UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
1 0 0

Rezygnacja z pakietu bezpieczeństwa

Witam,

 

chciałbym zrezygnować z pakietu bezpieczeństwa - wiem, że mogę zrobić to przez formularz, ale widocznie formularz został źle napisany, ponieważ nie da się zakończyć rezygnacji - przycisk kontynuuj nie reaguje. Sprawdzałem również na kilku przeglądarkach. Zawsze wyskakują błędy w konsoli developerskiej.  Już pominę fakt, że cała aplikacja działa kiepsko i zamula. Nawet nie wiem gdzie można reportować takie błędy, ale myślę, że więcej osób może mieć z tym problem.

3 ODPOW. 3
Moderator
1076 646 177

Re: Rezygnacja z pakietu bezpieczeństwa

@forexknight wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko). Ostatnio mieliśmy podobny do Twojego przypadek z niedziałającym przyciskiem. Zweryfikuję temat.

Użytkownik
1 0 0

Re: Rezygnacja z pakietu bezpieczeństwa

Dzień dobry.
Jestem nowym użytkownikiem UPC. Usługą "Pakiet Bezpieczeństwa" ja nie korzystam, więc chcę zrezygnować z niej, do tego czasu jak zaczną pobierać opłaty za nią.
Zrobić to przez "Pomoc i Obsługa- ...-Rezygnacja - Pakiet Bezpieczeństwa" nie jest możliwe dla mnie, bo jestem obcokrajowcem i jeszcze nie mam PESEL.

Proszę zrezygnować mnie przysługę "Pakiet Bezpieczeństwa"

Wykładowca
709 454 66

Re: Rezygnacja z pakietu bezpieczeństwa


@Oleksandr napisał(a):

Dzień dobry.
Jestem nowym użytkownikiem UPC. Usługą "Pakiet Bezpieczeństwa" ja nie korzystam, więc chcę zrezygnować z niej, do tego czasu jak zaczną pobierać opłaty za nią.
Zrobić to przez "Pomoc i Obsługa- ...-Rezygnacja - Pakiet Bezpieczeństwa" nie jest możliwe dla mnie, bo jestem obcokrajowcem i jeszcze nie mam PESEL.

Proszę zrezygnować mnie przysługę "Pakiet Bezpieczeństwa"


Witaj,

Społeczność nie jest kanałem obsługi oraz wsparcia technicznego UPC,

jeżeli chcesz skutecznie zrezygnować z pakietu bezpieczeństwa dzwoń na 813813813, jest to infolinia na której będziesz mógł wydać dyspozycję wyłączenia.

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting