UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

O Społeczności

Menedżer Społeczności
456 411 137

Jak zwrócić sprzęt

1. Jaki sprzęt i w jakiej sytuacji muszę zwrócić?

a) rezygnujesz z usługi świadczonej przy użyciu modemu, routera, dekodera UPC – zwróć sprzęt z wyjątkiem urządzeń wskazanych w poniższej tabeli.

b) zmieniasz usługi w ramach samodzielnej instalacji, tzn. dostałeś paczkę ze sprzętem i sam go podłączysz – zwróć stary sprzęt z wyjątkiem urządzeń wskazanych w poniższej tabeli.

c) zmieniasz usługi, ale instalował je będzie technik UPC – stary sprzęt (bez względu na producenta i model) oddaj technikowi.

Z uwagi na fakt, że UPC Polska dba o ochronę środowiska, zwracamy się z prośbą o utylizację sprzętu niewymagającego zwrotu zgodnie z wymogami ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

Sprzęt niewymagający zwrotu gdy:
- rezygnujesz z usług UPC
- zmieniasz usługi w ramach procesu samodzielnej instalacji
Producent
Model
Modemy internetowe i telefoniczne
Ambit
Wszystkie modele
Arris
Wszystkie modele z wyjątkiem TG3492LG
Cisco
Wszystkie modele
Motorola
Wszystkie modele
Scientific Atlanta
Wszystkie modele
Terayon
Wszystkie modele
Thomson
Wszystkie modele
Ubee
Wszystkie modele
Routery bezprzewodowe
Netgear
WPN 824
D-Link
DIR100
TP-Link
TL-R402M, TL-WR1042ND
Dekodery do odbioru telewizji analogowej
General Instrument (GI)
CFT-2000
Dekodery do odbioru telewizji cyfrowej
Motorola
Wszystkie modele
Kaon
KCF-G4NSA
Kaon
KCF-B3200NSA
Kaon
KCF-G3PVRA
Philips
DCR8111/03
Thomson
DCI52, DCI62, DCI6221
Bramki VoIP
Grandstream
HT-502
Linksys
SPA-2102
Karty SIM
wszystkie modele

 


2. W jakim terminie zwrócić sprzęt?

Sprzęt należy zwrócić do 14 dni od daty rozwiązania Umowy Abonenckiej (Regulamin świadczenia usług, rozdział IX, § 33, dla klientów indywidualnych oraz biznesowych).

3. Gdzie i jak zwrócić sprzęt?

Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:

 
 
Gdzie?
Jak?
Paczkomaty InPost (nie dotyczy punktów Żabka i Fresh)

Zwrot bezpłatny

Image

  1. Na stronie szybkiezwroty.pl/upc/ wypełnij formularz i spakowany w jedną paczkę sprzęt zanieś do Paczkomatu.
  2. Nie musisz adresować przesyłki.
  3. Potwierdzenie nadania wysyłane jest e-mailem lub SMS-em (jeśli nie masz e-maila ani telefonu komórkowego, zadzwoń pod nr 12 444 24 14 firmy Inpost i poinformuj konsultanta o chęci nadania przesyłki - następnego dnia konsultant zadzwoni do Ciebie i poda kod nadania).
  4. Gdy wymiary paczki przekraczają 8 x 38 x 64 cm, wybierz na Paczkomacie opcję otwarcia większej skrzynki.
    Uwaga: prosimy o dołożenie starań, aby wymiary paczki nie przekroczyły 41 x 38 x 64 cm. Jeśli to niemożliwe, skorzystaj z innego sposobu zwrotu sprzętu.
 

Uwaga: wszystkie elementy sprzętu (spakowane w jedną paczkę) powinny być umieszczone w skrytce, która otworzyła się jako ostatnia.

 

Status przesyłki sprawdzisz tutaj po podaniu numeru przesyłki, który dostałeś e-mailem/SMS-em.

