UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

O Społeczności

ROZWIĄZANE
GDA
Pan Abonent ;-)
1217 637 96

Podsumowanie roku 2017

Zbliża się koniec roku i tradycyjny czas podsumowań. Podzielcie się swoimi opiniami o UPC, jak Wam ten rok minął korzystając z usług.

 

Poniżej najważniejsze wydarzenia tego roku:

 

UPC_rok_2017-491x1024.jpg

34 ODPOWIEDZI
-
Nie dotyczy
1060 0 59

Re: Podsumowanie roku 2017

Infografika nie obejmuję jednego mega ważnego wydarzenia... Startu Społeczności UPC

Innowator
15 9 0

Re: Podsumowanie roku 2017

Jak dwa poprzednie lata z wywalczonym Cisco - szybko, stabilnie i bez problemowo. Ostatnim razem awarię w UPC, która trwała dłużej niż 24h miałem może z 6 lat temu. Z Compalem jest może aktualnie mały zgrzyt ale do działania samych usług nie ma się do czego przyczepić, a i z nim się zrobi porządek 

GDA
Pan Abonent ;-)
1217 637 96

Re: Podsumowanie roku 2017


@Marcinosr napisał(a):

Infografika nie obejmuję jednego mega ważnego wydarzenia... Startu Społeczności UPC


Fakt wielkie przeoczenie ;-)

 

Ja mam wrażenie dejavu, taki sam kanał komunikacji ponad 10 lat temu zaproponowała Telewizja Nowej Generacji "n" i rozwiązanie się jak najbardziej sprawdziło

 

Podpowiadalismy kierunek w jakim ma iść oferta reagowalismy na błędy i usterki ba nawet w siedzibie ITI w Warszawie odbyło się spotkanie userow forum

 

Może i tego doczekamy również w społeczności UPC czego sobie i Wam życzę drodzy userzy społeczności UPC

 

Do Siego Roku

-
Nie dotyczy
1060 0 59

Re: Podsumowanie roku 2017

Hehehe ciekawy pomysł....

 

Fajnie by było kiedyś, zobaczy i poznać na żywo  

 

 

Menedżer Społeczności
239 303 81

Re: Podsumowanie roku 2017

Powiem tak: pomysły zdradzę Wam w odpowiednim czasie 

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Omnibus
299 124 12

Re: Podsumowanie roku 2017

@GDA

tą grafike to sam robiłeś ? 

bo jeśli tak to jesteś faktycznie jakimś  wielbicielem czy wręcz wyznawcą upc, a może faktycznie tam pracujesz jak wielu podejrzewało.

 

Módl się żeby tu Krzysztof czy Lililo nie zajrzał bo dopiero się zacznie

 

A tak ogólnie, odkąd mam connectboxa na sieć już nie narzekam, oferta programowa jest jaka jest ale to ani plus ani minus , każdy wie co bierze, tam gdzie mieszkam nie ma większych awarii od kilku lat także byłoby bardzo ok  ..... gdyby nie ten Horizon.

I tu moje życzenia do UPC  - zróbcie z nim porządek w 2018r. i bęcie git.

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
-
Nie dotyczy
1060 0 59

Re: Podsumowanie roku 2017

GDA
Pan Abonent ;-)
1217 637 96

Re: Podsumowanie roku 2017

@-wszystko zepsułeś

 

a chciałem się poczuć pracownikiem UPC choć przez chwilę

 

Menedżer Społeczności
239 303 81

Re: Podsumowanie roku 2017


@Mario napisał(a):

 

bo jeśli tak to jesteś faktycznie jakimś  wielbicielem czy wręcz wyznawcą upc, a może faktycznie tam pracujesz jak wielu podejrzewało.


@Mario Może przetnę tę spekulację od razu. Zgodnie z Warunkami korzystania z platformy Społeczność (tymi samymi, które każdy odklikuje jako przeczytane przy zakładaniu konta) każdy pracownik lub współpracownik ma obowiązek poinformować Menedżera Społeczności, aktualnie mnie o założeniu konta. To powoduje, że każdy pracownik/współpracownik otrzymuje rangę "Pracuję w UPC". Ci, którzy zapomnieli poinformować mnie o tym fakcie również. Serio serio.

 

Jako przedstawiciele UPC nie mamy tutaj drugich, tzw. fake kont. Korzystamy z oficjalnych profili oznaczonych jako Moderator, Menedżer Społecznośći lub Pracuję w UPC. W tym zakresie nic się nie zmieni. Ex-Moderatorzy również mają odpowiednią rangę: ex-Moderator. 

 

Stawiamy na rzetelność i transparentność w komunikacji z naszymi Klientami. Wierzymy, że tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zapracować na zaufanie i dobrą atmosferę w Społeczności. 

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
-
Nie dotyczy
1060 0 59

Re: Podsumowanie roku 2017

@GDA przepraszam, wybacz  

 

Ma niespokojna natura znów wzięła górę.... Obiecuję, że to przed ostatni raz

Omnibus
299 124 12

Re: Podsumowanie roku 2017


@Marcinosr napisał(a):

@Mario żartujesz, nie?

 

http://newsroom.upc.pl/upc-podsumowalo-rok-2017/


To był sarkazm, raczej go nie podejrzewałem o cos takiego.

a grafiki nie widziałem, rzadko zaglądam na ich strone , chyba że jak mam podpisać nową umowę

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
GDA
Pan Abonent ;-)
1217 637 96

Re: Podsumowanie roku 2017


Kamil napisał(a): 

Stawiamy na rzetelność i transparentność w komunikacji z naszymi Klientami. Wierzymy, że tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zapracować na zaufanie i dobrą atmosferę w Społeczności. 


Ja porposzę rangę ABONENT w miejsce tego specjalisty ;-)

 

ups już zawodowca

-
Nie dotyczy
1060 0 59

Re: Podsumowanie roku 2017

@GDA chyba ABONENT/UKRYTY PRACOWNIK     

Nauczyciel
519 124 6

Re: Podsumowanie roku 2017

Albo TAJNY WSPÓŁPRACOWNIK  TW GDA.


_____________________________________