UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pozostałe urządzenia

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
6 0 0

Mam już dosyc ... problemy z internetem.

Witam,

może ktoś z forumowiczów mi pomoże. Niestety odpowiedzi od firmy dostaje sprzeczne z informacjami w internecie. Posiadam usługę już kilkanaście lat, nigdy nie było z nią problemów. Teraz ? DRAMAT, od 10ciu miesięcy (mam logi w admin panelu w modemie) zrywa połączenie a ilości pakietów gubionych przekraczają 30 %. Do samego google.pl podczas 30 prób pingowania mam koło 5%. Według infolini wszystko cacy.  Użytkownicy w domu ? Nie są w stanie komfortowo korzystać z usługi. Potrafi zrywać filmy na YT czy Netflix. Przez brak czasu nie jestem w stanie upilnować technika, który de facto jechał do mnie 2 razy i nigdy nie dojechał. Brakuje również śladu po zgłoszeniach... Osoby starsze w moim domu nie są w stanie sprawdzić co się tak naprawdę dzieje. Ja? Osobiście zacząłem korzystać z internetu LTE ! Wole ping 80 w grach multiplayer niż 20 z 40 % lossem.

Event Log od bardzo długiego czasu pokazuje błąd: MDD message timeout;CM-MAC=00:26:24:92:c7:58;CMTS-MAC=00:17:1..: jest to powtarzane jak mantra.

Nie licząc na ekspresową pomoc, w weekend potrzebuje stałego łączą internetowego mam pytanie do ekspertów. Czy wina ta może wynikać z tego, że modem który posiadam ma chyba ponad 10 lat i już najzwyczajniej w świecie się popsuł? Model Thomson TWG850-4U. Czy w takim razie, jeżeli kupie na własny koszt modem usługa może zacząć działać według naszej umowy? Czy jest to jak wujek google podpowiada wina kabli i jedyne co mi zostało to zmienić dostawce?

z góry dziękuje za pomoc,

13 ODPOW. 13
Nauczyciel
655 448 61

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

Witaj.

Podajesz za mało danych.

Urzadzenia lacza sie po wifi czy kablem ?

Czy mozesz wkleic screeny z kanałami DS i US?

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Moderator
1010 663 162

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

Tylko kontakt z DWT przez telefon lub czat i wymiana modemu na nowy innej możliwości nie widzę. Ten modem obecnie nie ma już prawa bytu w naszej sieci. Dziw, że tyle wytrzymał.

Użytkownik
6 0 0

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

Jeżeli chodzi o US dS ustawione jest domyślnie przez technika x lat temu. Sam również zmieniałem według instrukcji ale wróciłem do ustawień z początku bo nie było lepiej. 

 

 

Wiele urządzeń, czyli wifi oraz kabel..

 

Czyli jest to błąd modemu? W takim razie w dniu dzisiejszym postaram się zakupić nowy. Chyba ze istnieje możliwość odebrania modemu np z waszego punktu ? Nie interesuje mnie horizon tylko sam modem. 

 

Moderator
1010 663 162

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

Salony obsługi nie zajmują się dystrybucją sprzętu. Nabycie go na własną rękę jest niemożliwe. Wizyta technika jest konieczna nie tylko ze względu na konieczność wymiany sprzętu, ale i regulację parametrów sygnałowych skoro serwisanta nie było u Ciebie przez kilka lat.

 

Oczywiście 100% pewności, że to wina sprzętu nie ma i nikt Ciebie o tym nie zapewni, dopóki na miejsce nie przyjdzie serwisant. 

Użytkownik
6 0 0

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

Dobra, w takim razie nic to nie zmienia. Dziękuje za pomoc. 

Zawodowiec
258 70 4

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

Modem do natychmiastowej wymiany! Przecież to jest modem D2.0  

Moderator
1010 663 162

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.


@pawelb napisał(a):

Modem do natychmiastowej wymiany! Przecież to jest modem D2.0  


Jak zawsze kolega @pawelb czujny. Jak najbardziej zgadzam się dziwne, że ten fakt mi umknął. 