 

Znajdź Paczkomat na mapie (zwrot możliwy jest wyłącznie w Paczkomacie, punkty partnerskie Żabka i Fresh nie przyjmują sprzętu).

Technik UPC

Koszt zwrotu - 50 zł

W celu umówienia terminu wizyty skontaktuj się z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klientów pod numerem 813 813 813.

Na własny koszt

Sprzęt można odesłać na własny koszt na adres:

 

Zwrot UPC
Arvato Services Polska
Kopytów 44b
05-870 Błonie

Uwaga: brak dopisku "Zwrot UPC" spowoduje odmowę przyjęcia przesyłki w magazynie.

Zachowaj potwierdzenie nadania z numerem przesyłki.


4. Co się stanie jeśli nie zwrócę sprzętu?

W przypadku niezwrócenia lub nieterminowego zwrócenia sprzętu, naliczona zostaje opłata wskazana w części „opłaty windykacyjne" cennika (dla klientów indywidualnych oraz biznesowych)

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tagi (2)
24 ODPOW. 24
Debiutant
1 0 0

Re: Jak zwrócić sprzęt

cze modem do internetu TWG870UG musze zwrac przy rozwiązaniu umowy

Tytan
2331 534 105

Re: Jak zwrócić sprzęt

Tam są prawie wszystkie modemy poza Compalem (nie liczę tu Horizona bo on tylko opcjonalnie może być jako modem gdy oprócz neta zamówi się też TV)

https://zanimnapiszesz.info
Tytan
Tytan
1891 949 146

Re: Jak zwrócić sprzęt

Ciekawe co z takim elektrośmieciem ma zrobić abonent?

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
Tytan
2331 534 105

Re: Jak zwrócić sprzęt

Zawsze można przechować na wypadek gdyby komuś przeszkadzała Puma 6 w Compalu. Wtedy (o ile modem nie jest ED 2.0 i dalej się jest w UPC) można podmienić samemu modem. Będzie to działać dopóki ktoś w UPC się nie zorientuje, ale można to zwalić na burdel w bazie przy wymianie sprzętu 

https://zanimnapiszesz.info
Moderator
1413 821 560

Re: Jak zwrócić sprzęt

@GDA zgodnie z zaleceniem producenta sprzętu oraz naszym - zutylizować, patrz wyrzucić do elektrośmieci.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Użytkownik
4 0 0

Re: Jak zwrócić sprzęt

Witam.

A co w przypadku gdy mam UBEE i Horizona i telefonicznie przełączę internet na Horizona to czy muszę zwracać modemo-router UBEE?

Moderator
1413 821 560

Re: Jak zwrócić sprzęt

@piomark nie, nie ma takiej potrzeby. UBEE nie jest do zwrotu. 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Tytan
2062 813 71

Re: Jak zwrócić sprzęt

@piomark

Ma Kolega/Koleżanka świadomość, że w razie awarii Horizona zostaje bez niczego!

Proszę nie utylizować Ubee - może się jeszcze przydać.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Jak zwrócić sprzęt

Czy przy wymianie sprzętu - Horizon na inny dekoder lub moduł CI+, technik może jego zabrać bez ponszenia dodatkwoej kwoty za jego zabranie?

 

Wiem, że za przyjscie technika z nowym urządzeniem mam zapłacić przy następnej opłacie rozliczeniowej 49,90zł ale czy do tego dojdzie opłata za zabranie urządzenia, która kosztuje 50zł (tak wyczytałem na Waszej stronie) ?

Tytan
2062 813 71

Re: Jak zwrócić sprzęt

@-

Skoro technik zamienia urządzenia i to płatnie - to logicznym jest, że zabierze poprzednie urządzenie bezpłatnie w ramach opłaty pierwotnej.

Opłata 50 zł jest wtedy, kiedy to Ty sam masz oddać sprzęt (koniec umowy) a ma po niego przyjść technik bo Tobie nie chce się za tym biegać.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
gst
Specjalista
51 10 2

Re: Jak zwrócić sprzęt

Dzień dobry, chciałbm wyrazić swoje niezadowolenie z postawy UPC i niekompetencji osób, które pracują w dziale technicznym (podzlecenia). 

