11-03-2018 21:56
Witam,
Chciałem zapłacić rachunek na "Moje UPC".
Niestety, strona nie działa już od godziny. To znaczy, że nie muszę płacić?
Jeśli muszę, to jest jakiś inny sposób?
Z góry dziękuję za pomoc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
11-03-2018 21:58
Naprawiają awarię. Jest nawet tu na forum info.
14-03-2018 10:10
@srutowniknapisał(a):Witam,
Chciałem zapłacić rachunek na "Moje UPC".
Niestety, strona nie działa już od godziny. To znaczy, że nie muszę płacić?
Jeśli muszę, to jest jakiś inny sposób?
Z góry dziękuję za pomoc.
Płacić trzena niezaleznie czy dziala czy nie dziala Moje UPC :-)
Przeciez mozesz zrobic przelew bankowy czy zaplacic rachunek na poczcie...
19-03-2018 17:43
@srutowniknapisał(a):Witam,
Chciałem zapłacić rachunek na "Moje UPC".
Niestety, strona nie działa już od godziny. To znaczy, że nie muszę płacić?
Jeśli muszę, to jest jakiś inny sposób?
Z góry dziękuję za pomoc.
Ech, gdyby Świat działał na takich zasadach...
10-12-2018 20:10
Planujecie może jakoś polepszyć działanie Mojego UPC? Strona ciągle działa opornie albo w ogóle się nie ładuje
10-12-2018 20:20
@brtk, By poprawić Moje UPC to musieli by zmigrować z rozwiązań Oracle do czegoś nowszego i bardziej otwartego, a to niestety koszt liczony w setkach tysięcy złotych.
10-12-2018 20:23
@brtk zdaje sobie z tego sprawę, że działanie portalu Moje UPC w ostatnim czasie pozostawia wiele do życzenia. Mogę jednak zapewnić, że zdajemy sobie z tego sprawę i szykujemy skuteczne rozwiązanie. Nie mogę jednak zdradzić o co konkretnie chodzi i kiedy to nastąpi. Na tą chwilę priorytetem jest przywrócenie prawidłowego działania logowania do naszej platformy.
10-12-2018 20:25
Zawsze coś, dzięki za odpowiedź
12-12-2018 21:18
Nie mogę się zalogować od dwóch dni do Moje UPC. Strona się nie ładuje, cały czas komunikat "oczekiwanie na....". Próbowałem już na czterech przeglądarkach włącznie z tą na telefonie, jak i internecie komórkowym - w każdym przypadku to samo ładowanie bez końca.
Jak klikam w dymku po prawej stronie porozmawiaj na czacie z konsultantem to mi wyskakuje wiadomość:
"
W chwili obecnej żaden z naszych konsultantów nie jest dostępny.
Aby uzyskać więcej informacji odwiedź naszą sekcję pomocy"
proszę o pomoc ewentualnie info czy macie awarię i kiedy ją usuniecie
12-12-2018 22:42
@Regnator u mnie logowanie do moje UPC działa poprawnie na każdym urządzeniu tak więc chyba awaria odpada? Na chat trzeba nie stety próbować az zaskoczy. Prawdopodobnie wynika to z obłożenia w danym momencie.
13-12-2018 13:42
@Regnator zachęcam do dopisywania się do istniejących tematów, bo niepotrrzebnie powielaną są wątki
https://forum.upc.eu/t5/moje-upc/nie-dziala-quot-moje-upc-quot/td-p/10574
Problem z logowaniem i działaniem strony jest znany UPC i już coś robią w tym kierunku by to usprawnić. Czasami będzie więc wystepować brak odpowiedzi od tej strony, a czasami będzie działać.
13-12-2018 15:20
Tematy scalone. Na tą chwilę portal Moje UPC działa poprawnie. Jeśli komuś nie działa to należy to traktować jako indywidualne problemy z logowaniem. Polecam w takim przypadku kontakt z pracownikiem Czatu na naszej stronie www lub kontakt pod numerem 813 813 813.
02-01-2019 11:55 — edytowano 02-01-2019 11:56
@GMateusz zainterweniuj jak możesz w sprawie przywrócenia logowania, bo zapomniałem przez święta i sylwestra o fakturach i muszę opłacić rachunek, a nigdzie nie mam danych do przelewu, bo zawsze opłacałem przez MojeUPC, a nie można się znowu zalogować :(
02-01-2019 11:58
@brtk tak z tego co widzę, ponownie coś nie działa, też nie mogę się zalogować. Przekazałem gdzie trzeba.
02-01-2019 12:29
Nadal nie działa mojeupc ;-(