UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

O Społeczności

ROZWIĄZANE
Highlighted
Menedżer Społeczności
293 361 85

Zespół Społeczności UPC

Na privie pojawiło się parę pytań kto jest w Zespole Społeczności UPC i kogo wołać w razie pilnego tematu. Nie przedłużając, kurtyna w dół 

 

1. @Kamil - Menedżer Społeczności aka Admin

2. @Damian - Menedżer Społeczności aka Admin

3. @GMateusz - Moderator

4. @Adam - Moderator

5. @Martyna - Moderatorka

6. @Ilona - Moderatorka

7. @Seba - Moderator

8. @Jaco - Moderator

 

Zespół będziemy sukcesywnie powiększać, obecnie prezentujemy się jak wyżej

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
16 ODPOW. 16
GDA
Pan Abonent ;-)
1434 668 115

Re: Zespół Społeczności UPC

Zespół w wespół ok 

tylko życzylibyśmy sobie abyście bardziej aktywnie uczestniczyli w dyskusjach, bo kto inny jak nie Wy mają dostęp "do źródła" ;-)

---
Nie mów do mnie szeptem.
Zimne nóżki w galarecie? Nie znoszę!
-
Nie dotyczy
1389 0 94

Re: Zespół Społeczności UPC

Nooo miło was poznać Przychylam się do propozycji @GDA więcej aktywności Twórzmy jedną społeczność, a nie dwie osobne grupy....
Omnibus
290 117 10

Re: Zespół Społeczności UPC

Dużo Was, znaczy że przewidujecie duży wzrost skarg, zażaleń i utęskiwań na forum

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Menedżer Społeczności
293 361 85

Re: Zespół Społeczności UPC

@Mario źle kombinujesz  Jest nas więcej, bo chcemy szybciej odpowiadać i być na bieżąco 

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
ex-Moderator
135 125 19

Re: Zespół Społeczności UPC

Jako że nie było jeszcze okazji chciałbym wszystkich serdecznie powitać.

@GDA głównym naszym zadaniem będzie dbanie o porządek w społeczności oraz merytorykę prowadzonych wątków, co nie oznacza, że nie będziemy się udzielać Jak widać już powoli się rozkręcamy i niebawem mam nadzieję wejdziemy na pełen obroty.

 

@- zapewniam Cię, że nie będzie podziałów na żadne grupy, tak jak trafnie zaznaczyłeś jesteśmy jedną społeczności.

Tak więc raz jeszcze witam wszystkich już obecnych i tych, którzy do nas dołączą.

Moderator
1076 646 177

Re: Zespół Społeczności UPC

Pod postem @Tomasza można się tylko podpisać bo wszystko już powiedział 

 

Jesteśmy tutaj dla Was bo to dzięki Wam istnieje społeczność UPC, której wszyscy jesteśmy częścią.

 

Pozostaje mi tylko oficjlanie powitać wszystkich forumowiczów

-
Nie dotyczy
1389 0 94

Re: Zespół Społeczności UPC

@Tomasz@GMateusz witajcie....stwórzmy razem coś fajnego  

Menedżer Społeczności
293 361 85

Re: Zespół Społeczności UPC

Do teamu dołącza @Maagda 

 

Od teraz "Panowie Moderatorzy" jest na liście zwrotów zakazanych. Mi już się raz wyrwało. Opuchlizna jeszcze schodzi... 

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
-
Nie dotyczy
1389 0 94

Re: Zespół Społeczności UPC

@Kamil wszystko ok, ale gdzie wkupne ? Jedna Pani rodzynek to musi być wkupne....  

Omnibus
290 117 10

Re: Zespół Społeczności UPC


@Kamil napisał(a):

Do teamu dołącza @Maagda 

 

 


Ooo, no i fajnie, witamy Maagdę serdecznie.

Może teraz @- nie będzie taki kłótliwy

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
-
Nie dotyczy
1389 0 94

Re: Zespół Społeczności UPC

@Mario ja? Kłótliwy ? To są insynuację i pomówienia

Musiałeś mnie z kimś pomylić Ja potulny jak baranek jestem...

 

Chyba, że o sytuację z nowym Ci chodzi...ale sam przyznaj, że nie miałem racji?

Omnibus
290 117 10

Re: Zespół Społeczności UPC


@Marcinosr napisał(a):

 

Chyba, że o sytuację z nowym Ci chodzi...ale sam przyznaj, że nie miałem racji?


Aż tak się nie wczytywałem ale warto pamiętać że klient ma zawsze rację, szczególnie ten wkurzony. No ale Ty nie jesteś z UPC (chyba, hehe) więc wolno ci go naprostować jak jest w błędzie.

 

A tak z innej beczki, wiem z doświadczenia że z takimi molochami jak UPC się bardzo ciężko rozmawia jak się jest solo, dlatego tym bardziej trzeba docenić te nowe forum, zawsze można napisac i liczyć że ktoś z adminów to przekaże gdzie trzeba.

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
-
Nie dotyczy
1389 0 94

Re: Zespół Społeczności UPC

Jak nie jestem? Przecież napisał, że jestem tw w UPC

 

ale tak już całkiem poważnie, sam nie raz się na nich wqrzałem i wqrzam, zauważyłem jednak że skutkują najbardziej dwie sprawy, grzeczne podejście do tematu i rozmowa z osobami z UPC na fb lub tu na forum. O wiele więcej to daje niż wylewanie żali, jak nie do końca ma się rację....

Moderator
1076 646 177

Re: Zespół Społeczności UPC


@Marcinosr napisał(a):

 

"...grzeczne podejście do tematu i rozmowa z osobami z UPC na fb lub tu na forum. O wiele więcej to daje niż wylewanie żali, jak nie do końca ma się rację..."