 

W październiku 2018 robiona była u mnie cesja, z ojca na mnie. Technik instalując nowy sprzęt nie przyszedł do mnie z wykazem sprzętu jaki mam oddać ani protokołem odbioru, a przynajmniej nie zostawił u mnie kopii odbioru sprzętu. 

 

Na początku poruszę temat braku wykazu sprzętu - technik powinien dokładnie wiedzieć jaki sprzęt ma odebrać od klienta, pomimo, że to na tym drugim spoczywa obowiązek zwrotu. Dlaczego? Chociażby dlatego, że (tak jak w moim przypadku), nie kończę współpracy z UPC, tylko dalej będę klientem (cesja). W formie grzecznościowej powinniście przyjść i montując nowy sprzęt odebrać stary, dokładnie taki, jaki trzeba zwrócić. 

 

Tyczasem u mnie, technik odebrał starego connect boxa, jeden dekoder Mediabox ale zapomniał o drugim (na potrzeby multiroomu, który był przez 4 lata utrzymyway za 1 zł / miesięcznie, a przez ostatnie 2 lata nie korzystano z niego, ponieważ nie miał kto z niego korzystać). Oczywiście ja też zapomniałem o tym sprzęcie.Być może uniknąłbym wpadki, gdyby technik przyniósł ze sobą wykaz sprzętu... 

 

Po pewnym czasie w skrzynce na listy pojawiło się wezwanie do zapłaty 50,00 zł za brak sprzętu w terminie. 

 

Technik podczas wizyty nie zostawił u mnie także kopii protokołu zwrtu sprzętu, który był później potrzebny podczas składania reklamacji. 

 

Nie moją rolą jest upominanie się od technika o dokumenty, które obowiązkowo powinien wręczać klientowi!

 

Proszę nie zrozumieć mnie źle. Nie chodzi o kwotę 50,00 zł do zapłaty. Chodzi o brak "ludzkiego" podejścia do klienta i wykonanie ze strony korporacji wszelkich czynności, które umożliwiłyby brak popełnienia błędu przeze mnie. 

Tytan
911 570 77

Re: Jak zwrócić sprzęt

Czy ja dobrze zrozumiałem?

Masz żal o to że niedopilnowałeś czegos co było twoim obiwiazkiem zgodnie z umowa i dodatkowo jestes niezadowolony poniewaz korporacja nie zadbala o to zebys nie popelnil błędu w obowiązku który zgodnie z umowa spoczywal na tobie?

-------------------------------------------

hosting
Naukowiec
1213 362 52

Re: Jak zwrócić sprzęt

@gst, miałem podobną sytuację, została naliczone opłata za brak zwrotu sprzętu. Jednak bez problemu została ona anulowana tuż po dokonaniu zwrotu. 

 

Sprawa jest prosta, zwracasz dekoder najprościej za pomocą paczkomatu: http://szybkiezwroty.pl/upc/ 

A następnie piszesz reklamację i treści podobnej jak tutaj napisałeś i domagasz się anulowania oblaty. Jak wszystko pójdzie dobrze opłata zostanie odjęta od kolejnego rachunku. 

 

Nie wiem czy to oficjalna polityka, ale odniosłem wrażenie UPC traktuje te opłata jako swego rodzaju straszak/przypomnienie. Jak zwrócisz sprzęt nie mają problemu by ja anulować, nawet, jesli tak jak w moim przypadku, brak zwrotu w terminie był głównie winą abonenta.

Nauczyciel
815 181 29

Re: Jak zwrócić sprzęt

@zylx przy takiej liczbie abonentów myślisz, że jakakolwiek firma by dała radę bez straszakow? Zmiany sprzętu, umow i rezygnację był by bajzel


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta