UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

O Społeczności

Menedżer Społeczności
232 306 77

Zasady Społeczności UPC

Witajcie w Społeczności UPC!

 

Komunikacja z naszymi Klientami jest dla nas bardzo ważna, dlatego stworzyliśmy to miejsce chcąc dać szansę na zbudowanie relacji między użytkownikami naszych usług.

 

Jeśli czujesz w sobie chęć rozmowy, udzielenia wskazówek lub po prostu zapytania o jakąś informację dotyczącą usług UPC - to jest to miejsce dla Ciebie.

 

Pamiętaj, że cenimy sobie Twoje opinie i jest nam miło, że chcesz być uczestnikiem naszej społeczności. 

 

Społeczność opiera się o wzajemne zaufanie i traktowanie z szacunkiem każdego z jej uczestników. Tworząc to miejsce kierowaliśmy się zamysłem, aby wszyscy jej uczestnicy czuli się dobrze biorąc udział w dyskusji.

 

Żeby było łatwiej nam to osiągnać, stworzyliśmy kilka prostych zasad:

 

  1. Szukaj a znajdziesz - staraj się korzystać z funkcji wyszukiwania zanim zadasz pytanie. Bardzo możliwe, że ktoś przed Tobą miał już podobne. Wątki powielone mogą zostać połączone z innymi lub usunięte.

  2. Życzliwość - bądź życzliwy/życzliwa i odnoś się z szacunkiem do innych uczestników społeczności. Każdy człowiek ma prawo do swojej opinii. Korzystając z naszej społeczności nie można naruszać zasad współżycia społecznego, prowokować kłótni czy po prostu trollować.

  3. Dziękuj - podziękuj jeśli otrzymałeś/otrzymałaś pomoc lub po prostu spotkało Cię coś miłego. Korzystaj z Polubień i oznaczaj pomocne odpowiedzi jako Zaakceptowane rozwiązania. Każdy z nas lubi wiedzieć czy to co napisał komuś się przydało.

  4. Krytykuj konstruktywnie - zawsze byliśmy i jesteśmy otwarci na sugestie i opinie. Prosimy, aby formułować je obiektywnie i rzeczowo. Jednocześnie zwracamy uwagę, że treści, których jedynym celem jest godzenie w dobre imię naszej firmy i/lub jej pracowników (tzw. hejt) zostaną usunięte.

  5. Dbaj o prywatność - chroń swoje dane osobowe, nie umieszczaj w społeczności żadnych poufnych informacji takich jak: imię i nazwisko, treść emaili, adres email, adres zamieszkania, numer telefonu, numer klienta lub PESEL.

  6. Reklamy - tutaj uzyskasz informacje o usługach UPC. Dyskusje o usługach innych dostawców mają miejsce w dedykowanych im społecznościach i forach. Prosimy o używanie odpowiednich platform do promowania lub sprzedaży produktów i usług.

  7. Uczciwość - treści zamieszczane w Społeczności nie mogą przedstawiać sposobów na obejście procesów funkcjonujących u operatora, mechanizmów zakupu usług lub opłat zawartych w Cenniku. Treści nie mogą też zawierać linków do gotowych zamówień i/lub zestawień promocji.

  8. Bądź precyzyjny - Twoje wpisy, wątki i komentarze będą łatwiejsze do odnalezienia, jeśli będą umieszczone w odpowiednich kategoriach i napisane w zrozumiały sposób.

  9. Nie spamuj - nie akceptujemy żadnego spamu. Jeśli otrzymasz spam skontaktuj się z zespołem Moderatorów lub wykorzystaj funkcję "Zgłoś treść". 

  10. Trzymaj się głównego wątku - nie akceptujemy postów, które są niezwiązane z tematem (off-topic) lub nie wnoszą nic do dyskusji w danym wątku.

  11. Moderatorzy - funkcjonują w naszej społeczności w celu podtrzymywania ducha otwartości, transparentności, szacunku i przestrzegania zasad. Pamiętaj, że niejednokrotnie wypowiadają się w imieniu firmy i w kwestiach spornych mają rozstrzygającyc głos.

  12. Względy prawne - treści, komentarze, odpowiedzi, posty które są publikowane przez uczestników społeczności są ich opiniami.

  13. Regulamin UPC - treści zamieszczane w społeczności nie mogą naruszać, sugerować lub kierować do materiałów naruszających postanowienia Regulaminu świadczenia usług. Aktualny regulamin znajdziesz tutaj.

  14. Netykieta - pamiętaj, że wszystkich korzystających ze Społeczności UPC obowiązują reguły zawarte w Netykiecie.

  15. Przestrzegaj zasad - w zależności od rodzaju i rangi naruszenia zasad Moderator lub Menedżer Społeczności ma prawo podjąć decyzję o zastosowaniu konsekwencji wobec uczestnika łamiącego ww. zasady.

Korzystając ze społeczności zgadzasz się na przestrzeganie tych zasad. Zastrzegamy, że te zasady mogą się zmienić w dowolnym czasie. 

 

W razie wątpliwości Menedżer Społeczności lub Moderator podejmują decyzję co do usunięcia treści, które są uznane za niestosowne, a które nie zostały ujęte wprost w Zasadach Społeczności UPC.

 

Powyższe zasady uzupełniają Warunki korzystania z platformy Społeczność.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą