UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

O Społeczności

Zawodowiec
241 80 1

Re: Podsumowanie I kwartalu 2018

CP jeszcze nie określił komu na jakich zasadach będzie udostępniana możliwość obejrzenia swoich zapowiadanych kanałów premium. Pod znakiem zapytania jest czy te kanały znajdą się w ofercie UPC. Tym bardziej po przejęciu Netii to może być dobry magnes na zatrzymanie klientów kablówki i przeciągnięcie zainteresowanych (cena +  prawa do wydarzeń sportowych).

_________________
Pakiet MAX/C+PRESTIGE/HBO/CINEMAX/PAKIET MEGA SPORT
120 Mb/s
Horizon PVR
Moduł CI+
Zawodowiec
241 80 1

Re: Podsumowanie I kwartalu 2018

UPC planuje dalsze inwestycje

https://businessinsider.com.pl/media/tv-radio/plany-upc-polska-na-najblizsze-lata/x3445zv.amp

 

"Prezes UPC Polska zaznaczył, że operator nie jest na sprzedaż. Właściciel sieci - Liberty Global - podpisał w zeszłym tygodniu umowę z Vodafone o sprzedaży swoich spółek w Niemczech, na Węgrzech, w Rumunii i Czechach. Polski operator pozostaje w rękach Amerykanów."

 

_________________
Pakiet MAX/C+PRESTIGE/HBO/CINEMAX/PAKIET MEGA SPORT
120 Mb/s
Horizon PVR
Moduł CI+
Omnibus
285 66 7

Re: Podsumowanie I kwartalu 2018


@MrPepkanapisał(a):

@KOCUREK1970

Tak, ja wiem (pod nazwą Internet Domowy 300). No, ale jak wcześniej napisałeś:

"Jacy wymagający klienci taki operator".


Tylko są przypadki, ze to nie którym chociaż daje namiastkę Internetu. Montowałem to nie u siebie ale przynajmniej choddzi i nie trzeba możliwie często resetować. Do przeglądania Internetu daje radę

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Wykładowca
864 442 50

Re: Podsumowanie I kwartalu 2018


@Szeptacznapisał(a):

UPC planuje dalsze inwestycje

https://businessinsider.com.pl/media/tv-radio/plany-upc-polska-na-najblizsze-lata/x3445zv.amp

 

"Prezes UPC Polska zaznaczył, że operator nie jest na sprzedaż. Właściciel sieci - Liberty Global - podpisał w zeszłym tygodniu umowę z Vodafone o sprzedaży swoich spółek w Niemczech, na Węgrzech, w Rumunii i Czechach. Polski operator pozostaje w rękach Amerykanów."

 


To chyba jakieś daleko idące wnioski redaktora, bo z tego co telko piszę:
"Oczywiście, nie chciał potwierdzić, że Liberty Global rozważa sprzedaż UPC Polska, chociaż powiedział, że właściciel ma różne opcje strategiczne działania w regionie."

http://www.telko.in/upc-polska-uruchomi-docsis-3-1

Pozdrawiam
Moderator
503 351 41

Re: Podsumowanie I kwartalu 2018

Na początku zacznijmy od oficjalnego komunikatu:

 

UPC Polska nie jest na sprzedaż. 

 

Co do tematu, który miałem nieprzyjemność czytać, to jego poziom był grubo poniżej mułu (obecnie po wykasowaniu części postów chyba da się to przeczytać) i nie chce mi się już nawet tego więcej komentować. Nawet gdybym się wypowiedział w imieniu firmy czy swoim, to co poniektórzy i tak tutaj nikogo nie słuchają i sami wszystko wiedzą najlepiej.

 

@KOCUREK1970 nie umiem już zliczyć, który raz Ciebie proszę o nie mieszanie polityki w forum. 

 

@Mario Twoje posty i zachowanie również nie było zgodne z regulaminem.

 

Proponuję, aby wszyscy zapoznali się ponownie z Zasadami Społeczności UPC.

 

Bacznie będę przyglądać się wszystkim waszym postom. @KOCUREK1970 Twoim w szczególności.

 

Jeśli ktoś chce napisać coś merytorycznego to temat na prośbę @Kamil zostawiam otwarty i zapraszam do dalszej dyskusji.

 

GDA
Pan Abonent ;-)
989 544 44

Re: Podsumowanie I kwartalu 2018


@GMateusznapisał(a):

Na początku zacznijmy od oficjalnego komunikatu:

 

UPC Polska nie jest na sprzedaż.  


Wydaje mi się że to nie wystarczy 

---
UPC MediaModuł CI+ | Horizon HD H/S | Connect Box
Fiber Power 250 Mb/s | Pakiet Select | HorizonGO | Mega Sport | Canal+ Select
Wykładowca
864 442 50

Re: Podsumowanie I kwartalu 2018


@GMateusznapisał(a):

Na początku zacznijmy od oficjalnego komunikatu:

 

UPC Polska nie jest na sprzedaż. 

