UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pozostałe urządzenia

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
6 0 0

Mam już dosyc ... problemy z internetem.

Witam,

może ktoś z forumowiczów mi pomoże. Niestety odpowiedzi od firmy dostaje sprzeczne z informacjami w internecie. Posiadam usługę już kilkanaście lat, nigdy nie było z nią problemów. Teraz ? DRAMAT, od 10ciu miesięcy (mam logi w admin panelu w modemie) zrywa połączenie a ilości pakietów gubionych przekraczają 30 %. Do samego google.pl podczas 30 prób pingowania mam koło 5%. Według infolini wszystko cacy.  Użytkownicy w domu ? Nie są w stanie komfortowo korzystać z usługi. Potrafi zrywać filmy na YT czy Netflix. Przez brak czasu nie jestem w stanie upilnować technika, który de facto jechał do mnie 2 razy i nigdy nie dojechał. Brakuje również śladu po zgłoszeniach... Osoby starsze w moim domu nie są w stanie sprawdzić co się tak naprawdę dzieje. Ja? Osobiście zacząłem korzystać z internetu LTE ! Wole ping 80 w grach multiplayer niż 20 z 40 % lossem.

Event Log od bardzo długiego czasu pokazuje błąd: MDD message timeout;CM-MAC=00:26:24:92:c7:58;CMTS-MAC=00:17:1..: jest to powtarzane jak mantra.

Nie licząc na ekspresową pomoc, w weekend potrzebuje stałego łączą internetowego mam pytanie do ekspertów. Czy wina ta może wynikać z tego, że modem który posiadam ma chyba ponad 10 lat i już najzwyczajniej w świecie się popsuł? Model Thomson TWG850-4U. Czy w takim razie, jeżeli kupie na własny koszt modem usługa może zacząć działać według naszej umowy? Czy jest to jak wujek google podpowiada wina kabli i jedyne co mi zostało to zmienić dostawce?

z góry dziękuje za pomoc,

13 ODPOW. 13
Nauczyciel
655 448 61

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

Witaj.

Podajesz za mało danych.

Urzadzenia lacza sie po wifi czy kablem ?

Czy mozesz wkleic screeny z kanałami DS i US?

-------------------------------------------