UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Wykładowca
864 442 50

Znowu nie działa "Moje UPC"

Hej UPC wiecie, że znowu nie działa "Moje UPC" ?

Przy próbie logowania komunikat "We seem to be having some technical difficulties."

Pozdrawiam
Tagi (2)
7 ODPOWIEDZI
Wykładowca
864 442 50

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

Dobra, póki co działa...ale dziwne, że wasz dział IT w środku dnia zabawy sobie urządza...od tego są środowiska testowe. 

Pozdrawiam
Innowator
28 5 1

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

Niestety nie można się zalogować do Mojego UPC, czy znowu jakaś awaria?

Moderator
10 3 0

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

Potwierdzam, wczoraj odnotowaliśmy utrudnienia w dostępie do serwisu Moje UPC. Aktualnie logowanie powinno przebieć prawidłowo.

Omnibus
310 133 5

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

Dzisiaj znowu nie działa

26.05.2018. - 9.30h

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
ex-Moderator
144 128 9

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"


@Mario napisał(a):

Dzisiaj znowu nie działa

26.05.2018. - 9.30h


Sprawdziłem i działa, owszem proces logowania trwa znacznie dłużej niż zawsze jednak finalnie kończy się sukcesem. 

 

Edit:

 

Problem aktualny, logowanie działa wybiórczo. Przesłałem zgłoszenie do IT odpowiedzialnego za serwis.

 

Omnibus
310 133 5

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"

no ja nie mogę nadal (11.15h) , czekam do oporu i po jakimś czasie dostaje białą stronę z informacją: "We seem to be having some technical difficulties."

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
ex-Moderator
144 128 9

Re: Znowu nie działa "Moje UPC"


@Mario napisał(a):

no ja nie mogę nadal (11.15h) , czekam do oporu i po jakimś czasie dostaje białą stronę z informacją: "We seem to be having some technical difficulties."


Potwierdzam, występują problemu. Logowanie działa wybiórczo. Nasze IT pracuje nad przywróceniem pełnej sprawności serwisu.