21-10-2018 18:44
Sprawdź nasze najnowsze promocje Oferta dopasowana specjalnie dla Ciebie, sprawdź
Mam taki komunikat w moim UPC, klikam na sprawdź, podaje nazwisko i PESEL i potem jest napisane, że nie ma promocji. To w końcu jest czy nie? A mam do końca grudnia umowę, to przydałoby się sprawdzić co mi chcą zaoferować.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
21-10-2018 18:49 — edytowano 21-10-2018 18:50
@brtk u mnie ostatnio to działało ale, musiałem w moim UPC dać odśwież i wtedy na górnej belce pokazywała się zakładka promocje i dopiero w tej zakładce była oferta. Z tym, że od paru dni przynajmniej u mnie nie działa, ponoć problemy techniczne
21-10-2018 19:25
@brtk sprawdź czy masz wyrażone zgody marketingowe
21-10-2018 19:32
Mam
21-10-2018 19:33
U mnie to tylko działa w przeglądarce na smartfonie na kompie nigdy nie zadziałało.
21-10-2018 19:57
Ja mam dostępna promocję, ale nie mogę z niej skorzystać bo UPC ma burdel z bazą adresów.... także tego
21-10-2018 20:13
@Azarnapisał(a):U mnie to tylko działa w przeglądarce na smartfonie na kompie nigdy nie zadziałało.
Nie powinno mieć nic do rzeczy, ale sprawdziłem, na telefonie ten sam komunikat, że nie ma promocji, po wpisaniu Nazwiska i numeru PESEL.
22-10-2018 08:59
@brtk często miałem i mam tak jak ty... Widocznie komunikat pokazuje się jak rozsyłają z automatu do jakiejś grupy odbiorców powiadomienie. Po podaniu danych system weryfikuje i okazuje się że masz już tak świetne promocje, że lepszych dla Ciebie nie mają
22-10-2018 14:15
Zaznacz jeszcze zgodę na kontakt po "zakończeniu" umowy.
22-10-2018 18:55
Taka zgoda mi jest niepotrzebna, mogą się ze mną kontaktować jak mam jeszcze umowę..
22-10-2018 21:41
@brtk ja ta zgode mam zaznaczona ale od paru dni i tak nie ma żadnych promocji. Tylko tak jak wspomniałem wcześniej zakładka Promocje pojawiała mi się po wciśnięciu ODŚWIEŻ