UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

O Społeczności

ROZWIĄZANE
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Jak zwrócić sprzęt


@-napisał(a):

@- przy takiej liczbie abonentów myślisz, że jakakolwiek firma by dała radę bez straszakow? Zmiany sprzętu, umow i rezygnację był by bajzel


Nic takiego nie napisałem. Istnienietej opłaty w cenniku jest jak najbardziej potrzebne i ok. To, że UPC nie robi problemu by ją wyksięgować po dokonaniu zwrotu jest jeszcze lepsze. 

Highlighted
Użytkownik
1 0 0

Re: Jak zwrócić sprzęt

Witam serdecznie,

Na liście sprzętu niewygającego zwrotu widnieje TC7200. Proszę natomiast o informację czy model TC7200.U wymaga zwrotu do UPC czy nie (nie jestem pewien czy może to jednak ten sam model)?

 

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!

Highlighted
Tytan
1196 620 114

Re: Jak zwrócić sprzęt

To jest to samo

-------------------------------------------
Highlighted
Tytan
1441 824 567

Re: Jak zwrócić sprzęt


@KrzysztofS napisał(a):

Witam serdecznie,

Na liście sprzętu niewygającego zwrotu widnieje TC7200. Proszę natomiast o informację czy model TC7200.U wymaga zwrotu do UPC czy nie (nie jestem pewien czy może to jednak ten sam model)?

 

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!


W uzupełnieniu do tego co napisał @Pablo, odpowiadając wprost na Twoje pytanie: Ten sprzęt zwrotu nie wymaga.

---------------------------------------


Przestrzegaj tak jak ja, Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.


Od 01.09.2019r. nie pracuję w UPC Polska i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Proszę o kierowanie swoich zgłoszeń do aktualnej moderacji forum.

Highlighted
Head of Customer Care
453 412 135

Re: Jak zwrócić sprzęt

Cześć,

 

Lista sprzętu, którego zwrotu nie wymagamy została zaktualizowana.

 

Pozdrawiam,
Kamil

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tagi (2)
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Jak zwrócić sprzęt

Cześć,

 

Arris wszystkie modele, dodajcie informacje, że za wyjątkiem GigaBoxa, który też jest Arrisem. 😁

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Jak zwrócić sprzęt

Jest to napisane. 

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Jak zwrócić sprzęt

Sugerowałem się tabelką z pierwszego posta tematu @Kamila, bo edytowany był 11h temu i tego tam nie ma. Na stronie UPC faktycznie jest taka informacja. Nie było tematu.

Highlighted
Head of Customer Care
453 412 135

Re: Jak zwrócić sprzęt

@- pierwszy post poprawiony, dzięki!

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tagi (2)
Highlighted
Moderator
166 64 46

Re: Jak zwrócić sprzęt

Mała aktualizacja w temacie.

 

Miło mi poinformować, że artykuł na naszej stronie, dotyczący Zwrotu sprzętu UPC, został uzupełniony o punkt "Jakie akcesoria zwrócić z danym sprzętem".

 

Więcej informacji znajdziecie pod tym linkiem: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006864

 

Na naszej Społeczności również zaktualizowaliśmy informację na ten temat.

 

Pozdrawiam
Adrian

Moderator Społeczności UPC

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Jak zwrócić sprzęt

Czy kabel HDMI musi być oryginalny od UPC ?

Z tego co pamiętam to dekoder podpiąlem pod wcześniej podłączony kabel.

 

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Jak zwrócić sprzęt

@Adrian Niedawno w ramach przedłużenia umowy wymieniłem dekoder na taki bez nagrywarki. Technik tylko wyjął nowy dekoder z paczki, podpiał w miejsce starego (korzystając z jego kabli). Starego zabrał pod pasję i poszedl. Za ta skomplikowaną czynnisc zapłaciłem 60zl.  W skrzynce po nowym dekoderze znalazłem nowy zasilacz nowy pilot i nowy zestaw kabli. Teraz mam dwa piloty, dwa zestawy kabli i dwa zasilacze. Mam wam to jakos oddac? Nie chce problemów.

Highlighted
Moderator
166 64 46

Re: Jak zwrócić sprzęt

@- chodzi bardziej o to, aby zwrócić kompletny zestaw, który otrzymałeś podczas instalacji. Jeśli zawierał kabel HDMI to należy zwrócić taki, który nie jest gorszej jakości czy np. krótszy. 

 

@- wysłałem do Ciebie wiadomość Priv, aby ustalić jedną kwestię. 

 

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Jak zwrócić sprzęt

@AdrianZ całym szacunkiem, nie chcę nikomu robić problemów, pan serwisant który mnie odwiedził był bardzo miły. Chciałabym tylko wiedzieć, czy odnieść te rzeczy do salonu UPC, czy mam je sobie zostawić i później zutylizować jako elektrośmieci. Sprawa jest świeża, sprzed kilku tygodni.

 

Proste pytanie: mam daw piloty, dwa zasilacze i dwa zestawy kabli. Mam coś z tym zrobić i je zwrócić, czy wszystko jest ok?

Highlighted
Moderator
166 64 46

Re: Jak zwrócić sprzęt

@- opisałem Ci wszystko ponownie w Priv. 

 

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC