wie do kogo ma trafić zapytanie.

Skorzystam natomiast chętnie z ostatniej podpowiedzi. 

Pozdrawiam

Kazimierz

Innowator
39 21 2

Re: Formularz kontaktowy

Podejrzałem - rzeczywiście przy rezygnacji jest taka mozliwośc - a chciałbym żeby to bylo uniwersalne...

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Formularz kontaktowy

@Kamil można tak zrobić, jak @Kazimierz napisał? Tak by formularz kontaktowy był dostępny zawsze, nie tylko w wybranych tematach?

Innowator
39 21 2

Re: Formularz kontaktowy

Oto jak kółeczko się zamyka 

 

UPC.jpg

Tytan
Tytan
1843 934 139

Re: Formularz kontaktowy

@Kazimierzjaki masz problem że tak usilnie chcesz się skontaktować w UPC?

 

ja wiele spraw załatwiłem poprzez Twitter-a

---
"Nie ma nic gorszego niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję." - Jerzy Dobrowolski
Innowator
39 21 2

Re: Formularz kontaktowy

Powody moich dociekań są dwa:

 

- muszę zmienić dane adresowe na umowie (zmienili mi nazwę ulicy) a nie chce mi sie jechać do BOK (kolejki) - chybaże już nie będzie innego wyjścia
- chciałbym mieć możliwośc łatwego kontaktu e-mailowego lub przez formularz kontaktowy chociażby w sprawie przygód z nowym dekoderem HORIZON.

Menedżer Społeczności
455 411 136

Re: Formularz kontaktowy

Hej @Kazimierz, dziękuję za dołączenie do Społeczności UPC!

 

Co do Twoich pytań:

 

1. Tego typu sprawę załatwisz korzystając z sesji chat, w ramach której możesz np. przesłać załącznik z informacją o zmianie nazwy ulicy jeśli takowy posiadasz. To wystarczy, nie musisz fatygować się do Salonu.

 

2. E-mail i formularz kontaktowy. Been there, done that. Wcześniej istniała możliwość przesłania pytań i zgłoszeń e-mailem lub poprzez formularz kontaktowy, co miało wpływ na czas obsługi sprawy. Dlaczego? Kwestia komunikacji asynchronicznej: Klient wysyła maila, odpisujemy, okazuje się, że jeszcze coś Klient chce dopisać, wysyła odpowiedź, odpisujemy etc. Oczekiwane przez Klientów, a przy okazji dużo wygodniejsze jest zapewnianie wsparcia "tu i teraz". Stąd od dłuższego czasu działa u nas chat i inne narzędzia online'owe, typu Asystent prędkośći

Jeśli zaś nie widzisz aktualnie okienka z chatem to oznacza, że aktualnie wszyscy nasi konsultanci chatują. Odśwież stronę, a na pewno pojawi się możliwość nawiązania sesji chat. Cały czas rozwijamy tę formę kontaktu z nami i w przyszłości nie powinno być konieczności odświeżania strony. 

Formularz kontaktowy jest dostępny w przypadku składania reklamacji, które wymagają przekazania nam nieco więcej informacji i z założenia nieco dłużej trwa ich weryfikacja. 

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Innowator
39 21 2

Re: Formularz kontaktowy

Warto pytać, warto próbować, zawsze czegoś można się nauczyć.

Po raz kolejny okazalo się, że problem prawdopodobnie był po stronie przeglądarki. Użyłem systemowej żeby się zalogować do mojego UPC i sprawa się rozwiązała. Do tej pory widziałem czasem okienko zachęty do skorzystania z czata ale było ono nieaktywne. Sądziłem, że opcja jest trochę na wyrost - ale się myliłem. Dzisiaj po krótkiej chwili zglosiła się miła Pani - i załatwienie sprawy trwało może 10 minut. Nawet załącznik nie był potrzebny, choć miałem przygotowany. Niech żyje czat!

Dziękuję za pomoc - chętnie zostanę na tym forum na dłużej, może znów kiedyś będę miał jakieś wątpliwości czy kłopoty...

Pozdrawiam

 

Kazimierz


Pakiet Horizon Max

Pakiet Multiroom Max

Fiber Power 60 Mb/s

Minuty do wszystkich Max
Dekoder Horizon + Connect Box

 

 

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Formularz kontaktowy

Niby dlaczego wszyscy mają mają używać Twittera, Faceboka czy innego skoro  po to jest formulaż kontaktowy który powinien działać prawidłowo.

Tytan
Tytan
1843 934 139

Re: Formularz kontaktowy

Ależ nikt ci nie każe mieć kont w mediach społecznościowych. Masz możliwość kontaktu z UPC Jak napisano wczesniej
---
"Nie ma nic gorszego niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję." - Jerzy Dobrowolski
Użytkownik
2 0 0

Re: Formularz kontaktowy

Wysłałem reklamację za pomocą formularza kontaktowego 1 października i nie otrzymałem odpowiedzi czy mogę domagać się jakiś specjalnych upustów lub rozwiązania umowy przed czasem(do 28.luty 2018)?

Menedżer Społeczności
455 411 136

Re: Formularz kontaktowy

@italo2006 Otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania Twojej sprawy?

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Specjalista
92 39 0

Re: Formularz kontaktowy

To co się dzieje z obsługą obecnie to kpina. Ja w dniu wczorajszym czekałem na połączenie 31 min słuchając komunikatu "Prosimy o chwilę cierpliwości" i po tym czasie cierpliwość nie wytrzymała.

 

Dwa tygodnie temu straciłem dostęp do FIlmbox i Cinemax po raz 3-ci od września. Nie wiem co jest przyczyną ale to absurd żebym ponownie marnował 30 min na to by załatwić "NIC".

 

Formularz kontaktowy nie działa dla tego typu sprawy, na czacie konsultant proponuje aktywację w normalnej cenie - a ja te pakiety mam w ramach umów bezterminowych za 1zł.

 

Jak tak dalej pójdzie to pewnie oddam sprawę do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenckich bo to co się dzieje w tej sprawie to absurd.

Ja płace terminowo wiec wymagam by UPC też w 100% wywiązało się z tego na co się umawialiśmy !!!

THH XIV - HORIZON MAX & MR CI+, 120 Mb, HBO, Netflix 4K, Filmbox, Cinemax