 

 


Jak to nie jest? To z kim ja przedwstępną umowę kupna podpisałem?     

Sorry, taki suchar na rozluźnienie atmosfery  

Pozdrawiam
GDA
Pan Abonent ;-)
989 544 44

Re: Podsumowanie kwartalu 2018

---
UPC MediaModuł CI+ | Horizon HD H/S | Connect Box
Fiber Power 250 Mb/s | Pakiet Select | HorizonGO | Mega Sport | Canal+ Select
Specjalista
99 13 1

Re: Podsumowanie I kwartalu 2018

Wzrost usług a podobno tak wiele osób odchodzi, kolejna sprawa chyba podniesiono klientom na bezterminówce internet ze 120 do 250 bo średnia prędkość znowu wzrosła tak jak kiedyś było z 60 na 120 tym co skończył się okres zobowiązania ^^

120 Mb/s + 240 minut 38,99 zł
GDA
Pan Abonent ;-)
989 544 44

Re: Podsumowanie kwartalu 2018


@Azarnapisał(a):

Wzrost usług a podobno tak wiele osób odchodzi


odchodzą tysiącami bo przecież sprzęt jest do bani

A to co widzisz to tylko kreatywna księgowość

 

 


@Azarnapisał(a):

kolejna sprawa chyba podniesiono klientom na bezterminówce internet ze 120 do 250 bo średnia prędkość znowu wzrosła


To raczej efekt 500-tki bo o ile 30 zmieniono na 60 to wyżej już nie 

---
UPC MediaModuł CI+ | Horizon HD H/S | Connect Box
Fiber Power 250 Mb/s | Pakiet Select | HorizonGO | Mega Sport | Canal+ Select
Specjalista
99 13 1

Re: Podsumowanie kwartalu 2018

Masz rację  odchodzą ale zasługą sprzedanych usług jest GS, więc może z tym internetem jeszcze będą na jesieni ludziom podnosić za +5 lub +10 zł do rachunku tak jak to było w poprzednich latach.

120 Mb/s + 240 minut 38,99 zł
Inspirator
9 1 0

Re: Podsumowanie kwartalu 2018

Podchodzę do tych danych z pewnym dystansem, zasadniczo nie nakręca mnie ani wzrost, ani spadek, oczywiście zawsze dobrze wiedzieć jak sytuacja wygląda. Lubię jednak opierać się na twardych danych. Według mnie dane przedstawione w Raporcie są dość mocno przemielone marketingowo, aby lepiej wyglądały, zwróćcie uwagę, że czasem podawane są dane liczbowe, a czasem procentowe. Procenty są wtedy, kiedy są duże i ładnie wyglądają, liczby podawane są wówczas, gdy procenty byłyby malutkie.

Przykład: "Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500" to samo zapisane w procentach nie robi już takiego wrażenia: "Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o ok.1,25% rok do roku...". Dane oczywiście są prawdziwe, tzn. mówią niby to samo , ale jaka jest różnica w przekazie

To tak tylko, żeby nieco chłodniejszym okiem patrzeć na tego typu informacje.

 

 

GDA
Pan Abonent ;-)
989 544 44

Re: Podsumowanie kwartalu 2018

po.czesci masz rację z tymi procentami

 

z tym że ja nie znam zadnego operatora który powiększalby bazę abonentów w wyższym przedziale procentowym 

 

tak wiec o ile procencik wygląda na śmiesznie mały w takiej skali to jednak jest na plus a to jest najważniejsze dla operatora

---
UPC MediaModuł CI+ | Horizon HD H/S | Connect Box
Fiber Power 250 Mb/s | Pakiet Select | HorizonGO | Mega Sport | Canal+ Select
Highlighted
Inspirator
9 1 0

Re: Podsumowanie kwartalu 2018

Niby tak, ale mały może być "większy" i "mniejszy"

Jeśli chodzi o ilość usług, to na szybko udało mi się znaleźć coś takiego, akurat dotyczy Multimedii, która miała być przejęta przez UPC:

https://www.rp.pl/Media-i-internet/180319988-Multimedia-Polska-okrojone-i-slabsze-w-internecie.html

Akurat jeśli chodzi o ilość usług, to mimo problemów ma lepszy wynik niż te 1,25%: "Na koniec grudnia Multimedia [...] świadczyły im w sumie 1,74 mln usług (RGU), o 54,6 tys. więcej niż rok wcześniej." Czyli ok. 3,25% więcej.

Choć w tym samym czasie stracili ok. 2,59% Abonentów.

Inny przykład, ale to już ilość abonentów:

https://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow/informacje-prasowe/-/inwestycje_t-mobile_przekonuja_klientow...

6 612 000 abonentów w 2016r. do 6 921 000 w 2017r., czyli ok. 4,67% więcej.

Oczywiście nieco inny profil działalności, ale ogólnie też Operator, a to mi się akurat napatoczyło.

UPC na II kwartał 2017 miało 1 429 200 Klientów, a na II kwartał 2018 to liczba 1 430 200, czyli wzrost o ok. 0,07%.