 

@jedimindster ten modem absolutnie nie powinien być przez Ciebie użytkowany, o czym na pewno niejednokrotnie próbowaliśmy Ciebie poinformować, bo wszyscy klienci korzystający z modemów działających jedynie pod eurodocsis 2.0 otrzymali stosowną wiadomość o konieczności wymiany sprzętu na nowy.

Użytkownik
6 0 0

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

To ze nie powinienem go użytkować mógłbym się zgodzić. To ze ktoś mnie informował ? Jakim kanałem ? Uznam ze nie napisał Pan tego w bardzo prosty sposób przerzucając na mnie odpowiedzialność za działanie usługi. Pani w punkcie powiedziała mi ze muszę kliknąć z tylu guzik „reset” na modemie to sprzęt się odblokuje. Mozemy  porozmawiać na temat kompetencji obsługi i informowania mnie o tym ze modem jest starej generacji. 

 

Sprawa wyjaśniona, technik zamówiony, co prawda na czwartek za tydzień bo są niedostępni ale mam nadzieje ze usługa będzie działać jak dawniej. 

 

Okazało się również ze przepłacam rachunki i płaciłem za 100mbit tyle co za 300mbit a teraz w rachunku zmieściły mi się kanały premium...Może dlatego byłem idealnym klientem, bo kontaktu zero. Dziękuje za zainteresowanie tematem, trzeba przyznać ze chociaż temat może pomoc innym „zapomnianym” klientom.

Moderator
1010 663 162

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

@jedimindster błędnie odebrałeś, że przerzucam na Ciebie odpowiedzialność, za nieprawidłowe działanie usługi. Aby móc ustalić, czy otrzymałeś informację, co do konieczności wymiany modemu czy też nie musiałbym posiadać dane Twojego konta abonenckiego. W obecnej sytuacji nie widzę jednak takiej potrzeby, ale jeśli uważasz, że informacji nie otrzymałeś to w imieniu firmy UPC Polska przepraszam, że taka sytuacja miała miejsce. 

 

O kompetencji pracowników lokalnych punków obsługi klienta nie ma w ogóle sensu rozmawiać. To nie są osoby, których zadaniem jest udzielanie wsparcia technicznego klientom, bo nie posiadają odpowiedniej wiedzy na takie tematy i jeśli próbują komuś pomóc to  jedynie z dobrej i nie przymuszonej woli. 

 

Ciesze się, że udało się sprawę załatwić i umówić technika. Oferty cenowej nie komentuję, bo nie zajmuje się takimi kwestiami, ale skoro od lat nie kontaktowałeś się z nami to widocznie to co posiadałeś odpowiadało Twoim potrzebom. 

Użytkownik
6 0 0

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

Przyznam racje. Jak wszystko działa jest okej. Gdy przestaje, zaczynam walczyć o swoje pieniądze. Obym tylko nie żałował nowej umowy . pozdrawiam serdecznie 

Moderator
1010 663 162

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

W razie problemów Społeczność UPC służy pomocą. Również pozdrawiam.

Nauczyciel
573 158 23

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

@jedimindster jedno pytanie tylko korzystałeś z asystenta prędkości łącza na UPC? Przy wyborze sprzętu asystent sugeruje kontakt ze wsparciem technicznym i wymiane modemu.

.......................................................................................................................................................................................Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Użytkownik
6 0 0

Re: Mam już dosyc ... problemy z internetem.

Oj Panowie, chyba jednak nie sugeruje nic. Nie nie korzystałem, ze speed testów bardzo rzadko korzystam bo do tego potrzeba systemu graficznego, dlatego też częściej pinguje. Ale prosze, na szybko przeklikałem i o to wynik.

2019_02_28_22_34_36_Window.jpg

Starałem się w kolejności. Jak widać na załączonym obrazku komunikatu brak, chyba że ja go nie widzę. Proszę nie mylić Pingu z pakietami. A o to mi chodzi, usługa zrywa, co daje katastrofalne skutki przy streamowaniu w internecie filmow/seriali itp, oraz w grach multiplayer można dostać wrzodów których się pewnie już nabawiłem.