UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
3 2 0

Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?

Szanowni. Od jakiegoś czasu próbuję przedłużyć umowę. Pakiet 160 kanałów horizon Connect box Internet 120mb multiroom i telefon za 159 zł. Ta paczka dzisiaj oferowana jest za 120 zł z HBO i z Internetem 500mb. Dla mnie jako stałego klienta dział utrzymania klienta przygotował ofertę za tę paczkę że słabszym Internetem 300mb za 170 zł. Upc nie jest monopolistą ale po 14 latach jakoś przyzwyczaiłem się do usług sprzętu ale z drugiej strony czuję się jak debil gdy ktoś mi wmawia, że 170 zł to jest dobra oferta. Jakie są Wasze przeżycia jeśli chodzi o przedłużanie umowy. Aktualnie jestem w okresie wypowiedzenia i nie wiem czy czekać czy podpisać z konkurencją?

12 ODPOWIEDZI
Omnibus
247 42 4

Re: Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?

U mnie zawsze po wysłaniu wypowiedzenia udawało się dostać lepszą ofertę ale chyba będę musiał zacząć kombinować z cesją umowy bo oferty przedłużeniowe na sam internet obecnie są gorsze. 

120 Mb/s + Telefon na start 40,97 zł
Omnibus
336 282 28

Re: Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?


@Gregorexonnapisał(a):

Szanowni. Od jakiegoś czasu próbuję przedłużyć umowę. Pakiet 160 kanałów horizon Connect box Internet 120mb multiroom i telefon za 159 zł. Ta paczka dzisiaj oferowana jest za 120 zł z HBO i z Internetem 500mb. Dla mnie jako stałego klienta dział utrzymania klienta przygotował ofertę za tę paczkę że słabszym Internetem 300mb za 170 zł. Upc nie jest monopolistą ale po 14 latach jakoś przyzwyczaiłem się do usług sprzętu ale z drugiej strony czuję się jak debil gdy ktoś mi wmawia, że 170 zł to jest dobra oferta. Jakie są Wasze przeżycia jeśli chodzi o przedłużanie umowy. Aktualnie jestem w okresie wypowiedzenia i nie wiem czy czekać czy podpisać z konkurencją?


Zamiast wziac sprawy w swoje rece, wykorzystac wszystkie dostepne opcje i zachować sie jak dorosly człowiek to przyszedles wylac swoje zale na forum?

 

Dokad zmierza ten świat?

 

 

Bądź człowiekiem, przeczytaj !
https://zrzutka.pl/w358u9
Omnibus
422 105 16

Re: Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?

@Gregorexon tu ma kolega @Pablo 100% racji wypowiedzenie złożyłeś dzwoń do działu utrzymania klienta i spytaj się co mają dla ciebie, nie pasuje uderz do konkurencji. Nie ma innej drogii

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Użytkownik
3 2 0

Re: Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?

Dzień dobry. Na forum uderzyłem aby się dowiedzieć czy mój problem jest także problemem innych. Wczoraj wieczorem UPC zaoferował mi dobra ofertę.  Myślę, że między innymi za tę publikację. 

Pozdrawiam 

Omnibus
304 72 3

Re: Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?

Do końca nie wiem w czym widziałeś problem.

W przypadku konczacej się umowy, po wypowiedzeniu następuje regenocjowanie warunków.

Jeśli przedstawiona oferta za rok nie będzie mi odpowiadać: cena/zawartość umowy, to konkurencja (zwłaszcza w okresie przedświątecznym) ma przygotowane oferty, często nawet  lepsze niż dla "starych" klientów.

Chyba ,że przywiązanie do UPC,  konieczności zwrotu sprzętu itd to jakiś wielki kłopot.

No i dobrze, że obie strony zadowolone, moze mniej konsultant (ka) , za niższą prowizję..

Pozdrawiam.

_________________
Pakiet MAX/C+PRESTIGE/HBO/CINEMAX/PAKIET MEGA SPORT
120 Mb/s
Horizon PVR
Moduł CI+
Omnibus
336 282 28

Re: Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?


@Gregorexonnapisał(a):

Dzień dobry. Na forum uderzyłem aby się dowiedzieć czy mój problem jest także problemem innych. Wczoraj wieczorem UPC zaoferował mi dobra ofertę.  Myślę, że między innymi za tę publikację. 

Pozdrawiam 


Muszę na to zareagować ponieważ widzę że degradacja społeczna postępuje w szybszym tempie niż myślałem.

 

1. Jaki problem ? To zwykła bezradność życiowa.

 

2. No brawo, każdy w UPC przecież wie kim jest @Gregorexon ,zwłaszcza DUK.
Społeczność nie jest kanałem do przedłużania umów,negocjacji warunków, zgłaszania awari. Więc napiszę wprost.
TA "PUBLIKACJA" NIE WNIOSŁA NIC DO TWOICH WARUNKÓW PROMOCYJNYCH

Bądź człowiekiem, przeczytaj !
https://zrzutka.pl/w358u9
Użytkownik
3 2 0

Re: Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?

No i........😂😂😂😂

Omnibus
304 72 3

Re: Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?

@Pablo

Cenię twoje posty bo większość niewątpliwie ma wartość merytoryczną.Ale po co stosować złośliwie docinki ośmieszając drugą(obcą) osobę?Nie odbieraj tego że w jakiś sposób Cię pouczam ale jakoś negatywnie przy twojej wiedzy

to odbieram.

 

_________________
Pakiet MAX/C+PRESTIGE/HBO/CINEMAX/PAKIET MEGA SPORT
120 Mb/s
Horizon PVR
Moduł CI+
Omnibus
336 282 28

Re: Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?

Czemu w ten sposób zareagowałem ?
Otóż tłumaczę.

Myślałem że jeden lekko kąśliwy post da coś do myślenia, po czym nagle zjawia się ten user ponownie z famfarami oznajmiajac światu że "publikacja" postu rozpoczynającego ten wątek mogła się przyczynić do obniżenia stawek przedłużeniowych.

Czuje się wręcze w obowiązku informować w każdy możliwy sposób że to nie ta droga, jeżeli nie będziemy reagować to będziemy mieli wysyp tego typu osób które przyczynią się do oniżenia poziomu społeczności.

Bądź człowiekiem, przeczytaj !
https://zrzutka.pl/w358u9
Omnibus
247 42 4

Re: Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?

forum właśnie jest po to żeby pomagać a nie kąsać ludzi =/ ja tam nic w tym złego nie widzę że ktoś potrzebuje pomocy i szuka inforamacji na forum zakładajać temat.

120 Mb/s + Telefon na start 40,97 zł
Zawodowiec
463 107 21

Re: Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?

@Pablo,  Nic dodać, nic ująć. Bo niby jak randomowy konsultant z partyline miałby powiązać konto na forum z kontem w systemie. Klucz do otrzymania dobrej oferty jest inny: konkurencja, wiedza, argumenty. Z tym, ze nie ma po co być kąśliwym czy chamskim. Na forum trafia wiele osób, które nie siedzą tutaj codziennie i nie wiedzą jakie są realia. Po to jest to forum by im pomóc i ich nakierować. 

Moderator
16 10 6

Re: Stary i nowy klient. Czy stałość i regularność popłaca?

W związku z tym, że dalsza dyskusja nie wnosi nic do sprawy zamykam temat.

Wszystkich zainteresowanych przedłużeniem umowy zachęcam do kontaktu pod numerem 813 813 813 z Działem Utrzymania Klienta.

 

Jednocześnie zapewniam, że wpis @Gregorexon na społeczności nie miał żadnego wpływu na ofertę jaką finalnie otrzymał.