UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

ROZWIĄZANE
GDA
Pan Abonent ;-)
1215 637 96

Re: Formularz kontaktowy


@mmarti napisał(a):

Jak tak dalej pójdzie to pewnie oddam sprawę do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenckich


Zwolnij człowieku

Najpierw złóż reklamację, zarządaj zadośćuczynienia- tylko jakiego skoro masz te kanały za złotówkę- poczekaj na odpowiedź i dopiero wówczas jak odpowiedź Cię nie usatysfikuje to zgłoś skargę do rzecznika 

Specjalista
35 16 0

Re: Formularz kontaktowy

Reklamacja już była dwukrotnie składana i rozpatrywana przez "Specjalistów ds. Reklamacji". Niestety jak widać dalej nie potrafią sobie poradzić z dostępnością kanałów na moim koncie, dlatego moja irytacja już sięga zenitu. Coś co powinno działać, od września wymaga ręcznego sterowania z mojej strony. Niestety kosztuje mnie to czas który mógłbym spożytkować na inne rzeczy.

 

THH XIV - MAX HD CI+, 120 Mb, HORIZON MultiRoom, HBO, Filmbox, Cinemax
Moderator
832 545 140

Re: Formularz kontaktowy

@mmarti wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko), a ja przyjrzę się Twojej sprawie.