UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Połączenie kont abonenckich w Moim UPC

Czekam na możliwość konsolidacji kont abonenckich na platformie Moje UPC. Dotychczas nie przewidziano w niej sytuacji, gdy jeden abonent (klient UPC) korzysta jednocześnie z wielu usług pod kilkoma różnymi adresami. Obecnie do każdego jednego adresu jest wymagane osobne konto użytkownika, z osobną nazwą/loginem, hasłem, adresem email. Jest to skrajnie uciążliwe i przynajmniej dla mnie stanowi ostatnio coraz bardziej istotny czynnik przy podejmowaniu decyzji o przedłużeniu umowy. Tymczasem brak możliwości połączenia usług (abonamentów), czy nawet kont bankowych, nie powinien być przecież problemem w zaawansowanej platformie CRM z prawdziwego zdarzenia.

3 ODPOWIEDZI
Menedżer Społeczności
239 303 81

Re: Połączenie kont abonenckich w Moim UPC

Dziękuję za to zgłoszenie. Razem z osobą odpowiedzialną za serwis Moje UPC uruchomiliśmy zbieranie pomysłów na nowe funkcjonalności. Twój dopisuję do listy.

 

Zerknij proszę  wątek o funkcjonalnościach w serwisie Moje UPC

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tagi (2)
Menedżer Społeczności
239 303 81

Re: Połączenie kont abonenckich w Moim UPC

@kochas zerknij proszę na Moje UPC - łączenie kont.

Obecnie ta możliwość pozwala zarządzać kilkoma kontami abonenckimi, a nie generowanie jednego rachunku ze wszytkimi usługami i jednego konta bankowego o czym również piszesz. Niemniej jednak powinno Ci to ułatwić zarządzanie usługami na kilku umowach.


--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Użytkownik
2 0 0

Re: Połączenie kont abonenckich w Moim UPC

Dziękuję za informację, faktycznie łączenie kont nastąpiło, alleluja! Z tym, że informacja z 10 sierpnia, widoczna dopiero w panelu użytkownika, powinna pójść mailem do abonentów. A ja takiej informacji nie otrzymałem. Proszą Państwo o zgodę na "informacje marketingowe", coby mnie systematycznie nagabywać upsellingowo - a ludzkiej informacji o dogodnościach wysłać jednak nie raczyli. Zresztą wygląda na to, że platforma Moje UPC jest wciąż rozwijana - pojawiają się błędy, grafika ma potencjał do usprawnień - a to połączenie kont jest póki co, pozorne i jednak niekoniecznie dogodne. Oraz byłoby jednak fajnie móc otrzymywać powiadomienia o kolejnych update'ach.