24-07-2018 07:32
Witam, w Moje UPC w zakłatce Profil jest napisane "Zaktualizuj swoje zgody marketingowe" jak mam to zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
24-07-2018 12:44
@Cris witamy w Społeczności UPC!
Komunikat pojawia Ci się w jakiejś konkretnej sytuacji czy od razu po wejściu w zakładkę Profil? Czy w każdej przeglądarce obserwujesz ten sam komunikat?
01-08-2018 13:28
Gdzie można sprawdzić stan zgód i go zmienić. Czy RODO nie powinno tego regulować? Czy mam zgłosić to jako incydent do Regulatora?
01-08-2018 14:14 — edytowano 01-08-2018 14:14
@konradwu77 stan swoich zgód możesz sprawdzić w trakcie kontaktu z nami oficjalnymi kanałami. Wszystkie informacje dotyczące ochrony oraz przetwarzania Twoich danych osobowych w kontekście Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych znajdziesz tutaj: https://www.upc.pl/dokumenty/polityka-prywatnosci/
01-08-2018 15:02
W polityce prywatności o której piszesz znalazłem :
możesz wyrazić albo cofnąć zgodę w salonie, przez telefon, za pośrednictwem korespondencji e-mail lub listownej lub w Moim UPC;
Gdzie w MOIM UPC jest to do znalezienia, bo obecnie nie ma, a przed wyrażeniem zgody jeszcze było, mam potwierdzenie na mailu. Jeżeli w ciagu 48 h nie zostanie to przywrócone, sprawą zajmie się UODO.
01-08-2018 16:15 — edytowano 01-08-2018 16:16
01-08-2018 17:54
48 godzin już się zaczęło
Czekam na efekty
01-08-2018 19:13
Normalnie koniec UPC uuuuuuuuu bum trach...idę poszukać nowego dostawcy usług
07-08-2018 13:55
minęło troche więcej czasu, przejrzałem całe moje UPC i nigdzie nie mogę sprawdzić stanu swoich zgód ani nim zarządzać np. odwołać zgody co jest dla mnie sporym utrudnieniem.
Czy sami Państwo zgłoszą incydent (mniejszy wymiar kary) czy ma to być zgłoszenie z zewnątrz?
07-08-2018 15:42
@konradwu77 idź za ciosem obiecałeś to Walcz to będzie taka Twoja cegiełka dobrej zmiany
07-08-2018 17:20 — edytowano 07-08-2018 17:21
Sam zacytowałes inne kanały komunikacji przez które możesz dokonać zmian
Gdybyś i przez nie nie uzyskał tego co zamierzasz to wówczas zgłoszenie do UODO o naruszeniu miałoby sens.
Skoro tego nie zrobiłeś to nie upieraj się nad tym Moje UPC bo jak widzisz tam tego brak.
07-08-2018 18:02
07-08-2018 18:19
Takkkkk, kwintesencja cebuli w cebulandii, dajesz pokaż na co Cię stać, pokaż im jak zachowuje się prawdziwy Polak !
Teraz tak na poważnie, jest mi przykro że muszę czytać wypociny takich osobników, jest mi przykro że matka ziemia wydała taką cebulę, jest mi przykro że przez takie działania normalność idzie w odstawkę bo z każdej strony trzeba się zabezpieczać regulaminami, zapisami i inna biurokracją bo może się trafić jakiś pozbawiony wyczucia i instynktu samozachowawczego ignorant.
07-08-2018 18:30 — edytowano 07-08-2018 18:41
@Pablo a propos cebuli - spójrz w swój awatar
Cóż nie jestem takim fanboyem UPC jak Ty i nie wchodzę żadnej korporacji czy urzędowi w 4 litery.
Dalej, nie jestem cebulą bo nie oczekuję darmowego HBO, C+ czy Eleven bo już i tak wszystko mam.
Co do zabezpieczania się regulaminami to jak widać wyżej UPC się niezabezpieczyło i olało sprawę, co więcej mam potwierdzenie mailowe sprzed kilku miesięcy, że zgodę mogłem złożyć, ale nie mogę już jej odwołać i to jest nie fair, a dzwonią z ofertami Horizona przynajmniej raz na tydzień.
I ostatnie, sprawę właśnie zgłaszam, nie chciało mi się, ale udałem się do banku i założyłem profil zaufany, więc oczekujcie poprawy marnej aplikacji jaką jest moje UPC
EDIT: poszło
07-08-2018 18:46
Brawo Ty, wycieczka do awatara powiem szacun, zapewne musiales sie chwile zastanowić co by tu napisać
Nic nie przychodziło do głowy a to to chociaz napiszę.
Daj znać jak juz skonczysz ta swoja wypocine, zalacz ja tu żebyśmy wiedzieli jak należy postępować. Naucz nas jak zrobic porządek z korporacjami.
Nie jestem fanem upc ale tez nie jestem ich wrogiem. Natomiast uwazam ze twoje postępowanie ,postawa oraz zachowanie jest delikatnie mówiąc słabe, szkoda ze nie wyczules ironii moich przrdnowcow