UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Inspirator
5 1 1

zablokowane nagrywanie HBO

Dlaczego zablokowano PVR na kanałach HBO?

To nie żaden błąd, tylko celowe działanie - pojawia się jednoznaczny komunikat: Nie masz uprawnień do nagrywania.

 

To jest chyba sprzeczne z ofertą - nigdzie ni ma ostrzeżenia, że możliwość nagrywania nie dotyczy wszystkich kanałów.

12 ODPOWIEDZI
GDA
Pan Abonent ;-)
1213 668 91

Re: zablokowane nagrywanie HBO

A jak wygląda sytuacja po resecie?

---
UPC MediaModuł CI+ | Horizon HD H/S | Connect Box
Fiber Power 250 Mb/s | Pakiet Select | HorizonGO | Mega Sport | Canal+ Select
Omnibus
286 246 26

Re: zablokowane nagrywanie HBO

Tak jak napisał @GDA zacznij od retartu dekodera, poźniej resetu dekodera a jak to nie pomoże to najszybciej i najskuteczniej 813 813 813

Bądź człowiekiem, przeczytaj !
https://zrzutka.pl/w358u9
Inspirator
5 1 1

Re: zablokowane nagrywanie HBO

Po resecie wygląda tak samo.

Ten komunikat świadczy o celowym działaniu UPC - być może po naciskiem HBO.

Ale przecież nie mówimy o nagrywaniu, tylko PVR - czyli mozliwości obejrzenia programu w dogodnym terminie.

GDA
Pan Abonent ;-)
1213 668 91

Re: zablokowane nagrywanie HBO

A masz możliwość rzucić srcreenem ekranu tutaj?

trzecie słyszę o takim komunikacie - jakiś nr błedu jest w rogu?

---
UPC MediaModuł CI+ | Horizon HD H/S | Connect Box
Fiber Power 250 Mb/s | Pakiet Select | HorizonGO | Mega Sport | Canal+ Select
Moderator
644 478 108

Re: zablokowane nagrywanie HBO


@Marek_F napisał(a):

Po resecie wygląda tak samo.

Ten komunikat świadczy o celowym działaniu UPC - być może po naciskiem HBO.

Ale przecież nie mówimy o nagrywaniu, tylko PVR - czyli mozliwości obejrzenia programu w dogodnym terminie.


PVR to skrót od nagrywarki więc nie bardzo rozumiem z czym w końcu jest problem. Możliwość obejrzenia danego programu po czasie jego publikacji to usługa Replay TV. Może o to tobie chodziło?

Inspirator
5 1 1

Re: zablokowane nagrywanie HBO

Chodzi mi o to, że nie rozumiem powodu zablokowania nagrywania programów HBO.

 

Gdyby PVR pozwalał na przekazanie nagrania koledze, to rozumiałbym, że płatna telewizja sobie tego nie zyczy. Ale  PVR (tak, wiem że to "recorder") takiej mozlowości nie ma. Nagranie może by odtworzone tylko na tym urządzeniu. Więc czemu UPC to zablokowało ??

GDA
Pan Abonent ;-)
1213 668 91

Re: zablokowane nagrywanie HBO

ale UPC nic nie blokuje i o to właśnie chodzi 

pokaż ten komunikat bo tak możemy dyskutować do świąt 

---
UPC MediaModuł CI+ | Horizon HD H/S | Connect Box
Fiber Power 250 Mb/s | Pakiet Select | HorizonGO | Mega Sport | Canal+ Select
Moderator
644 478 108

Re: zablokowane nagrywanie HBO

Jest dokładnie tak jak pisze @GDA - nie blokujemy nagrywania na kanałach z pakietu HBO. Jeśli u Ciebie nagrywanie nie działa to należy to tłumaczyć indywidualnym problemem, a nie od razu wysuwać wniosek, że jest to domniemane celowe działanie naszej firmy.

Inspirator
5 1 1

Re: zablokowane nagrywanie HBO

Oto ekran.

Cieszę się, że UPC nie blokuje nagrywania, spróbuję wyjaśnić indywidualnie.hbo.jpg

Naukowiec
1114 573 42

Re: zablokowane nagrywanie HBO


@Marek_F napisał(a):

Po resecie wygląda tak samo.

 


Jakim dokładnie resecie - resetu są aż 3 warianty.

Który dokładnie reset robiłeś, co dokładnie zrobiłeś robiąc reset (a może tylko restart prądowy)?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Moderator
644 478 108

Re: zablokowane nagrywanie HBO

@Marek_F zgodnie z instrukcją, najpierw wykonaj sposób II, a jak to nie pomoże to sposób III.

Inspirator
5 1 1

Re: zablokowane nagrywanie HBO

Obyło sie bez reset-u, problem był po stronie UPC.

Oczywiście trzeba było zacząć od telefonu - sorry za niepotrzebne zamieszanie (wątek oczywiście do usunięcia). Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

Ale wyglądało naprawdę dziwnie - wszystko działa od lat, a tu nagle blokada zapisu na jednym jedynym kanale. Nie pachniało (i nie było) problemem dekodera.

 

Dla ciekawych, o co chodziło:

Zmieniałem ostatnio prędkoścc internetu (czyli czyli bez związku z TV). Pani z infolinii przyznała, że w wyniku zmiany w konfiguracji często coś się "chrzani", na szcęście konsultant ma guzik "refresh".