10-05-2018 20:29 — edytowano 10-05-2018 20:34
@GDAnapisał(a):
.
Za bardzo krzywdy UPC nie zrobisz płacąc im wiecej
Wiadomo - tylko jako firma wolałbym mieć pewnego klienta przez 24 mc za 30 zł miesięcznie, niż zgarnąć stówę ale tylko przez kwartał.
Rynek kablowy się już nasycił i UPC Polska w mniejszym stopniu inwestuje w nowe rejony a bardziej próbuje podkupić mniejszych i tym sposobem powiększyć swoją bazę abonentów - tylko, że wtedy sławetne Compale też do tych ludzi trafią i Horizony też... - wtedy może być już za pózno gasić taki pożar.
10-05-2018 20:34
Tylko to są ludzie którym wystarczy, że wp, onet i fb działa i all jest ok. A co z resztą?
10-05-2018 20:37
@KOCUREK1970napisał(a):
tylko, że wtedy sławetne Compale też do tych ludzi trafią i Horizony też... - wtedy może być już za pózno gasić taki pożar.
Przepraszam że się w kółko powtarzam ale muszę- jaki pożar?
530 000 Abonentów to blisko 1.5 mln ludzi korzystających codziennie z Horizona myslisz ze ma problemy z tym sprzetem
10-05-2018 20:41
A Ty myślisz, że 1,5 mln abonentów od razu wypłakuje się na forum? Podaj lepiej dane ilu abonentów złożyło reklamację UPC na temat Horizona czy Pumy 6. To nas (czyli mnie i Kocurka) interesuje, a nie zadowoleni.
10-05-2018 20:45 — edytowano 10-05-2018 20:46
Oczywiście że nie - to jest garstka żołądkowców
Ale gdyby było tak tragicznie jak uważasz to pożar byłby prawdziwy na wzór tych z "n" kiedy to w radio Red. Weiss prowadził audycje o białym nbox lub wtedy gdy podczas fuzji nc+ straciło 350 tys abonentów
A tutaj nic takiego się nie dzieje - abonentów wręcz przybywa i wszyscy biorą ten wadliwy sprzęt bo są masohistami i nikt nie rezygnuje?
Toz to kupy się nie trzyma
10-05-2018 20:47
Tylko jaką bazę mialo n (i jaką ma teraz nc+), a jaką bazę ma UPC. To co się sprawdziło w n i nc+ nie sprawdzi się w UPC. Dlatego nie ma aż takiego odpływu abonentów.
10-05-2018 20:54
Nie ma żadnego odplywu a wręcz wszyscy biorą ten WADLIWY HORIZON i się z nim męczą
10-05-2018 20:56
To może trzeba nagłośnić problem? Niech ci niezadowoleni nagłośnią to w mediach
10-05-2018 20:58
Platforma jest dostępna od 3 lat i jak do tej pory nikt tego nie zrobił- jak myślisz dlaczego?
10-05-2018 21:02
A skąd wiesz, że nikt nie próbował tego nagłośnić?
10-05-2018 21:06
Nie wiem ale skoro jednak się nie udało nagłośnić to nie jest to problem warty tego
10-05-2018 21:08
To zależy jak bardzo ktoś się starał o nagłośnienie tego. Jak robił to bez wiedzy innych to jaki ma to mieć skutek?
10-05-2018 22:30
Dokładnie. Pamiętacie te afery z Thomsonem i Technicolorem?
https://niebezpiecznik.pl/post/dziura-w-routerach-sprzedawanych-przez-upc/
A teraz co? Nagle nie ma zainteresowania obecnymi problemami? No błagam Was.
11-05-2018 06:59 — edytowano 11-05-2018 07:23
@GDAnapisał(a):@MrPepka Ciebie, dotyczy Ciebie i garstki świadomych abonentów
99% do których ja również się zaliczam problem PUMA jest abstrakcją
@GDA, dla ciebie problemy z horizonem ma kilka osób na 1,5mln, problemy z PUMĄ kilkanaście, może byś wkońcu przedstawił jakiś dowód na to a nie nonstop szerzył śmieszną propagande., ja już po tym forum widzę że machnąłeś się o jakieś .... kilkadziesiąt % (liczba użytkowników forum/liczby negatywnych opini)
11-05-2018 08:17
@GDAwpadnij sobie na fb upc i prawie codziennie jest parę osób nie zadowolonych z w/w urządzeń, a że tu się nie rejestrują to sobie sam odpowiedz po co. Jak im minęło 14 dni od podpisania umowy to co im pozostało? Wymiana horizona na horizona, czy compala na compala ? Nie no Panie @GDA wybór jest zajebi...ty nic tylko wybierać